15-08-2006, 08:51 AM
centre court Wrote:Bij mij zijn Seppi en Mahut eruit. Allebei voor 4 punten, dus niet zo heel erg. Seppi zag ik wel winnen van Spadea en Chela, dus vond ik dat ik 'm voor dat geld wel moest pakken. Met Spadea er naast natuurlijk. Mahut nam ik puur omdat ie qualie is en laatst nog makkelijk Haas pakte. Hij heeft 't even niet zo denk ik. Dan moet Gonzalez Fish maar pakken.
Sheet komt trouwens wat later, Haggeman moet van 7 tot 15 uur werken. Hoop dat ie 'm dan ff snel maakt aangezien er vanavond bekervoetbal is in 't amateurvoetbal.
Zou wel mooi zijn als de sheet er vanavond is...
Gonzalez zie ik deze week niet nog een keer ver komen. Ik denk dat het gewoon Nalbi zal zijn die daar doorkomt. Maar ik durfde het niet aan met hem, aangezien hij een lastige loting heeft. En hij heeft weinig wedstrijdritme. Fish maakt een goede kans tegen Gonzalez. Gonzalez komt moeilijk in zijn spel door de korte rally's.
Maar het mag duidelijk zijn dat het een interessante week wordt.
Ik hoop echt op Youzhny [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.