(02-11-2015, 11:06 AM)centre court Wrote:(02-11-2015, 11:03 AM)Ad Wim Wrote: Federer en Gasquet waren voor mij (met Goffin) de 2 grootste zekerheden.
Je moet een paar Fransmannen hebben hier en Gasquet 5-0 in h2h tegen Nishi, die ook nog eens niet helemaal fit is.
Mijn grootste twijfel was wel of geen Cilic. Had eerst Dimitrov en dan Karlovic erbij en geen Herbert.
Dat eerste wist ik ook. Daarom bewust daar de tegenstanders genomen. Wat ik zeer verrassend vind is dat je al die kleintjes als Lajo Rosol Herbert etc ook hebt. Hoopte daar nog wat mee te schrapen tov een extra grote jongen bij jou.
Ja, goede tactiek, al kan het natuurlijk ook dramatisch uitpakken, zeker met Nishi.
Wat ik hierboven zeg, ik had voor mijn gevoel alle interessante jongens van rond de 2000 wel. Dus het was of iemand opgeven om nog voor een grotere jongen te gaan (eigenlijk alleen Nadal interessant), of opvullen met paupers.
Ferrer moet wel echt iets gehad hebben als ie zijn eigen toernooi niet speelt, en met ook nog de WTF voor de deur, dus ben benieuwd hoe fit/gemotiveerd die is.
Lopez vond ik nog wel een optie en had ik in jouw geval zeker genomen, maar Sock was een must-pick dus dan werd dat al minder interessant.
Anderson had ik ook nog in overweging, maar is me niet genoeg in vorm. Kan wel prima QF en ook SF halen in deze draw.
Had ook wel Dimitrov verwacht bij jou, daarom heb ik hem lang overwogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello