The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forummer van de week
#2
[Image: 0.jpg]

Naam?
Richard

Leeftijd?
25

Woonplaats?
Tilburg

Beroep/opleiding?
Heb een tijdje (1 jaar) gewerkt bij een notariskantoor als belastingadviseur, maar ben nu toch maar weer bezig met een voltijdstudie Fiscaal Recht (UvT)

Verliefd/verloofd/getrouwd?
Single

Favoriete voetbalclub?
Feyenoord

Favoriete voetballer(s)?
Robben, Kuijt.

Favoriete voetballer(s) internationaal?
Henry, Nesta

Favoriete trainer?
Lippi

Mooiste Stadion?
Anfield

Mooiste tenue?
club: AS Roma nationaal: Argentinie

Voetbal je zelf?
Nee, ik kan nog geen bal raken.

Andere sporten die je leuk vind?
Heb zelf altijd de sport Tae Kwon Do beoefend. Jaartje of 5 geleden ben ik daar mee gestopt door de vele blessures. Sindsdien sport ik niet meer.
Sporten die ik leuk vind om te volgen zijn toch wel wielrennen, tennis, formule 1 en voetbal uiteraard.

Hobby's?
Ben altijd te actief bezig met allerlei andere dingen die ik erg leuk vind. Kindervakantiewerk, theater spelen, ben roadie bij een band, festivals / concerten bezoeken.

Favoriete film?
Scarface

Favoriete muziek?
Altijd een moeilijke vraag vind ik. Neem bijvoorbeeld een festival als Lowlands. Ik kan daar helemaal uit mijn dak gaan bij een band als Epica terwijl ik een uurtje later alweer sta te feesten bij NERD. Erg verschillend dus. Toch blijft voor mij Placebo de ultieme band.

Favoriete TV programma?
Als ik al tv kijk dan zijn het meestal de actualiteitenprogramma's. Maar als Bottum of the Young Ones weer eens uitgezonden wordt zal ik aan de buis gekluisterd zitten.


Je favoriete boeken/tijdschriften?
Panorama

Je favoriete eten?
Thais

Waar heb je een hekel aan?
Planningen. Er zijn mensen die al op vroege leeftijd al zo'n beetje hun hele leven hebben uitgestippeld. Brrrrr.....

Wie is je grote voorbeeld?
Nelson Mandela

Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Ben een vrij rustig sociaal persoon. Ben in het dagelijks leven een beetje een slow-starter. 's Morgens alles zeer rustig aan doen. Minpuntje is dat ik een gigantische chaotisch iemand ben. Ben ook altijd alles kwijt autosleutels, huissleutels, mobieltje enz. enz.

Wat is je levens motto?
"Alles komt goed"

Aan welke managerspellen doe je mee?
3de jaartje CM, 1ste jaar Profcoach, 1ste jaar Tennismanager, 2de jaar Wielerpools.

Wanneer voor het eerst op het forum?
Dat zal 2 jaar geleden zijn geweest.

Hoe ben op het forum terechtgekomen?
Via een vriend van mij die al langere tijd competitiemanager speelde (Di Marci)

Waarom Riekki als forumnaam?
Riekki is eigenlijk altijd een bijnaam van mij geweest. Weet ook niet meer wie me zo als eerste noemde maar het is altijd zo gebleven.

Favoriete forummer(s)?
Kan altijd wel hartelijk lachen met forummers als Kleine Jan, Marsbar (die ik iets minder zie de laatste tijd, maar dit terzijde) en Moker.

Minst favoriete forummer(s)?
Heb eigenlijk nog maar een aanvaring gehad met iemand. El Pistorelo of zoiets. Ik weet al niet meer waar het over ging maar ik had dus in mijn post iets staan van 'dat gaat dan aan je neusss voorbij'.
Hij dacht dus dat ik op een of andere manier refereerde aan de ss. Dat ik dat er niet mee bedoelde drong niet tot deze persoon door.
Verder heb ik geen problemen met forummers

Behaalde resultaten waar je trots op bent?
Qua spelletjes eigenlijk helemaal niks. Enige waar ik toendertijd wel trots op was, was de 10 die bij economie op mijn eindlijst stond bij mijn Havo-diploma.

Waarom Feyenoord supporter en geen Willem II supporter?
Ik woon pas 2 jaar in Tilburg. Ik heb dus eigenlijk helemaal niks met Willem II. Ik vind het zelfs een van de sufste clubs uit de HCE. Ik vind bijvoorbeeld NAC of FC Utrecht qua spel, sfeer en stadion veel meer uitstraling hebben.
Feyenoord heb ik altijd een leuke club gevonden. Uiteindelijk mag je een keer met je oom mee naar het mooiste stadion van Nederland op 7-jarige leeftijd. Sindsdien ben ik Feyenoord-fan.
Ik ga regelmatig naar de wedstrijden. Maar door tijdsgebrek doe ik dat minder dan dat ik eigenlijk zou willen.

Is Tilburg ook een suffe stad?
Nee, integendeel zelfs. Ik vind Tilburg een erg prettige stad om te wonen.
Je kunt er leuk stappen, gezellige binnenstad. Wat dat betreft hoor je mij niet klagen Yellow Wink

Je hebt kindervakantiewerk staan bij je hobby's. Kan je daar iets meer over vertellen?
Kindervakantiewerk is een weekje vakantie voor kinderen. In deze week staan er allerlei spannende, leuke, sportieve activiteiten op het programma. De oudere groepen (7 t/m 12 jaar) hebben enkele overnachtingen op het KVW-terrein terwijl de jongste groepen (3 t/m 6 jaar) elke avond lekker in hun eigen bedje slapen)
Elk jaar doen er zo'n 400 kinderen mee en zo'n 150 vrijwilligers.
Binnen het kindervakantiewerk vervul ik een taak binnen de organisatie.

Wat houdt deze taak zoal in?
Het bestuur is eigenlijk onderverdeeld in een aantal groepen. Zo heb je keuken commissie, activiteiten commissie, materialen commissie enz enz.
Ik zelf hou me met name bezig met de keuken commissie. Daarbij zorg ik voornamelijk voor de aanvoer van eten en drinken. Denk hierbij aan 's morgens (zeer vroeg) naar de winkel voor brood, beleg, melk, chocomel. 's middags naar de winkel voor het avondeten, drank voor 's avonds.

Waarom ben je dit gaan doen?
Toen ik nog op de basisschool zat, deed ik altijd als kind al mee met deze week. Toen ik met de middelbare school begon heb ik mij vervolgens op gegeven als leiding. Dat heb ik ook een aantal jaartjes gedaan, en uiteindelijk ben ik gevraagd om bij het bestuur te komen. Je kunt dus eigenlijk wel stellen dat ik al een jaar of 21 aan die club gebonden ben.

Je bent roadie van een band. Een band die wij toevallig kennen?
Het zou zomaar kunnen dat iemand ze ooit heeft gezien. De band heet Chantilly Lace.
Echte Rock 'n Roll band met nummers als Great balls of fire, Bad to the bone en ga zo maar door. Hebben optredens door eigenlijk heel het land.

Hoe ben je een roadie geworden?
Dat is een beetje per toeval gekomen. Ik kende de personen die in de band zaten al langer. Op een gegeven moment stopte hun roadie ermee en hebben ze mij gevraagd

Speel je zelf een instrument?
Momenteel niet meer maar heb eigenlijk altijd bariton-saxefoon gespeeld. Door de drukte van de laatste jaren kom ik daar niet meer aan toe.

Want naast roadie en vrijwilliger kunnen we je ook nog vinden op het toneel?
Hahaha, zoiets. Het is eigenlijk geen toneel maar een soort van straat theater. KreaThea (naam van de groep) is een eigenwijs jongerentheatergezelschap, afkomstig uit het Noord-Limburgse Sevenum. Sinds 1995 produceert KreaThea op geheel eigenwijze theater- en locatievoorstellingen. Geen strak omlijnde scenario’s, teksten of afgelikte decors, maar spontaan theater wat ontstaat uit brainstormsessies, creatieve experimenten en improvisatie. Een voorstelling van KreaThea laat zich het best omschrijven als een uiteenzetting van wilde ideeën en ongeremde fantasie.

Klinkt allemaal erg artistiek. Hoe moet ik me dat precies voorstellen?
De groep bestaat uit ongeveer 20 jongeren. Eigenlijk zijn het 20 ongeleide projectielen.
Als eerste is het van belang dat er een soort van thema is. Wanneer dat is gevonden volgen er diverse brainstormsessies om dit thema aan te kleden. Er worden wat improvisaties, en scetches gedaan. Dat alles wordt bij mekaar gepropt en voila er is een nieuwe voorstelling.
Het leuke is dat de thema's ontzettend varieren. Zo ging het bijvoorbeeld twee jaar geleden over 3 shampoo verkopers die het met elkaar aan de stok kregen over wie de beste shampoo had, en afgelopen jaar heette de voorstelling Krimie, waarin de duitse krimie series onder de loep werden genomen.

Jij bent ook een festivalganger. Welke festivals bezoek jij zoal?
Dat verschilt per jaar natuurlijk. Afgelopen jaar 4 festivalletjes gedaan.
Pinkpop, Rock Werchter, Dour festival en Lowlands.
Komend jaar staan in ieder geval Roskilde festival en Lowlands weer op het programma.

Wat is er zo leuk aan om met je tentje in de blubber te staan tussen dronken debielen en 4 dagen lang schijten op een Dixi?
Het enige vervelende van een festival is dat je geen invloed hebt op het weer. Dit moet je dus op de koop toe nemen. De charme (wat mij betreft) van een festival zit hem in de sfeer. Er heerst altijd een goede opgetogen sfeer (zelfs als het regent). Ruzie heb ik in al die jaren dat ik naar festivals ga nog nooit meegemaakt.
Wat die dixi's betreft is er gelukkig in de loop der jaren gelukkig veel veranderd. Toiletten en douches zijn vaak vaste cabines die prima onderhouden worden gedurende het festival. Je kijkt bij het openen van het toilet dus niet meer naar de drollen (of minder vaste substanties) van je 879 voorgangers. Ook de variateit van het eten is flink toegenomen. Kon je tig jaren geleden alleen nog maar friet en pizza punten krijgen, tegenwoordig kun je zelfs sushi, surinaams ed krijgen.
De dronkenschap zit er bij mij tijdens die dagen ook flink in dus vallen die andere dronken debielen niet meer op.


Wat is voor jou het beste/leukste festival om naar toe te gaan?
Elk festival heeft zijn charmes. Werchter is leuk vanwege de zeer goede bands en Belgische gastvrijheid en humor. Ik meen me te herinneren dat er afgelopen jaar in het programmaboekje stond dat wanneer je het toch in je hoofd haalde te crowdsurfen je backstage werd meegenomen naar een isoleercel met afwasbare tegels en daar gigantisch werd doodgeknuppeld. Yellow Laugh Yellow Laugh
Persoonlijk vind ik Lowlands een van de beste/leukste. Ik vind dat de programma samenstellers er zeer goed werk verrichten. Een mix van grote namen en aanstormend talent. Goede facilitaire voorzieningen, geen lange rijen bij dranktenten en ingang, en zeer ruim aanbod van spijs en drank.
Wat zeer jammer is is dat de subsidie-kraan voor cabaret, theater en dans is dichtgedraaid. Op Lowlands was er een groot aanbod van cabaret en theater. Dit zal hierdoor jammer genoeg verdwijnen.

Wat zijn je goede voornemens voor 2005?
Ik ben nooit de persoon om goede voornemens te maken. Ik denk wel eens zal ik stoppen met roken maar dan is mijn tweede gedachte altijd, waar liggen de peuken?!?
Reply


Messages In This Thread
Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:18 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:21 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:22 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:24 PM
Re: Forummer van de week - by gittermaster - 28-08-2008, 11:19 PM
Re: Forummer van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:48 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 29-08-2008, 08:58 AM
Re: Forummer van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:52 AM
Re: Forummer van de week - by Ekslem - 29-08-2008, 02:11 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 12-09-2008, 01:53 PM
Re: Forummer van de week - by Tripplexxx - 12-09-2008, 10:09 PM
Re: Forummer van de week - by Mukkus - 13-09-2008, 01:37 PM
Re: Forummer van de week - by Gerben Zonderland - 19-09-2008, 11:13 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 22-09-2008, 12:14 PM
Re: Forummer van de week - by Gerben Zonderland - 22-09-2008, 01:22 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 22-09-2008, 05:05 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 05-10-2008, 11:02 AM
Re: Forummer van de week - by Mukkus - 05-10-2008, 12:09 PM
Re: Forummer van de week - by Treesong - 06-10-2008, 11:06 AM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 08-12-2008, 04:42 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 09-12-2008, 07:17 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 10-12-2008, 10:32 AM
Re: Forummer van de week - by Moker - 10-12-2008, 09:01 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 12-12-2008, 03:01 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 12-12-2008, 05:12 PM
Re: Forummer van de week - by gittermaster - 12-12-2008, 05:32 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 12-12-2008, 06:23 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 13-12-2008, 12:46 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 19-12-2008, 12:17 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 19-12-2008, 02:47 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 20-12-2008, 12:09 AM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 20-12-2008, 01:32 PM

Forum Jump: