10-07-2006, 07:14 PM
DENIZ Wrote:Ik verzoek de moderators van dit forum zich wat actiever op te stellen. Mijn topic wordt constant bestookt met off-topic reacties en provocaties. Veel van de reacties zijn ook van racistische aard en neigen naar nazi-niveau.
Alleen omdat jullie fan zijn van een club uit de mickey-mouse competitie betekend no0g niet dat je de wereldtoppers dient te gaan haten. Volg ons voorbeeld en misschien groeien jullie dan ook tot een topclub. Maar zolang jullie je bezig houden met randzaken zullen jullie altijd het lachertje van de wereld blijven.
you know it is so !
Je loopt hier de grootste onzin te verkondigen over die bagger club in die bagger competitie in dat bagger land. Tegelijker tijd beledig je onze competitie, en dan vind je het gek dat iedereen je uitlacht en terug beledigd? En dat je meteen weer zoals elke andere turk/marrokaan begint te huilen over rasjisme. Als je je normaal opstelt krijg je normale reacties. Ga je door met dit ongelovelijk loze gebrabbel over het lachertje van Europa dan kan je ook verwachten dat je wat terug krijgt.
Ow en kap alsjeblieft met dat irritante u know it is so...
Ik weet het niet omdat het niet zo is. Dus ga maar lekker met je vriendjes Tilburg op zijn kop zetten omdat jullie verliezen van een Belgische middenmotor.
PRUTSER!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]