The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forummer van de week
#3
[Image: LarsMiddelvinger.jpg]

Naam?
Lars Scheuten

Leeftijd?
24

Woonplaats?
Oldenzaal

Beroep/opleiding?
Ik heb Bedrijfskundige Informatica (BI) gestudeerd aan de Hogeschool Saxion in Enschede. Deze HBO diploma heb ik binnengehaald. Wegens gebrek aan lust om te gaan werken ben ik Hogere Informatica (HIO) gaan studeren maar heb het opgegeven na een jaar. Nu werk ik nog steeds bij eensupermarkt waar ik al tijdens mijn studie ben begonnen. Ik ben solliciterende nu!

Verliefd/verloofd/getrouwd?
Zoals jullie op de foto zien ben ik een knappe kerel. uiteraard heb ik vele
vrouwen versleten (dit is de waarheid en geen onzin zoals Dugarry), maar ben nu al anderhalf jaar gelukkig met dezelfde vrouw.

Favoriete voetbalclub?
FC Twente, dat wisten jullie zeker nog niet. Mijn tweede club is WillemII. Waarom? Omdat ik geen gloryhunter ben!

Favoriete voetballer(s)
Eigenlijk heb ik geen favoriete voetballer, maar elke voetballer die werklust laat zien voor zijn eigen club valt bij mij in de favorieten. En elke voetballer die de Nederlandse competitie verfraait.

Favoriete voetballer(s) internationaal?
Bij deze vraag moet ik toch maar even Bergkamp antwoorden.

Favoriete trainer?
Co Adriaanse. Ik vind het geweldig hoe die man zichzelf presenteert. Bij Ajax werd hij niet gewaardeerd, maar hij heeft wel een prima team achtergelaten voor Koeman die met de eer kon strijken. Hmmmm, nu begin ik zelf over Ajax, ik had me voorgenomen Ajax niet te noemen in mijn interview.

Mooiste Stadion?
Dat is zeker de Kuip. Het heeft nml een mooi grasmat wink

Mooiste tenue?
FC Twente, RED IS THE COLOR!

Voetbal je zelf?
Ja, ik ben voetballende bij De Esch gelegen te Oldenzaal. Ik trap een balletje samen met mijn kameraden met een instelling dat bier lekker is en met een kampioensschap het bier nog beter smaakt. Ik ben laatste man en heb in al die jaren dat ik voetbal nog maar ooit 1 man aan mij voorbij moeten laten gaan die een rechtstreeks duel van mij won. Ik ben zelfs winterstop topscorer van mijn team met 5 goals en 7 assists en dat als laatste man.

Andere sporten die je leuk vind?
Tennis. Ik heb vroeger in de top van Nederland meegedraaid en ben gedemotiveerd geraakt vanwege een blessure aan mijn hand. Ook alle andere jongens bij de bondstraining district Overijssel stopten ermee, dus ik had alleen nog maar training met vrouwen. Normaliter zou ik dit niet erg vinden, maar het belemmerde mijn progressie. Nu na vele jaren (10jaar) heb ik de draad weer opgepakt en knok ik mezelf weer terug naar de top.

Hobby's?
- Mijn vriendin jaloers maken.
- Emailen
- Bierdrinken

Favoriete film?
Fear and Loathing Las Vegas.
Geweldige film over drugs en geweld; de ideale combinatie. Het enige wat ik mis in de film is sex.

Favoriete muziek?
- Eek a Mouse
- Buena Vista Social Club
- Rap (geen commerciele scheit)

Favoriete TV programma?
Married with Children.
De humor van Al Bundy is in 1 woord geweldig. Ook de andere karakters dragen hun steentje bij aan het geweldige van deze serie.

Je favoriete boeken/tijdschriften?
Playboy is wel leuk, daar staan wel goeie interviews in.

Je favoriete eten?
Al het eten wat mijn moeder kookt of wat ik zelf kook. Ik eet nooit ergens
anders behalve thuis of een snackbar. Ik hou er niet van als ik niet weet
wat ik voorgeschoteld krijg. Ik eet alleen wat ik lekker vind. Mensen noemen mij een verwend ventje, ik noem mijzelf een fijnproever.

Waar heb je een hekel aan?
Ik heb een hekel aan wachten, ik heb een hekel aan harde wind want dan gaat mijn haar door de war en ik heb een hekel aan Ajax aangezien het lijkt alsof de hele voetbalwereld draait om Ajax.

Wie is je grote voorbeeld?
Uiteraard mijn vader, geen uitleg nodig.

Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Ik ben knap, lief voor vrouwen, koppig, zelfzuchtig en zelfverzorgend.
Ik zorg er altijd voor dat iedereen mij mag, ik ben ook altijd aardig tegen anderen. Alleen hier op het forum is het wel eens oorlog met mij.

Wat is je levens motto?
"Ait vedan"
Oftwel altijd en alsmaar doorgaan.

Aan welke managerspellen doe je mee?
Competitiemanager, Tennismanager, Supercoach, Toer de France (TC Tubantia), en verschillende Grand Prix managers.

Wanneer voor het eerst op het forum?
Dat weet ik niet meer. Ik las af en toe wel eens berichten op het forum
betreffende voetbalzaken en wilden mijn mening wel eens delen. Aangezien er zoveel Ajacieden op het forum zaten vond ik dat al die gloryhunters maar eens op hun plaats moesten worden gezet.

Hoe ben op het forum terechtgekomen?
Via een link!

Waarom Vret Mien Gras als forumnaam?
Ik ben laatste man en iedereen die mij voorbij komt (gebeurt zelden zoals je al hebt gelezen) laat ik gras eten. Vret Mien Gras oftewel Eet Mijn Gras is afgeleid van Eat My Dust.

Favoriete forummer(s)?
Ik mag graag posts lezen van Waf. Maar de laatste tijd is hij een beetje
gefrustreerd en nu moppert hij ook al op de tukkers.

Minst favoriete forummer(s)?
Dat is er maar 1 en dat is Dommel. Iedereen mag grapjes maken en zijn eigen mening uiten, maar hij presteert het telkens weer over de lijn te gaan. Ik ben blij dat hij al een tijd niet tot zelden meer op het forum is gesignaleerd. Zou het komen door mijn niet-ophoudende lullige posts over en tegen hem?

Behaalde resultaten waar je trots op bent?
Ik heb vroeger met tennis van de toentertijd nr. 2 van Nederland gewonnen met o.a. een geweldige pass van mij langs de netpaal maar binnen de lijnen a-la Federer tijdens de Australian Open.
Ook ben ik trots op dat ik afgelopen zomer de finale Beachtennis heb gespeeld tegen Martin Verkerk aangezien ik net pas weer de racket in handen heb genomen na 10 jaar tijd.

Is het niet frustrerend om als afgestudeerd HBOer te moeten werken in een supermarkt?
Nee waarom? Ik kom altijd op mijn pootjes terecht. Ik verdien mijn centjes met leuk en gemakkelijk werk en draag zo alsnog mijn steentje bij aan de maatschappij, beter dan een uitkering. Ik kan met mijn loon alles betalen wat ik wil op dit moment. Ik hoef geen feestje te laten schieten. Zoals jullie gelezen hebben ben ik solliciterende alleen dat is best moeilijk aangezien ik niet in de randstad woon. De banen liggen al niet voor het oprapen en hier in het oosten al helemaal niet. Maar goed, zolang ik geen andere baan heb kom ik wel continu mooie dames tegen tijdens werk en dat verzacht de pijn Yellow Wink

Moet jij dan niet al bezig zijn met carriere maken en denken aan een huisje, een boompje en een beestje?
Mijn carriere komt binnenkort. Ik moet mijn hele leven nog werken dus het liefst stelde ik het zo lang mogelijk uit. Nu is de tijd aangebroken om werk te zoeken in mijn studierichting. Ook gaat het tijd worden dat mijn glibberige vriendjes niet in het riool belanden of bij de vuilnis maar de race naar hun vriendinnetje aangaan.

Waarom draait de voetbalwereld volgens jou om AJAX?
Het moet altijd over Ajax gaan. Als sommige mensen praten over hun eigen club en de succesjes die hun clubje heeft geboekt, dan moet een Ajacied al weer lachen en iedereen de grond in stampen want het grote Ajax heeft veel meer successen geboekt.
De mensen willen graag vaak zeggen "yes Ajax heeft gewonnen". Wat is er nu erger dan door je basisschoolklasgenootjes uitgelachen te worden omdat jouw clubje heeft verloren van het grote Ajax wat bijna altijd wint. En dan kun je nu zeggen wat heeft dat ermee te maken, maar daar begint het allemaal al. Mensen willen graag horen van anderen "gefeliciteerd", "mooi dat je club heeft gewonnen" etc etc. Of men nu in Zoetermeer woont of in Oldenzaal en je hebt niks met Ajax te doen, kun je altijd nog zeggen; ik was al fan van Ajax toen ik een kind was! Lekker makkelijk he. Als je een echte fan bent dan koop je een seizoenskaart en steun je op die manier je club en moedig je ze aan en ook in barre tijden. En dan wil ik al helemaal niet beginnen over de Ajaxgeile media en Ajaxgeile scheidsrechters. Ajax dit, Ajax dat, Ajax dit, Ajax dat! Ajax krijg meer speeltijd, Ajax krijgt langere samenvattingen, Ajax komt als eerste op tv, Ajax vs Foruna Sittard is interessanter dan Feyenoord vs PSV, Ajaxnieuws wordt eerder vermeld dan andere nieuwtjes, BAH BAH BAH.

En waarom zou AJAX worden voorgetrokken dan?
Genoeg over Ajax, het was lekker 1-2 voor FC Twente! Geen commentaar dus.

Waarom ben jij supporter van FC Twente?
Het is de mooiste club van Nederland. Je moet de club steunen in je regio. Het is in alle opzichten beter voor je directe omgeving betreft sportiviteit, maar ook economisch. Supporter zijn van FC Twente is ook een ideale zaterdagavond opvulling; zaterdagmiddag voetbal ik zelf gevolgd door vele pilsjes in de kantine, snel eten en dan door naar FC Twente. Met een overwinning van FC Twente en een feestje in de stad nadertijd kun je jezelf toch geen mooiere zaterdag wensen. Het is een fijn gevoel als de bescheiden tukkers winnen van die westerse "piep".

Hoe is die “liefde” voor Twente ontstaan?
Ik ben altijd aardig tegendraads. Als men zegt niet doen, dan doe ik het. Als men zegt "ik ben voor Ajax" zeg ik "ik ben voor WillemII". Nu is FC Twente mijn club, en mijn tweede favo club is WillemII. Waarom? Omdat niet veel anderen zeggen dat ze voor WillemII zijn. Net zoals mijn FC Twente altijd gekleineerd wordt door westerlingen en de media. Waarom is de winnende coach geen vraag gesteld aan het einde van de wedstrijd Ajax - FC Twente? Het is groter nieuws dat Ajax verliest van FC Twente dan dat FC Twente uit wint bij Ajax, daarom! Ik ben graag een beetje anders.
Ook nam mijn vader mij af en toe mee naar een wedstrijd en dan maak je het live mee. Dan begint het allemaal een beetje te leven. En het is uiteraard fijn dichtbij.

Bezoek je veel wedstrijden van FC Twente?
Ik bezoek alle thuiswedstrijden, geregeld een uitwedstrijd waar je naartoe mag met eigen vervoer en af en toe eentje met een buscombi. Ik ga alleen met een buscombi als het een wedstrijd is wat de moeite waard is zoals Amstel Cup wedstrijden en het mooie Kuipje in R'dam. Als ik een thuiswedstrijd mis dan moet het haast wel op zondag zijn dat ik gedesoriënteerd in bed lig van een wild avondje stappen. Ja echt waar dat kan, ook hier hebben we mooie discotheken en uitermate gezellige kroegjes.

Dus je behoort tot de harde kern van FC Twente?
Wat versta je onder "de harde kern"? Wat is de harde kern van FC Twente? Zijn het de mensen die altijd hun club aanmoedigen of zijn het de mensen die met relletjes vooraan staan?
Ik moedig mij club altijd aan en blijf kijken tot de scheids heeft afgefloten. Ik verlaat de tribunes niet eerder dan het eindsignaal. Ik mag graag provocerend meezingen met zogenaamde "kwetsende spreekkoren" want ik vind dat een speler of scheids of andere supporters daarboven moeten staan. Ik ben tegen geweld, dat hoort gewoon niet bij het voetbal. Maar mocht er een relletje uitbreken dan wil ik wel zien wat er gaande is; sensatiezoeker. Ik zit in Vak-P waar de meeste sfeeracties vandaan komen.
Ik ben op deze vraag dus het antwoord schuldig. Wanneer hoor je erbij en wanneer niet?

Nooit slaags geraakt met de politie of met fans van de tegenpartij?
Nee, nog nooit. Ik heb uit ervaring geleerd met vechtpartijen dat ik mij eerst moet laten slaan, dan goed kijken of ik een aantal getuigen heb en vragen of ze het goed gezien hebben en willen getuigen, vervolgens de desbetreffende persoon niet terug slaan want anders ben je alsnog de lul, je doet vervolgens aangifte en de aanstichter komt er alsnog mee weg. Dus geweld helpt nooit want je bent altijd de lul. Voetbal is geen reden tot geweld, maar als je een reden hebt doe het dan goed en stay out of the picture.

Wat was voor jou het mooiste als Twente supporter moment?
Het winnen van de Amstel Cup in 2001. Met al die tukkers op pad naar de tempel de Kuip. In de trein op de heenreis al zoveel zuipen dat je al bezopen het stadion binnenstapt. Wat is het ook fijn om s’middags te zuipen als je de volgende dag vrij hebt. In de Kuip zingen, zingen en zingen voor je club. De stress kon ik nog maar net onderdrukken vanwege het feit dat ik bezopen was. Het werd penaltys, de thriller begon. Iets waar elke Nederlander voor vreest. Onze eigen Vennegoor mist de eerste en ik dacht "het is voorbij". PSV kwam met 3-1 voor te staan en toen kwam Boschker die drie opeenvolgende penaltys eruit hield, wat een geweldig moment om zoiets live mee te maken. En vooral het feest na de tijd in de stad Enschede, maar ook in Oldenzaal was de vreugde overal bij verschillende kroegen te merken.

Kijkersvraag 1 is van Kennedy. Zou wel eens willen weten wat Vret heeft met paarden als hij op voetbal kamp is?
Als ik met mijn kameraden op voetbalkamp ben dan word er gezopen als een dolle. Iemand is zo dronken en laat zijn kop kaal scheren, de ander heeft een kip in zijn bed, weer een ander pakt zijn vriendin hoorbaar onder de douche, en ik heb geprobeerd naakt paard te rijden. Ik heb er eentje naar me toe gelokt en ben erop gesprongen, maar viel er al weer snel af. Er probeerden wel meerdere kerels, maar er was er maar eentje naakt: Vret Mien Gras.

Kijkersvraag 2 is van Balthazar: Ik wil graag weten hoe hij het vond om zonder onderbroek carnaval te vieren?
Gewoon heerlijk. Drie jaar geleden liep ik met een roze tutu, twee jaar geleden met een paars kort leren rokje en topje met ontblote buik en roze politiepet, vorig jaar met een roze cowboypakje met onbloot bovenlichaam eronder en dit jaar vroeg men zich zaterdags al af; Lars, wat heb je toch veel kleren aan aangezien ik een holbewonerspak aanhad. Dit heb ik zondag dus goedgemaakt door een Kimono met Hakama aan te trekken (al m'n kameraden), maar ik zonder onderbroek. Het ging in het ronde als een lopend vuurtje en allemaal babes moesten het checken en kwamen bij mij even polshoogte nemen. Het voelt zo fijn om in de drukte met je losse klootjes langs de...........jullie begrijpen me wel!
Reply


Messages In This Thread
Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:18 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:21 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:22 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:24 PM
Re: Forummer van de week - by gittermaster - 28-08-2008, 11:19 PM
Re: Forummer van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:48 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 29-08-2008, 08:58 AM
Re: Forummer van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:52 AM
Re: Forummer van de week - by Ekslem - 29-08-2008, 02:11 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 12-09-2008, 01:53 PM
Re: Forummer van de week - by Tripplexxx - 12-09-2008, 10:09 PM
Re: Forummer van de week - by Mukkus - 13-09-2008, 01:37 PM
Re: Forummer van de week - by Gerben Zonderland - 19-09-2008, 11:13 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 22-09-2008, 12:14 PM
Re: Forummer van de week - by Gerben Zonderland - 22-09-2008, 01:22 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 22-09-2008, 05:05 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 05-10-2008, 11:02 AM
Re: Forummer van de week - by Mukkus - 05-10-2008, 12:09 PM
Re: Forummer van de week - by Treesong - 06-10-2008, 11:06 AM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 08-12-2008, 04:42 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 09-12-2008, 07:17 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 10-12-2008, 10:32 AM
Re: Forummer van de week - by Moker - 10-12-2008, 09:01 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 12-12-2008, 03:01 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 12-12-2008, 05:12 PM
Re: Forummer van de week - by gittermaster - 12-12-2008, 05:32 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 12-12-2008, 06:23 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 13-12-2008, 12:46 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 19-12-2008, 12:17 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 19-12-2008, 02:47 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 20-12-2008, 12:09 AM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 20-12-2008, 01:32 PM

Forum Jump: