12-09-2006, 10:45 AM
Haha, ik zit even op Hitch z'n account te kijken kom ik deze IGM tegen:
danae 12.09.06
RE^2: geen onderwerp 07:54:34
Jij denkt zeker dat je alleen op deze travian server zit en dat jij mij alleen aanvalt ik heb wel meer te doen dan alleen die mugge steekjes van jouw op te vangen..
Veel plezier op je wereld reis en mag je gevangen genomen worden in cambodja wegens drugssmokkel...gr danae.
Ik ben niet vaak zo'n mietje tegen het lijf gelopen, zoveel is er van je gemold, zovaak heb ik je aangevallen, ik heb meegeholpen om je dorpen afhandig te maken en veel legers gekilled. Maar je hebt me GÃâ°Ãâ°N 1 keer durven aanvallen!
Iedere keer die mieterige fakes (die ik trouwens al lang al niet meer verdedig)
Jij moet of héél bang zijn of een simcity gevoel in je hebben.
Ik ben vanaf nu helaas niet meer in de mogelijkheid om je langer te pesten, maar ga lekker op wereldreis!
Dit is dus mijn laatste berichtje waarin ik dit even kwijt wilde: angsthaas! :-)
Communiceer maar verder met mijn sitter
Hij moest hem toch nog even een veeg uit de pan geven :lol:
danae 12.09.06
RE^2: geen onderwerp 07:54:34
Jij denkt zeker dat je alleen op deze travian server zit en dat jij mij alleen aanvalt ik heb wel meer te doen dan alleen die mugge steekjes van jouw op te vangen..
Veel plezier op je wereld reis en mag je gevangen genomen worden in cambodja wegens drugssmokkel...gr danae.
Ik ben niet vaak zo'n mietje tegen het lijf gelopen, zoveel is er van je gemold, zovaak heb ik je aangevallen, ik heb meegeholpen om je dorpen afhandig te maken en veel legers gekilled. Maar je hebt me GÃâ°Ãâ°N 1 keer durven aanvallen!
Iedere keer die mieterige fakes (die ik trouwens al lang al niet meer verdedig)
Jij moet of héél bang zijn of een simcity gevoel in je hebben.
Ik ben vanaf nu helaas niet meer in de mogelijkheid om je langer te pesten, maar ga lekker op wereldreis!
Dit is dus mijn laatste berichtje waarin ik dit even kwijt wilde: angsthaas! :-)
Communiceer maar verder met mijn sitter
Hij moest hem toch nog even een veeg uit de pan geven :lol:
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Your hands can't hit what your eyes don't see