28-06-2006, 09:06 AM
Jaja, Robrios himself wint wederom de Tour Championships in het jaar waarin er toch enige sporen van oververmoeidheid waren gesignaleerd. Gelukkig voor hem sluit hij zijn carriere in stijl af door nog even de Masters van de Playasport te verslaan en keihard de titel binnen te halen.
Helaas had Robrios vooral op de laatste 3 Grandslam toernooien te veel laten liggen om nog aanspraak te maken op de nr 1 positie. Maar wat misschien wel net zo netjes is dat hij toch boven alle forummers is geeindigd.
Marcelo Robrios, geniet van je wel verdiende pensioen. Ik heb net zoals vele anderen van je genoten en ik ga je missen! Het gaat je goed vriend!
Ciao
Roberto
Helaas had Robrios vooral op de laatste 3 Grandslam toernooien te veel laten liggen om nog aanspraak te maken op de nr 1 positie. Maar wat misschien wel net zo netjes is dat hij toch boven alle forummers is geeindigd.
Marcelo Robrios, geniet van je wel verdiende pensioen. Ik heb net zoals vele anderen van je genoten en ik ga je missen! Het gaat je goed vriend!
Ciao
Roberto
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]