(03-04-2015, 10:13 AM)andre Wrote:(03-04-2015, 09:02 AM)Ad Wim Wrote: Beste team zonder Djoko in de top.
Beste team met Coric en Chung in de top!
Maar serieus, Djoko telt ook gewoon mee en als het Djoko def. Murray wordt, wordt je gewoon 45e van de week.
Dan kun je wel redeneren dat Djoko niet de beste keuze was, omdat Djoko ook tegen Dolgo of wie dan ook had kunnen verliezen, maar als je zo redeneert, moet je ook zeggen dat Berdych van Tomic had kunnen verliezen.
Niet bij de één van de pure punten uitgaan en bij de ander van het wat-als-scenario.
Niet selectief lezen hè, ik heb al meermaals aangegeven dat ik geluk heb gehad met Berdych.
En ik heb ook weinig geklaagd over Djoko-Dolgo, ik zeg de laatste dagen zelfs steeds dat ik het oké vind als Djokovic het toernooi wint.
En je vergeet ook even een falende Nadal te noemen in dezen. Zoals jij altijd zegt, aan het eind van de rit heft geluk en pech elkaar vaak op.
Nogmaals, Djokovic is een goede keus bij winst. Maar ik stond net na de deadline achter mijn keuze om hem niet te nemen en alle ontwikkelingen van de afgelopen week (Djoko bijna exit, Isner, Monaco en Berdych die ver komen) hebben dat alleen maar bevestigd. Dus ik zal ook niet treuren om mijn keuze als ie straks wint.
En 45e in een TMS-week zonder een winnaar is toch heel goed?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello