07-06-2006, 08:52 PM
Oh wacht, ik heb zeer selectief gelezen. Technische mids kunnen er ook voordeel uithalen als hun directe tegenstander een kopper is...
Dan kan je je dus gaan afvragen wat meer rendabel is
technische mid:
+ weather event in lekker weer (kans dat de zon schijnt is al klein en zelfs dan niet zeker dat je die event krijgt)
+ kan misbruik maken van een koppende mid
* laatste voordeel alleen elke wedstrijd, tenzij je tegenstander geen koppende mid heeft, dan heeft zijn extra techniek helemaal geen toegevoegde waarde
- kan slechter spelen als het regent
koppende mid:
+ bij meerdere koppers, kan je team een kop-SE scoren
+ bij meerdere koppers, in vergelijking met die van je tegenstander, kan je team een goal uit een corner voorkomen
+ beide voordelen, elke wedstrijd
- kan misbruikt worden door een technische mid
Ik weet natuurlijk niet de exacte cijfers, ik weet echter wel dat ik 1 op de 3 potjes ongeveer een goal uit een corner krijg. Dit rendement is volgens mij niet te behalen uit een technische mid, aangezien zijn spec gewoonweg niet elke wedstrijd opgaat
Dan kan je je dus gaan afvragen wat meer rendabel is
technische mid:
+ weather event in lekker weer (kans dat de zon schijnt is al klein en zelfs dan niet zeker dat je die event krijgt)
+ kan misbruik maken van een koppende mid
* laatste voordeel alleen elke wedstrijd, tenzij je tegenstander geen koppende mid heeft, dan heeft zijn extra techniek helemaal geen toegevoegde waarde
- kan slechter spelen als het regent
koppende mid:
+ bij meerdere koppers, kan je team een kop-SE scoren
+ bij meerdere koppers, in vergelijking met die van je tegenstander, kan je team een goal uit een corner voorkomen
+ beide voordelen, elke wedstrijd
- kan misbruikt worden door een technische mid
Ik weet natuurlijk niet de exacte cijfers, ik weet echter wel dat ik 1 op de 3 potjes ongeveer een goal uit een corner krijg. Dit rendement is volgens mij niet te behalen uit een technische mid, aangezien zijn spec gewoonweg niet elke wedstrijd opgaat