14-04-2006, 11:13 AM
Ik begrijp de frustratie niet helemaal van Matador!. Kan je het nou niet hebben dat er mensen zijn die wel regelmatig naar hun club gaan? Ik ben tv/teletekst supporter van Ajax en dat vind ik prima. Ik heb vrienden met een seizoenkaart van Feyenoord en ik zou er zelf niet aan moeten denken om eens in de twee weken een paar uur lang in een stadion te zitten. Het is je eigen keus om Ajax-fan te zijn zonder regelmatig de ArenA te bezoeken, so what? CC gaat vaak/bijna altijd en nu lijkt het wel of je daar jaloers op bent, nou ik kan daar niet bepaald jaloers op zijn, gezien het aantal wanvertoningen dat in de Kuip te zien is.
En even over je logica;
Bij deze zin toon je aan wel begrijpend te lezen en merk je terecht op dat deze zin logisch gezien niet klopt.
Maar uit deze zin valt toch duidelijk op te maken dat hij bij de verjaardag bleef en dat dit dus kennelijk in zijn eigen huis gevierd werd.
En even over je logica;
Bij deze zin toon je aan wel begrijpend te lezen en merk je terecht op dat deze zin logisch gezien niet klopt.
centre court Wrote:Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak.
Maar uit deze zin valt toch duidelijk op te maken dat hij bij de verjaardag bleef en dat dit dus kennelijk in zijn eigen huis gevierd werd.
centre court Wrote:Top-tennismanager Bea was jarig en gaf feest voor alle familie en vrienden, dus bleef ik daar maar bij.