27-09-2006, 04:10 PM
Didulica, Joey (14.70M) --> Thuis tegen ADO is de 0 een makkie
Nalbantoglu, Muslu (8.20M) --> Thuis tegen Heracles moet de 0 lukken
Wilkshire, Luke (10.55M) --> Twente moet de 0 gaan houden tegen RKC
Saïdi, Karim (11.35M) --> Enige Feyenoorder die echt betaalbaar is
Niemeyer, Peter (10.95M) --> Zie Wilkshire
Bruins, Luigi (5.80M) --> Tegen Sparta kan Excelsior lekker veel goals maken
Sneijder, Wesley (15.40M) --> Komt Sneijder niet uit Utrecht? Dan mag ie mooi een paar keer scoren tegen de club van zijn stad
Assou-Ekotto, Matthieu (6.25M) --> Tja, misschien een puntje tegen Roda
Arveladze, Shota © (17.00M) --> Een hattrick tegen ADO
Denneboom, Romano (10.00M) --> Tegen Heracles mag ie toch zeker wel 1x scoren
Slory, Andwele (5.40M) --> Zie Bruins
Toch een pittige week, maar met 2x NEC, 2x Excelsior, 2x Twente en 2x AZ, hou je toch nog wel geld over voor 1x Feyenoord, Ajax en Willem II als opvuller (verwacht hooguit een gelijk spelletje).
In mijn team op veel manieren geprobeerd Cziommer, Huntelaar of N'Kufo te nemen, maar de verdedigers van Twente zijn toch wel lekker goedkoop en de verdediging staat als een huis. Als ik Cziommer zou nemen, dan vervalt Didulica en ik denk dat AZ net zo makkelijk de 0 houdt dan dat Cziommer scoort en voor het scoren hebben we captain Arveladze al. Sneijder is toch wat goedkoper dan Huntelaar en die middenvelders van NEC zijn net zo duur als de aanvallers, dus dan liever een aanvaller (zeker tegen Heracles) en 2 verdedigers van NEC lijkt me niet zo verstandig.
Nalbantoglu, Muslu (8.20M) --> Thuis tegen Heracles moet de 0 lukken
Wilkshire, Luke (10.55M) --> Twente moet de 0 gaan houden tegen RKC
Saïdi, Karim (11.35M) --> Enige Feyenoorder die echt betaalbaar is
Niemeyer, Peter (10.95M) --> Zie Wilkshire
Bruins, Luigi (5.80M) --> Tegen Sparta kan Excelsior lekker veel goals maken
Sneijder, Wesley (15.40M) --> Komt Sneijder niet uit Utrecht? Dan mag ie mooi een paar keer scoren tegen de club van zijn stad
Assou-Ekotto, Matthieu (6.25M) --> Tja, misschien een puntje tegen Roda
Arveladze, Shota © (17.00M) --> Een hattrick tegen ADO
Denneboom, Romano (10.00M) --> Tegen Heracles mag ie toch zeker wel 1x scoren
Slory, Andwele (5.40M) --> Zie Bruins
Toch een pittige week, maar met 2x NEC, 2x Excelsior, 2x Twente en 2x AZ, hou je toch nog wel geld over voor 1x Feyenoord, Ajax en Willem II als opvuller (verwacht hooguit een gelijk spelletje).
In mijn team op veel manieren geprobeerd Cziommer, Huntelaar of N'Kufo te nemen, maar de verdedigers van Twente zijn toch wel lekker goedkoop en de verdediging staat als een huis. Als ik Cziommer zou nemen, dan vervalt Didulica en ik denk dat AZ net zo makkelijk de 0 houdt dan dat Cziommer scoort en voor het scoren hebben we captain Arveladze al. Sneijder is toch wat goedkoper dan Huntelaar en die middenvelders van NEC zijn net zo duur als de aanvallers, dus dan liever een aanvaller (zeker tegen Heracles) en 2 verdedigers van NEC lijkt me niet zo verstandig.