27-08-2018, 06:33 AM
(26-08-2018, 10:32 PM)centre court Wrote:(26-08-2018, 10:29 PM)buurs Wrote:(26-08-2018, 10:20 PM)Ad Wim Wrote:(26-08-2018, 10:14 PM)buurs Wrote:(26-08-2018, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: Nee, leek me te riskant voor je. Hele jaar vermijd je de echt dure jongens als je daarvoor mustpicks moet laten liggen. Maar blijkbaar toch zeker genoeg voor jou voor die prijs?
Tweede scenario was dat je Cilic zou laten liggen om toch die mustpicks te nemen.
Maar uiteindelijk is het prima zo. Ik wist dat je iig nooit Potro zou nemen, niemand uit de top 3.
En ook niemand Zverev. Maar had niet gedacht dat jullie allemaal Nadal zouden nemen.
Ik heb lang zverev gehad.
Goede loting en zeer goede hth tegen cilic.
Lendl nu de coach.
Potro riskant, maar kan zomaar de finale halen.
Nadal ook riskant, maar haalt minimaal halve finale als hij fit blijft.
Eigenlijk te duur, maar de rest kan allemaal van elkaar winnen.
Uiteindelijk maak je de goede (verdedigende) keus, omdat je twee grootste concurrenten ook Nadal hebben en je zo waarschijnlijk nooit veel verliest.
Ik denk dat zij, net als ik, ook dachten dat jij Nadal niet zou nemen en daarmee konden scoren als ie zou winnen.
Ik denk ook dat Nadal vrij zeker finale haalt, en dan 50/50 is tegen Djoko.
Ik hoop maar op een blessure, of een topdag van Potro, mocht die daar al komen.
Shapo en Rubin (niet beter Ruud of Harris of Humbert?) snap ik trouwens niet. En Tiafoe vind ik ook behoorlijk gedurfd in jouw positie.
Ook mijn gedachte. Heeft ook meegespeeld in mijn keuze voor Nadal.
Heb aanvallende keuzes met Shapo en tiafoe gemaakt.
Lijkt me de beste verdediging.
Je alternatieven snap ik niet zo. Ik had dan altijd harris, humbert, Ruud gehad als schrapers. Wellicht Müller en hurcazk.
En Johnson met zijn vorm en loting toch ook?
Die schrapers pakken max 150 punten voor ruim 2k
Mullert kan alleen zijn racket nog vasthouden. Harris nog nooit pot op ATP niveau gewonnen
Ruud 50-50
En johnson kan alleen maar slicen. Die gaat niet heel ver komen
Ging er easy af tegen medvedev
Tiafoe en shapovalov pakken minimaal 90 punten en max 550
Daarnaast vind ik Shapo en tiafoe gezien hun vorm en prijs te interessant om te laten liggen.
We zullen zien.
Succes allen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.