(04-11-2013, 04:16 PM)centre court Wrote: Jezus wat een anti climax. Hele top 5 neemt gewoon hetzelfde. Opvullertje van Atlanta daargelaten. Alle ruimte om nog wat te gokken met een Nadal of een Ferrer on fire. En dan ook gewoon 3 spelers kiezen uit nota bene dezelfde poule. De deelnemers die van mening zijn dat FTM een spel voor ''laffe'' en té berekenende spelers is krijgen dat hier tijdens het toetje nog even bewezen.Dit is duidelijk een achteraf-redenatie. Ik ging juist voor een ander team dan Tennistempel en verwachtte zeker niet dat hij 3 spelers uit 1 poule zou kiezen. Ik verwachtte met Federer of evt. Del Potro een speler te hebben die het verschil zou kunnen overbruggen.
TT feli, dikverdiend.
Dus een slecht pokeraar, maar zeker niet gespeeld om niet te verliezen. En waarom zou ik ook, het enige wat mij (in dit spel) kan schelen is de eerste plaats.
En dat je Berdych een opvullertje noemt strookt niet met de opmerking van Ad Wim dat achter Djokovic iedereen de finale kan halen.
Eigenlijk ben ik best wel pissig op de reactie van Centre Court. Ik heb uitgebreid beredeneerd hoe de kans het grootst is om Tennistempel in te halen en in die beredenatie was dit team het beste.
Ik hou er niet van om voor iets uitgemaakt te worden wat ik niet ben.