23-04-2006, 05:41 PM
centre court Wrote:je hebt gelijk in deze. ajax scoorde vandaag 4 uit 5/6. dan doe je 't top. pardo kreeg een levensgrote kans in de 5e minuut. dan had ik 't nog moeten zien. en als castelen zondag die bal erin schiet wint feyenoord beide wedstrijden.Eindelijk valt er weer met je te praten.
En je hebt natuurlijk helemaal gelijk over afgelopen donderdag. Als Fey een van die twee grote kansen had gemaakt, was het heel anders gelopen. Maar helaas voor jullie, heeft Feyenoord dat een beetje te vaak gehad dit seizoen. Ik noem bijv. Nac uit waar ze fantastisch spelen, maar de wedstrijd toch nog weggeven en zo de kans op een titel.
Vandaag was het natuurlijk logisch dat Feyenoord de wedstrijd zou domineren en furieus van start zou gaan. Ik zei ook tegen mijn maten dat Ajax het eerste half uur zonder schade zou moeten doorkomen en dat het dan wel goed zou komen. En gelukkig bleek dat ook. De mijns inziens zwakke verdediging van Feyenoord (zeker zonder Bahia en later Vlaar) werd afgestraft door de goede aanval van Ajax. Het is dit seizoen wel eens andersom geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello