09-01-2018, 12:23 PM
En, hoeveel mensen hebben een default team gemaakt?
Ik heb er 1, maar zal haar hopelijk nooit nodig hebben.
Wat trouwens ook nog een mogelijkheid is wanneer je vergeet een team te maken is automatisch een team genereren op basis van de door die persoon vaakst gekozen spelers. Er is een statistiek waar je kan zien hoe vaak je een speler hebt gekozen, die lijst bedoel ik.
Loop over die lijst op volgorde van hoe vaak iemand gekozen is.
Doet die speler mee : voeg hem toe in het team.
totdat het budget op is.
Dan krijg je altijd denk ik best wel een sterk team, met jou favorieten er zeker in. Je hoeft er verder niets voor te doen en programmeer technisch lijkt het me ook niet heel ingewikkeld.
Er komt alleen niets uit als de desbetreffende persoon nog nooit een team heeft gemaakt en het de eerste keer al vergeet....
Maar goed dat is op zijn vroegst voor volgend jaar....
Ik heb er 1, maar zal haar hopelijk nooit nodig hebben.
Wat trouwens ook nog een mogelijkheid is wanneer je vergeet een team te maken is automatisch een team genereren op basis van de door die persoon vaakst gekozen spelers. Er is een statistiek waar je kan zien hoe vaak je een speler hebt gekozen, die lijst bedoel ik.
Loop over die lijst op volgorde van hoe vaak iemand gekozen is.
Doet die speler mee : voeg hem toe in het team.
totdat het budget op is.
Dan krijg je altijd denk ik best wel een sterk team, met jou favorieten er zeker in. Je hoeft er verder niets voor te doen en programmeer technisch lijkt het me ook niet heel ingewikkeld.
Er komt alleen niets uit als de desbetreffende persoon nog nooit een team heeft gemaakt en het de eerste keer al vergeet....
Maar goed dat is op zijn vroegst voor volgend jaar....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock: