19-05-2006, 10:02 PM
Haggie Wrote:Welke achterlijke hondenlul staat 6-0 voor in een TB en verliest deze dan alsnog met 8-10 :crazy: :crazy: ...
IK KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT DIT OOIT EERDER IS GEBEURD!!!!!!!!!-----------------------------------------
F-R
1-0
2-0
3-0
4-0
5-0
6-0
6-1
6-2
6-3
6-4
6-5
6-6
6-7
7-7
8-7
8-8
8-9
8-10
-----------------------------------------
7 of 8 jaar geleden op de US open stond Richard Krajicek met 6-0 voor in de TB tegen Jan Siemerink.
John McEnroe was verslaggever en maakte de volgende opmerking:
"Als Krajicek deze TB nog verliest ga ik op mijn kop staan!!!"
En je raadt het al: hij verloor de TB nog :lol:
Die beelden zijn de hele wereld over gegaan.
Geweldig, die McEnroe baalde als een stekker. :

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.