19-11-2004, 03:52 PM
Even iets anders, er was een gozert die een onderzoekje had gehouden over trainen e.d. Hij kwam uit op deze resultaten:
En voor dat iedereen denkt, oh nu moet ik verdedigen ga trainen, kijk naar het aantal seizoenen dat Mac en Marsh in hun divisies zitten en kijk naar mijn sterren/ratings verhouding (stond bij de tot nu toe enige Manager van het Jaar verkiezing hier bijna onderaan).
Aristos Wrote:Ik ben even aan het rekenen geslagen om te onderzoeken welke training het meeste oplevert. Let op: Ik heb geenszins de bedoeling gehad een waterdichte bereking te maken, deze berekeing is puur als indicatie bedoeld en puur voor interesse!
Ga dus niet lopen zeiken, maar lees het door en kijk wat je ermee doet.
Uitgangspunten:
-Aantal trainees per week | Aantal weken per levelstijging
Playmaking: 6+4 (half) | 7
Winger: 4+4 (half) | 5
Scoring: 6 | 6,5
Keeper: 2 | 5
Defending: 10 | 8
-Je begint met 17 jarigen die solid zijn.
-De prijzen die gebruikt zijn, zijn van HAM TPE is. Deze prijzen worden veronderstelt correct te zijn.
-Er is gekeken naar de training na 40 weken. Dit lijkt relevant voor 3 seizoenen.
Limitations
-In hoeverre zijn de prijzen van HAM TPE correct?
-In hoeverre begint iedereen met 17 jarige?
-In hoeverre gebruikt met 40 weken training?
-In hoeverre gebruikt men de 50% trainingsplaatsen bij pm en winger?
-Ik ben ervanuit gegaan dat de spelers 17 jaar blijven tijdens de 40 weken, dit klopt natuurlijk niet met de werkelijkheid.
------------------------------------------------------------------------
Maar nu de RESULTATEN:
(De resultaten zijn in millioenen euro's WINST. De bovenstaande limitations en aannames in oog nemend.)
Playmaking: 26.5 million 95%
Winger: 19.7 million 71%
Scoring: 24.4 million 88%
Keeper: 13.1 million 27%
Defending: 27.8 million 100%
Kortom defending is volgens deze berekening op het moment de beste training, kort gevolgt door midfield.
Winger en keeper zijn daarentegen minder attractief.
Interessant, ik heb dit onderzoek ook op 24 februari gedaan, opmerkelijk is dat vooral winger en scoring stukken minder interessant zijn geworden
En voor dat iedereen denkt, oh nu moet ik verdedigen ga trainen, kijk naar het aantal seizoenen dat Mac en Marsh in hun divisies zitten en kijk naar mijn sterren/ratings verhouding (stond bij de tot nu toe enige Manager van het Jaar verkiezing hier bijna onderaan).
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Edward. A. Murphy