12-07-2006, 10:34 AM
Marshall Wrote:Hoorde het.... Zonde! Zal grotendeels een eigen keuze van JPM zijn want ik kan me nog altijd niet voorstellen dat geen enkel ander team hem niet dolgraag zou willen inlijven... En miste kwaliteit? De laatste 2 seizoenen reed ie minder, daarvoor reed hij echt steengoed!
Maar goed, Pedro terug in de F1 juich ik uiteraard van harte toe!
1. FA
2. PdlR
3. DC
Hij heeft ook al gezegd dat hij de F1 beu is omdat de auto's niet (bijna) hetzelfde zijn en dat de politiek in de F1 het pure racen overheerst en daar kan ik hem geen ongelijk in geven.
En reed hij steengoed? Hij reed aardig, maar hij had, als hij geconcentreerder gereden had nog veel meer punten kunnen halen. Ik kan me nog een aantal onbezonnen acties herinneren waarbij hij o.a. onze Jos torpedeerde en ook een keer de door jou zo geliefde DC ondersteboven reed. Hij had met de auto's waar hij in reed veel meer kunnen doen dan een subtopper zijn. Vergeleken bij bijvoorbeeld Barrichello, Hakkinen en Raikkonen heeft hij veel minder pech gehad en viel hij vaker uit omdat hij (net als Sjaak) te ontstuimig reed. "De dood of de gladiolen" is op het lijf van JPM geschreven. :razz:
Quote:2001 F1 (Williams), 6ð, 31 points
2002 F1 (Williams), 3ð, 50 points
2003 F1 (Williams), 3ð, 82 points
2004 F1 (Williams), 5ð, 58 points
2005 F1 (McLaren), 4ð, 60 points
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!