(10-08-2015, 10:20 AM)NickHop27 Wrote:(10-08-2015, 10:18 AM)Ad Wim Wrote: Snelle analyse van de top 6 leert mij:
- Weinig Murray: gae, buurs en arjen missen hem.
- Weinig Nadal: gae en arjen hebben hem niet. Vond die twee beiden absolute must-picks in een team zonder Djoko.
- Nauwelijks qualis, terwijl er voor mij echt veel interessante jongens tussen zitten. Misschien vanochtend niet meer gekeken?
- Voor de rest redelijk gelijkwaardig en heeft de een Tsonga, waar de ander Raonic heeft bijv.
Ik heb Tsonga puur genomen door zijn goede prestaties in het verleden hier.
Wat zie jij in de Q's dan? Verwacht je dat ze allemaal gaan winnen (muv Kudla-Young die tegen elkaar spelen) ?
Nee, ik heb er zelfs niet 1 als favoriet. Maar gezien hun prijs en dat zij al wat ritme hebben op deze banen, zijn ze allemaal interessant wat mij betreft.
Bovendien heeft geen een er een onmogelijke tweede ronde.
Zeker Gulbis, want ik verwacht dat Thiem tankt of niet komt opdagen.
Dimitrov is natuurlijk ook helemaal niks, en heeft last van z'n schouder, dus gaf Dolgo 40% en dan is ie ook gewoon rendabel bij mij voor die 670.
Young-Kudla 50-50, maar Young staat volgens mij iets van 10-1 voor in H2H. En Young in vorm ook gewoon een gevaarlijke jongen voor een eerste HC-partij van Berdych.
Mayer is zo onzeker als wat op HC, dus Chung geef ik echt 40% daar.
Youzhny was de grootste twijfel, door zijn dramajaar, maar die won twee nette quali-potjes en Troicki verloor vorige week direct.
Kortom, allemaal meer dan 35% kans en dan is het voor die prijs interessant. Bovendien mis ik nu weinig dat ik echt nog wilde hebben, eigenlijk alleen Stakh, maar die paste op geen manier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello