17-06-2006, 12:25 AM
Tripplexxx Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Walkover.
Volgende partij om 14:00uur.
Waarschijnlijk tegen Tempert en Webbink. Lastig.
Zag dat Van Baal/Van Baal gediskwalificeerd waren. Weet jij er wat van Vret?
Overigens vandaag weeer wezen kijken bij de Future in Meppel. Heb de partij van Boy Westerhof gezien. Hij won de halve finale van een Argentijn.Prachtige wedstrijd =D> . Westerhof( binnengekomen met een wildcard) won vorige week de A**** in Emmen. Buurs heeft hem ook wel gezien denk ik.
Klopt, hij won de finale met 6-0 7-5 van Eric Ruijl.
Een indrukwekkende partij van Boy.
Vooral die backhand van hem is ongelovelijk.
Geweldige groundstrokes en een goede touch met zowel forehand als backhand.
Hij is alleen mentaal niet al te best volgens mij.
Staat nu 40e op nationale ranglijst, maar zal naar mijn mening
de top 10 moeten kunnen halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.