10-07-2006, 06:29 PM
DENIZ Wrote:Alleen omdat jullie fan zijn van een club uit de mickey-mouse competitie betekend no0g niet dat je de wereldtoppers dient te gaan haten.
Ik wil niet flauw doen ofzo, maar volgens mij staan alleen Engeland, Duitsland, Portugal, Italië, Spanje en Brazilië hoger genoteerd als het om de moeilijkheidsgraad van de landelijke competitie gaat. Onze mickey-mouse competitie blijkt dus nog helemaal niet zo'n mickey mouse.
Laat het management in Istanbul eerst maar eens zorgen dat ze de financiele zaken op orde hebben, voordat men hoog van de toren gaat blazen. Volgens mij was het Marek Heinz die afgelopen seizoen dolgraag naar Heracles wou omdat hij geen salaris kreeg bij Galatasaray. Dat de transfer niet doorging omdat je tegenwoordig niet zo heel vaak mag verhuizen van clubs in korte tijd is slechts een formaliteit. Dat hij Galatasaray wil verruilen voor een club die 20 jaar in de eerste divisie van Nederland heeft gespeeld zegt genoeg, zowel over onze mooie club als over Galatasaray.