Ik denk dat het te maken heeft met de aanstaande maansverduistering. Dat is vaak aanleiding voor onverklaarbare zaken.
hoewel een aantal 'dure' spelers het gewoon nog goed doen. Vooral in Atlanta gaat het een beetje zoals verwacht met 6 van de 8 geplaatste spelers in de QF.
maar ja de knikkers zijn in Hamburg te verdienen en daar is het wat minder voorspelbaar. Hoewel de nr 1, 2 en 3 geplaatst er nog inzitten.
Kunnen de 3 missende scores in Atlanta worden bijgewerkt?
Gisteren toch geen bijltjesdag. Omdat maar de helft speelde denk ik. van 10 naar 6.
Vandaag hoop ik er 3 over te houden. Met een beetje geluk 4 en met wat pech 2.
kijken wat vandaag weer brengt.
hoewel een aantal 'dure' spelers het gewoon nog goed doen. Vooral in Atlanta gaat het een beetje zoals verwacht met 6 van de 8 geplaatste spelers in de QF.
maar ja de knikkers zijn in Hamburg te verdienen en daar is het wat minder voorspelbaar. Hoewel de nr 1, 2 en 3 geplaatst er nog inzitten.
Kunnen de 3 missende scores in Atlanta worden bijgewerkt?
Gisteren toch geen bijltjesdag. Omdat maar de helft speelde denk ik. van 10 naar 6.
Vandaag hoop ik er 3 over te houden. Met een beetje geluk 4 en met wat pech 2.
kijken wat vandaag weer brengt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock: