The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de Week (11-20)
#9
Lance
[Image: Rob%201.jpg]

Naam
Robbie van der Plaat

Leeftijd
23

Woonplaats
Papendrecht

Teamnaam in Hattrick
Het Moraalteam
[Image: bueno0001-Lance.jpg]

Hattricker sinds…
24 maart 2003

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
Volgens mij was het Fabian die een topic erover opende op het oude forum. Ik las het topic en ben het toen maar gaan spelen.


Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Verschilt eigenlijk per week. Als ik in een week spelers moet kopen dan
spendeer ik er soms (te) veel tijd aan. Maar normaal gesproken ben ik elke dag wel een uur of anderhalf echt online, om dingen te doen. Maar vaak genoeg staat Hattrick open maar ben ik iets anders aan het doen. Dan denk ik na een tijd; ‘Waarom staat Hattrick eigenlijk nog open?’


Wat vindt je het meest interessante onderdeel in Hattrick?
Het meest interessante zijn toch wel de wedstrijden binnen Hattrick. En dan in het bijzonder een team opstellen en een tactiek bedenken waarmee je tegen alle verwachtingen in wint. Ook het zogenaamde spelen met de Teamspirit vind ik interessant.

Hoe ben je aan de ietwat idealistische teamnaam Het Moraalteam gekomen?
Hehe, op het ouwe (blauwe?) forum werd ik een aantal keer Moraalridder genoemd. Heb toen maar besloten dat te betrekken in namen voor teams bij Hattrick, Competitiemanager etc.

Je noemt het spelen met de teamspirit interessant. Hoe zit dat precies?
Ik heb nu een coach met goed leiderschap en het is dan leuk om een paar keer achter elkaar te PIC-en. Vervolgens met een hoge TS 'normaal' spelen en iedereen denkt dan dat je geMotS hebt. Je tegenstanders weten dan vaak niet waar ze aan toe zijn. Als ze dan alles op het middenveld gooien en je dan een counteroverwinning (met PIC Wink) behaalt, dan kan ik daar wel van genieten.

Vincent Beugels is een vrij bekende naam voor de meeste SD’ers. Kun jij iets meer vertellen over dit wonderkind, en hoe zijn toekomst eruit gaat zien?
Ik pullde Vincent enkele seizoenen geleden met goed verdedigen en
uitstekend passen, en sindsdien is hij de beste pull ooit binnen de SD-federatie. Aangezien ik verdedigen trainde paste hij goed in m’n
schema. Ik heb hem sindsdien getraind, hij is nu klaar met trainen en zit op wonderbaarlijk verdedigen. Sindsdien train ik hem eigenlijk niet meer,
omdat ik nu scoren train. Maar hij speelt nog wel wekelijks en hij blijft handig als ik weer eens counter.


Vier dagen geleden heb je enkele 17-jarigen aangetrokken voor bedragen die niet eens absurd zijn. Een maand geleden echter heb je voor veel geld ook al 17-jarigen aangetrokken. Ik meen me te herinneren dat je van training gaat veranderen, hier heeft het mee te maken?
Yups, ben sinds dit seizoen veranderd van verdedigen trainen naar scoren trainen. Daar moesten wel de juiste spelers voor worden gehaald
en ik heb dus eind vorig seizoen en begin dit seizoen enkele jonge spitsjes gehaald die nu leuk trainen. Even de kat uit de boom gekeken en een beetje gelezen over het trainen van spitsen. Gelezen dat het echt rendabel wordt met enkele klaverjassers die snel zullen poppen.
Onlangs dus een paar klaverjassers erbij gehaald, waaronder een speler
van gitter.


Arend Vleeschhouwer is een semi-clown, geen echte. Lukt het hoog houden van de TS ook gewoon met een semi-clown?
Ik twijfel steeds of ik nu echte clown moet kopen of niet. Maar vooralsnog maakt het denk ik weinig uit voor mn TS. Eigenlijk zou ik een echte clown moeten kopen en kijken of het verschil uitmaakt. Misschien aan Moker vragen hoe ik goedkoop aan een leuke clown kan komen.

Wat betreft het scoren trainen; ben je blindelings Mac achterna gegaan, die toch een soort van de trend zette, of was je het al langere tijd van plan?
Mwah, ben niet Mac achterna gelopen. De switch nam in totaal 3
seizoenen in beslag. Het begon eigenlijk met de aankoop van een toekomstig coach en het bepalen welke verdedigers ik wilde behouden.
Vervolgens de overige verdedigers stuk voor stuk na een bepaalde stijging verkocht en op het juiste moment geswitcht.


En waarom ga je geen PM of vleugelspel trainen?
Tja, PM eigenlijk niet gekozen omdat nog steeds de meerderheid van de managers dat traint, en om ergens te komen moet je het toch anders aanpakken dan de meerderheid denk ik. In mijn geval een sterke aanval
creeëren met een ijzersterke verdediging achter de hand en af en toe counteren. Vleugelspel had in principe gekund, maar ik denk dat je met
scoren trainen toch iets gevarieerder kunt spelen.


Waarom wilde Malte Piling bij jouw team wel lukken, en bij volgende eigenaren niet?
Haha, geen idee eigenlijk. In mijn geval was Piling eigenlijk nooit de belangrijkste spits. In het begin was ie 2e spits en vervolgens stelde ik hem alleen op in noodgevallen (schorsing andere spits of slecht weer). Maar op zich is Krachtig nou niet echt een lekkere specialiteit voor een spits, je kunt beter een snelle of koppende spits hebben.

De kijkersvraag van deze week komt van de laatste HMvdW, Dre. Zijn vraag: ‘Ik zie dat je je teamlogo heb veranderd, en het Yin en Yan erin verwerkt heb. Is dit om je team beter in balans te krijgen?’
Tja, ik had volgens mij al sinds 1842 geen logo meer. Het was dus tijd voor een logo en samen met Marsh had ik het idee om iets te doen met
Yin-Yan in de clubkleuren. Het straalt inderdaad evenwicht uit en zorgt voor rust. Vond het wel een typisch vredig logo voor een Moraalridder Wink.


Op welke persoonlijke prestatie in Hattrick ben je het meest trots?
Echt veel heb ik niet om trots op te zijn. Geen SD-cups, slechts 2 kampioenschappen en niet echt geweldige bekerruns. Twee seizoenen
geleden liep het wel lekker, met een kampioenschap en de 6e ronde van
de beker. Maar gezien de tegenstand in de competitie viel die prestatie eigenlijk wel mee. Laten we het maar houden op 2 spelers van me die vorig seizoen en dit seizoen in het SD Dream Team staan.


Wat zijn je grootste blunders als Hattricker geweest?
Een paar kleine dingetjes, zoals iemand kopen met goed passen zonder
verder enige serieuze stats, en 4 keer in een seizoen motsen met een
coach met slecht leiderschap. Grootste fout is eigenlijk geweest dat ik de eerste twee seizoenen amper trainde. Als je ziet hoe de 'nieuwe' generatie dit aanpakt had ik dat toendertijd wat beter kunnen aanpakken.


Van welke ploeg of manager wil je het liefst winnen?
Ik heb niet echt ploegen waar ik per sé van wil winnen. Van de huidige koploper in mijn divisie wil ik nog wel eens winnen, maar dat zal lastig worden. Het lijkt me wel leuk om tijdens de SD Cup te winnen van Jazz en Mac, mijn resultaten tegen hen zijn nou niet echt wat je noemt denderend.

Welke veranderingen zou je graag zien in Hattrick?
Op zich hoeft er voor mij niet zo veel veranderd te worden. Ik zou alleen graag zien dat de verdediging iets realistischer wordt. Ik zie nu all-offensive teams dik winnen en ondanks dat ze eigenlijk geen verdediging hebben krijgen ze weinig goals tegen. De bondscoach
bijvoorbeeld is met dit systeem kampioen geworden vorig seizoen in
divisie II. Beetje jammer.


In hoeverre heb jij als vrij ervaren Hattricker nog de hulp nodig van een forum?
Eerlijk gezegd vrij weinig. Bijna alle beslissingen neem ik zelf. Maar
daarom kan ik natuurlijk wel tips geven. Het is bijna net zo leuk om
anderen te zien winnen met jouw tips, als om zelf te winnen.


Als je moest kiezen uit de volgende twee opties, wat zou het dan worden?
*Een jeugdpull (veldspeler) met TSI 3 800 pullen in week 1.
*Je grootste concurrent met 6-0 verslaan.
De jeugdpull. Hattrick blijft een lange termijn spel en dan is het zeer lekker om een pull te hebben in week 1 die voor meerdere miljoenen verkocht wordt. Met een goed plan versla je je belangrijkste concurrenten op den duur toch wel.

Hoe zie je de toekomst voor Het Moraalteam in de komende 2 seizoenen?
Ik hoop dan in divisie IV te spelen en me daarin te kunnen handhaven. Mijn spitsen zijn dan van een aardig niveau en met een nieuwe winger,
keeper en een paar nieuwe mids hoop ik een rol van betekenis te kunnen
spelen in IV.


Welk SD-team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?
Zo lam als een balletje van LL. Is eigenlijk de nieuwste SD-er die Hattrick speelt, maar volgens mij heeft hij het spelletje al aardig door. Natuurlijk is de concurrentie in de onderste regionen niet al te groot, maar ik denk dat LL ook als ie hoger komt goed zal presteren.
Oh ja, moet natuurlijk ook zeggen dat Boca goed bezig anders gaat ie me te lijf tijdens de meeting.


Waar gaat je team eindigen in de SD Cup, dit seizoen?
Het zal in ieder geval beter moeten dan vorig seizoen. Hoop de kwartfinale te kunnen halen, maar het doorkomen van de poulefase is
het eerste doel.


Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?
Ik zou beginnende HT-ers aanraden om verdedigen te trainen. In het begin heb je toch weinig concurrentie van andere teams, en kan je dus
met alle gemak 5 verdedigers opstellen. En het is al meerdere malen aangetoond dat verdedigers trainen qua inkomsten de beste training is.
Zodra je dan in de buurt van divisie VI of VII komt kan je overstappen en flink cashen.


Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?
Aan alles komt een eind, dus op den duur zal ik ooit stoppen. Maar op dit moment vind ik Hattrick nog te leuk om ermee te stoppen, dus ik zal nog wel een tijdje doorgaan.



Bakke © 2005
IKF Networks
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by Antidote - 12-07-2005, 12:10 AM
[No subject] - by Antidote - 26-07-2005, 01:57 PM
[No subject] - by Antidote - 01-08-2005, 03:58 PM
[No subject] - by Antidote - 22-09-2005, 08:39 PM
[No subject] - by Antidote - 25-09-2005, 07:12 PM
[No subject] - by Antidote - 17-10-2005, 01:16 PM
[No subject] - by Antidote - 19-10-2005, 11:51 PM
[No subject] - by Antidote - 04-11-2005, 04:40 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:31 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:47 PM

Forum Jump: