Het is wellicht verstandiger om op safe te spelen, maar ben toch maar voor de tweede optie gegaan, dus Berdych ipv Ferrer en Kokkinakis.
Nishikori is momenteel wel echt beter dan Ferrer, en Madrid is nooit de favoriet geweest van Ferrer.
En Berdych kun je in zijn vorm en in de vorm van Federer en Nadal ook niet laten liggen.
Federer was gewoon slecht in Istanbul en Nadal is ook geen zekerheid meer.
Dus Berdych kan prima de finale halen en is gewoon toernooifavoriet (al niet top 3) en dan ga ik liever voor hem dan voor de zekerheid om onderin de finalist te hebben. Hij was in MC ook de enige die in de buurt kwam van Djoko.
Deze keuze gaat me misschien nog opbreken, maar dat is dan maar zo.
Nishikori is momenteel wel echt beter dan Ferrer, en Madrid is nooit de favoriet geweest van Ferrer.
En Berdych kun je in zijn vorm en in de vorm van Federer en Nadal ook niet laten liggen.
Federer was gewoon slecht in Istanbul en Nadal is ook geen zekerheid meer.
Dus Berdych kan prima de finale halen en is gewoon toernooifavoriet (al niet top 3) en dan ga ik liever voor hem dan voor de zekerheid om onderin de finalist te hebben. Hij was in MC ook de enige die in de buurt kwam van Djoko.
Deze keuze gaat me misschien nog opbreken, maar dat is dan maar zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello