(07-09-2014, 06:18 PM)_Tampie Wrote: Wat hebben Delbonis en Robredo er mee te maken?
Ik had een EV van 230 voor Cilic, dat was meer dan genoeg om in mijn team te komen. Voordat het geld op was moest ik spelers nemen met een stuk mindere EV, daarom noemde ik het voor mij een mustpick.
Maar dat hij nu met 1200 / 2000 punten naar huis gaat, is inderdaad van de zotten. De kans op een finaleplaats was net geen 1% in mijn berekening. Of je het missen van Cilic nu een fout noemt of niet, het is natuurlijk wel vervelend dat die fout zo hard wordt afgestraft.
Ik had het tegen Atlanta en hij heeft uit m'n hoofd delbonis en robredo wel, maar geen cilic
En ook johnson, sock en young bijvoorbeeld
En kamke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.