11-01-2014, 09:07 AM
Haha, dat is altijd zo Overdune. Er zijn altijd mensen die echt overal iets negatiefs in zien en dat ook graag willen noemen (niet nu specifiek naar jou hoor Kraai, maar in het algemeen). Ik keek toevallig deze week een keer naar De Slimste Mens, best een leuke quiz om een keertje naar te kijken en wie zat daar als soort van side-kick, Maarten van Rossum. Dat is er ook zo'n eentje. Overal iets kritisch op te zeggen. Ik hou er niet zo van. Ik ben altijd zeer positef ingesteld en het glas is altijd half vol (beter nog helemaal vol!!).
Ik vind het budget prima en iedereen heeft ook hetzelfde, dus dezelfde wapens.
Ik weet trouwens niet of ik het dit jaar wel volhoudt om elke maandag een team te maken. Elk jaar neem ik mij voor om mij niet de wekelijkse verplichting op mij te nemen, maar bij het begin van het seizoen kan ik het toch niet laten om weer mee te doen aan dit fantastische leuke spel. Ik begin in iedere met frisse moed en hoop op een mooi sportjaar!!!!
Ik vind het budget prima en iedereen heeft ook hetzelfde, dus dezelfde wapens.
Ik weet trouwens niet of ik het dit jaar wel volhoudt om elke maandag een team te maken. Elk jaar neem ik mij voor om mij niet de wekelijkse verplichting op mij te nemen, maar bij het begin van het seizoen kan ik het toch niet laten om weer mee te doen aan dit fantastische leuke spel. Ik begin in iedere met frisse moed en hoop op een mooi sportjaar!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!