30-04-2006, 10:53 PM
centre court Wrote:Jij trapt liever mensen de grond in dan het op jezelf te betrekken? :roll:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:adje op 2 na laatste deze week, alleen voor Kuiper en Mailman die slechts 107 punten scoort.Voelt goed om dat te zeggen, of niet? Ik kan me niet voorstellen waarom je het anders zou zeggen.
Tampie 1 punt voor op Buurs als dit klopt.
nee hoor. zijn gewoon de feiten. de keren dat jij op woensdag al weet te vertellen dat bijv. haggie of ik een kutweek gaan hebben zijn niet op 2 handen te tellen. ik publiceer gewoon 't lijstje van deze week en daar kom jij niet best weg. mag gezegd worden. had ook kunnen zeggen dat ik zelf een topweek heb gehad maar zo ben ik niet.
En ik zeg zelden dat andere mensen een kutweek hebben. En als ze het hebben, is het niet om ze te denigreren, zoals jij nu doet maar meer als mededeling of opbeuring.
Maar ik kan me enigszins voorstellen dat je me graag ziet falen sinds de Ajax-Feyenoorddiscussie. Blijf jij daar maar lekker van genieten, dan doe ik dat woensdag wel.
En ach, je zult niet zoveel geluk blijven hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello