(10-12-2014, 03:39 PM)Stille Wrote: Maandag 10.00 uur 's morgens deadline!!!! Top! Mooi op zondagavond teampje maken. Erg blij mee
Niet constant team aanpassen op maandag als gespeeld wordt. Minder laffe teams en op maandag FTM wedstrijden. Hulde!
Just to be sure: Voor TMS toernooien he! de deadline voor gewone toernooien blijft nog steeds 22 uur.
ow en IW en Miami blijven ook nog steeds wo/do, daar hadden we dit probleem natuurlijk niet
Quote:Zou wat zijn, voor windows phone! Ontbreken zo veel apps, maar zou erg relaxed zijn als deze wel beschikbaar komt.
Ja vind ik ook jammer, vind windows phone een mooi concept maar het ontbreken van apps houdt mij nog even tegen om er 1 aan te schaffen.
[technisch gelul]
Tegenwoordig heb je "Cordova". Een plugin voor Visual Studio waarmee je als developer apps kunt maken die werken op zowel iOS, android, windows en windows phone. Als je een relatief simpele app maakt is dit dus ideaal. Anders moet je 3/4x dezelfde app schrijven in 3 verschillende programmeertalen. Ben hier net mee begonnen dus weet nog niet wat de limitaties zijn maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik met FTM tegen de beperkingen aan loop.
[/technisch gelul]
Hopelijk zorgt dit er voor dat er steeds meer apps komen die ook op windows phone beschikbaar zijn.