06-08-2006, 12:57 PM
Ad Wim Wrote:Dat snap ik allemaal wel, maar dat die ook daadwerkelijk de finale halen is op zijn minst verrassend te noemen. En hoe Clement er is gekomen is wel gelukkig te noemen, maar dat moet je altijd hebben in management-spelletjes. Jij bent waarschijnlijk niet zo gelukkig in de liefde deze week :wink:
Ik ben deze week niet zo gelukkig met mijn eigen niveau op de tennisbaan. Ik heb deze week belachelijk slecht getennist in een toernooi :roll:
En heeft natuurlijk niet gelukkig de finale gehaald....
Hij heeft in straight sets gewonnen van Hrbaty, Hewitt en Safin.
Dan heb je geen geluk, maar speel je gewoon goed en dwing je het af.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.