14-02-2006, 11:22 PM
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Ik zit nu te twijfelen tussen Dent of Lopez. Ik wil een verrassinkje hebben om een beetje terug te komen. Lopez betere H2H tegen Ancic en Dent betere H2H tegen Ljubicic. Beiden even duur. Ik kan ook youzhny nemen, maar dan houd ik 100 over.
Ik denk eigenlijk dat het alle 3 geen goede keuzes zijn. Ze zijn dan misschien in staat een wedstrijd verrassend te winnen, maar ze moeten keer op keer verrassen om ver te komen en dat zie ik niet gebeuren.
Lopez zie ik verliezen van Ancic?? of Baghdatis. Mocht hij dat (verrassend) winnen, dan verliest ie wel van Ljubicic. Dent zie ik niet winnen van Ljubicic (ondanks zijn nipt betere HtH) en mocht ie dat (verrassend) winnen, dan zie ik hem weer niet winnen van Ancic of Baghdatis. Voor Youzhny geldt weer hetzelfde. Hij zal het al heel lastig hebben tegen Grosjean of Monfils in eigen land. Mocht hij dat (verrassend) winnen, zie ik hem niet winnen van Davydenko.
Een verrassing kiezen is leuk, maar dan zijn dit denk ik niet de goede keuzes. Maar goed, daar zijn verrassingen voor.
Als er één een faler is, is het Ancic wel. Daar wint Lopez wel van. Bij mij staat hij erin!!
He i’m back, koploper FTM 2018!