The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forummer van de week
#4
[Image: IMG_3161.jpg]

Naam?
Fabian Verhoeks

Leeftijd?
22 jaar

Woonplaats?
Zoetermeer

Beroep/opleiding?
Havo/Administratief Medewerker

Verliefd/verloofd/getrouwd?
Geen, vrijgezellig !

Favoriete voetbalclub?
Moet ik deze nog invullen? Haha, Ajax!

Favoriete voetballer(s)?
Bogdan Lobont, en dan roem ik voornamelijk zijn onnavolgbare instelling... Let bijvoorbeeld eens een tijdje op hem, als hij op de bank zit! Geweldige persoon(lijkheid)

Favoriete voetballer(s) internationaal?
Dennis Bergkamp, Christian Chivu. Kan ook hier wel wat oudjes gaan noemen, maar deze zie ik zelf spelen en heb ik ook vaker zien spelen....Vandaar.

Favoriete trainer?
Morten Olsen, positieve instelling, aimabele man en probeert altijd en overal mooi, verzorgd en aanvallend te voetballen.

Mooiste Stadion?
De Arena! Nee gekkigheid, natuurlijk!
Ben er ondertussen in velen geweest, nationaal gezien, maar internationaal heeft Nou Camp wel zo'n indruk gemaakt... Nou Camp dus!

Mooiste tenue?
Die van Ajax met als goede tweede die van Barça, vooral nu nog zonder reclame!

Voetbal je zelf?
Ja, bij FC De Flierefluiters..... Echt een bierteam Yellow Wink , wat nog nooit een officiële wedstrijd heeft gewonnen. Vroeger jaren bij DSO gevoetbald, gestopt ivm een andere sport...
Ga na dit seizoen overigens met het bierteam starten op de zaterdag, bij SV Oosterheem!

Andere sporten die je leuk vind?
Schaatsen, ook jaren beoefend! Tennis, lekker snel spel....
Kan ook erg genieten van wielrennen, en dan vooral van de betere klassiekers en de lange bergritten.

Hobby's?
Uitgaan, films checken en internetten/forummen/hattricken

Favoriete film?
Godfather, alle 3 de delen... Maar ook Donnie Brasco vond ik een hele sterke! En The Green Mile, maar die zie ik hier ook vaak voorbij vliegen....

Favoriete muziek?
Voor thuis -- Top 40, commerciële shit en R&B/Rap Stappen ben ik vooral te vinden in de Techno scene..

Favoriete TV programma?
Studio Sport, lekker Ajaxminded Yellow Wink ! Nee hoor, gewoon alle sport op tv, heb geen programma's die ik volg.. Of het moet zijn Spijkers met Koppen, maar dan ben ik zo vaak weg.

Je favoriete boeken/tijdschriften?
Favoriete boeken, de gehele serie van Thea Beckman. Tijdschrift is VI
Ben overigens met de Da Vinci Code bezig, ook sterk.. Net uit --> Adriaan van Dis - Indische Duinen. Goed boek, maar minder dan Thea Beckman en het jeugdsentiment ervan.

Wie is je grote voorbeeld?
Ik spiegel mezelf nooit aan anderen. Leef m'n eigen leven, deel het lekker zelf in.
Ik leef ook bij de dag, dan kan er zo weinig mogelijk tegenvallen en zie ik het wel.

Wat is je levens motto?
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
Dit geldt heel erg voor me, zolang ik maar lol heb in hetgeen ik doe. Dit heeft me ook doen besluiten te stoppen met m'n HBO (voorlopig althans).

Aan welke managerspellen doe je mee?
Competitiemanager, alhoewel ik er alweer spijt van heb... 3 rondes ingevuld en erna alweer niet meer naar omgekeken! Maar ja, het is toch een soort emotionele kwestie hè...

Wanneer voor het eerst op het forum?
Pff toen het nog blauw was en na een tijdje begon de puntenmongool te regeren....Toch Lamme?

Hoe ben op het forum terechtgekomen?
Via de link van het spel, simpeler kan bijna niet, toch?

Waarom Fabian als forumnaam?
Gewoon m'n voornaam, makkelijk te onthouden...

Favoriete forummer(s)?
Kan altijd heel erg lachen om Mukkus. Bumme heeft altijd nuttige of leuke opmerkingen.
En verder bijna het gehele HT-deel van het forum, omdat we daar zo super met elkaar omgaan!
Mac & Jazz voor het forum, maar ook ernaast topforummers.

Minst favoriete forummer(s)?
Gonzalez, maar die is weg !
Balthazer, te simpel, oneliners, onderbouwt nooit iets..

Behaalde resultaten waar je trots op bent?
In real life of bij CM/Hattrick?
Real life, het meedoen aan een NK-Schaatsen, ook al was het in Grunn...
En op internet, het 2 keer winnen van de VI (divisie) bij Hattrick, en dan toch nog het langs van allemaal in die divisie te vertoeven. Haha

Wat vind je van het forum tegenwoordig? Ik zie dat je veel meer op het Hattrick gedeelte zit en veel minder op het voetbal gedeelte.
Het voetbal gedeelte bekijk ik nog wel elke dag, reageer alleen in de topics waar ik denk dat ik echt wat te melden hebt, en waarover ik echt mee kan discussiëren.
Verder ben ik het zat om overal dezelfde reacties op te krijgen van bepaalde (tukkers) personen.
Het forum vind ik top, nog steeds. Zowel het voetbal als het Hattrick gedeelte. Alleen het Hattrick gedeelte vind ik gewoonweg gezelliger.

Waarom noem je de Tukkers speciaal?
Omdat die, en dan vooral Baltazuur, steeds vervallen in dezelfde soort teksten, oneliners en raaskal-verhalen.....

Ik zie dat je aan het NK-Schaatsen mee hebt gedaan. Geen ambities gehad om prof schaatser te worden?
Ambities zijn er wel degelijk geweest! Maar na 3 jaren van keihard trainen en alles er voor opzij zetten was het me nog niet gelukt om door te breken of boven te komen drijven. Op een gegeven moment word je wat ouder en wil je ook gaan stappen. Toen ben ik abrupt gestopt.. Het is of alles, of niks.

Mis je het?
Laatste tijd meer en meer.... Zit er ook over te denken om gewoon weer te gaan schaatsen, recreatief gezien. Geen wedstrijden, gewoon 1x per week trainen...

Nooit spijt er van gehad dat je bent gestopt?
Aan de ene kant niet, en aan de andere kant ook weer wel...
Wel: misschien had ik me er nog een jaar op moeten focussen, nog meer voor doen en laten. Misschien dat ik het dan had gered.
Niet: omdat ik nooit die tijd met m'n vrienden zou willen missen eigenlijk. Het vele stappen, vrouwenjacht. Je bent nog lekker jong & naïef. Al het stappen is nog leuk en gezellig.
Dus na een afweging, zou ik het nog niet helemaal weten. Dubbel gevoel.

Heb je vroeger nog geschaatst tegen toppers van nu?
Toppers van nu... Ik heb tegen Beorn Nijenhuis geschaatst. Theo Bos, die is gaan baanwielrennen, je kent hem wel... En ook tegen Erben Wennemars in Inzell (sparringpartner...) Verder zijn ze voornamelijk niet doorgebroken, alle 'toppers' van toen.

We weten allemaal dat je veel in de Arena te vinden bent. Hoe zit een wedstrijddag voor Fabian eruit?
Thuis is weer anders als uit, ook Uefa/Cl is anders.. Uit is vaak een al ingedeelde dag, ivm het 'vervoer'.
Thuis op zondag is het rond een uurtje of 12 vertrekken, even ergens een ontbijtje scoren (altijd met 2 vrienden). Erna gaan we nog een drankje doen in het home (zondags doodgewoon een bakkie!) Rustig ouwehoeren om erna te gaan staan in het vak. Wedstrijd volgen en erna gewoon naar huis.
CL/Uefa is anders. Neem ik vaak overdag vrij, s'middags op Leidsche/Rembrandt te vinden. Maak ik er een gezellige dag van!

Hoe belangrijk is AJAX voor jou?
Belangrijk! Volg dagelijks al het nieuws omtrent de club, spendeer er veel geld aan en ben chagrijnig als het slecht gaat. Maar het is niet m'n alles, zoals je sommigen wel eens hoort. Heb een normaal leven, waarin Ajax een grote rol speelt.

Jij zit toch in dat 410 vak? Wat is er zo speciaal aan die supportsgroep?
Vak 410 ook wel Tifosi 410, proberen er alles aan te doen om weer sfeer in de Arena te maken.
Door middel van veel doeken, bandieries en zang. Het is gewoon een jonge groep die van alles probeert om sfeer te creëren.

Hoe ben je bij deze groep terechtgekomen?
Heel simpel, mezelf laten overplaatsen door Ajax, van Vak 430 naar 410. Omdat ik niet elke keer gezeur en gezever wou als ik opstond en begon te zingen.

Ben je zelf ook erg actief binnen 410?
Nee niet echt. Je hebt een 'vaste' actieve groep binnen 410, en dan de 'meelopers'. Tot die 'meelopers' behoor ik. Ik sponsor ze, financieel gezien, heb een bandirie, koop wat merchandise.
Maar ben niet op de bouwdagen ed. Dus ben redelijk passief, maar probeer toch m'n steentje wel bij te dragen. Is ook lastig, als je zo ver weg woont!

Mensen kijken vaak nogal negatief tegen de F-Side en Tifosi 410 aan. Hoe komt dat?
Sowieso hebben ongeveer alle supporters van andere clubs een hekel aan supporters van Ajax/ Ajax als club. Dat komt gewoonweg door jaloezie. Dat is nu eenmaal de makkelijkste uitleg.
En waarom mensen negatief tegen deze 2 groeperingen aankijken kan ik niet uitleggen. Het is iets wat gewoon 'vastgeroest' zit. Wij doen ons ding, en ons boeit de mening van anderen totaal niet.
Bovenstaande ding voert de boventoon in 410, maar ook bij de F-side (tegenwoordig gewoonweg zuid..).
Overigens vraag ik me af, of al die kortzichtige schreeuwers wel eens aan zelfreflectie doen.
Ik heb een gezonde 'hekel' aan Feyenoord bijvoorbeeld. Maar heb wel aardig wat vrienden met een seizoenskaart voor Feyenoord. Ik zie er het nut niet van in om alles en iedereen van de 'tegenpartij' te haten.
Het liefst zou ik van tevoren een biertje willen drinken met supporters van de tegenpartij om over voetbal te ouwehoeren, zoals het hoort !

Ik heb het meer over mensen buiten het voetbal. In algemeen worden mensen uit vak Zuid en 410 gezien als schorem en herrieschoppers. Is dat terecht?
Geheel onterecht! Je hebt altijd een kleine groep die het verpest voor de rest, maar het is echt klinkklare onzin! Er is 1 keer 1 grote rel geweest in 410, onder 410-ers, die mensen die dat veroorzaakten stonden er voor 1 keertje dmv vrije verkoop.... En de echte 'randdebielen' die gaan 'stappen' in andere steden ed, die zitten tijdens de wedstrijden in het home, omdat ze een stadionverbod hebben

Zelf dus ook nooit stoute dingetjes gedaan?
Ben er 1 keer 'ingerold' dat was bij Ajax - Juve. Werd erin meegesleurd (omdat je alleen daar langs kon lopen om van het home bij het stadion te komen...). Kreeg toen meteen klappen met de stok, en toen werd ik zo kwaad dat ik achter dat paard aan ben gegaan. Maar toen ik eenmaal alleen tussen de ME-ers instond, ben ik weer teruggerend, haha. Verder zul je mij er niet zo snel bij vinden, alleen als ik er tussenin sta zal ik me verdedigen, meer niet !

Vind je het een goede zaak dat Koeman is opgestapt?
JA!
Ik heb niet meegedaan met de hype tegen Koeman. In die paar jaar heeft hij toch wat prijzen behaald.
En tevens vind ik dat het echt niet alleen bij Ronald lag, hij kon er ook weinig aan doen als die 11 in het veld geen bezieling/beleving tonen. Ook van bovenaf, de directie, heeft veel verbruid met alle verkopen ed. Misschien dat een frisse wind helpt, het is afwachten....

Wie zou die taak wel aan kunnen?
Ik zou graag Jol aan het hoofd willen zien, en dan zowel als TD als coach, dus een heuse manager, zoals in Engeland. Die acht ik wel goed genoeg en ook slim genoeg. Heeft ook een eigen, aanvallende visie en heeft bewezen goed te zijn in het scouten van jonge talentvolle, Nederlandse jeugd.
Of anders, de vroegere 'tussenpaus' Morten Olsen terug! Kan prachtig verzorgd voetbal gaan spelen, en weet hoe om te gaan met een team als deze. Dat wil zeggen met 'vedettes' en mindere goden. Maar al met al, het wordt lastig voor de nieuwe coach, zeker ook door de scheve verhoudingen in de selectie.

Genoeg AJAX. Je bent nu administratief medewerker. Wat doe je dan precies?
Pff, ik ben hier qua financiën het manusje van alles....
Wordt overal voor gebruikt. Doe de crediteuren en verwerk alle omzet, gewoon het betere (saaie) boekhouden... Het werk vind ik saai, de mensen en de sfeer bevallen me het meest hier

Wil je dit werk je hele leven doen of heb je andere toekomstplannen?
Hele andere toekomstplannen, die ik nog steeds niet weet.... Yellow Wink
Ik ga er in ieder geval nog een nader te bepalen HBO-opleiding tegenaan gooien, wil na mijn P het liefst geschiedenis gaan studeren..... Maar wat ik later wil... Zou het niet weten... Nog niet

Heb je misschien tot slot nog iets wat je kwijt wil? Een oproep, tips, wijsheden, opmerkingen, roddels, etc etc.
Ik heb wel een oproep voor de forummers !
Probeer het forum lekker 'leefbaar' te houden. Ga dus niet reageren om het reageren, of onderbouw bepaalde reacties eens en verval niet in oneliners!
Als een topic je niet zint, lees hem dan niet, en laat hem links liggen, en verder, laat iedereen zoveel mogelijk in zijn/haar waarde! Heel veel groeten en plezier, zeker dit weekeinde weer. Fabian
Reply


Messages In This Thread
Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:18 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:21 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:22 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:23 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:24 PM
Re: Forummer van de week - by gittermaster - 28-08-2008, 11:19 PM
Re: Forummer van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:48 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 29-08-2008, 08:58 AM
Re: Forummer van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:52 AM
Re: Forummer van de week - by Ekslem - 29-08-2008, 02:11 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 12-09-2008, 01:53 PM
Re: Forummer van de week - by Tripplexxx - 12-09-2008, 10:09 PM
Re: Forummer van de week - by Mukkus - 13-09-2008, 01:37 PM
Re: Forummer van de week - by Gerben Zonderland - 19-09-2008, 11:13 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 22-09-2008, 12:14 PM
Re: Forummer van de week - by Gerben Zonderland - 22-09-2008, 01:22 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 22-09-2008, 05:05 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 05-10-2008, 11:02 AM
Re: Forummer van de week - by Mukkus - 05-10-2008, 12:09 PM
Re: Forummer van de week - by Treesong - 06-10-2008, 11:06 AM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 08-12-2008, 04:42 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 09-12-2008, 07:17 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 10-12-2008, 10:32 AM
Re: Forummer van de week - by Moker - 10-12-2008, 09:01 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 12-12-2008, 03:01 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 12-12-2008, 05:12 PM
Re: Forummer van de week - by gittermaster - 12-12-2008, 05:32 PM
Re: Forummer van de week - by Mac - 12-12-2008, 06:23 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 13-12-2008, 12:46 PM
Re: Forummer van de week - by Bocaloca - 19-12-2008, 12:17 PM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 19-12-2008, 02:47 PM
Re: Forummer van de week - by Moker - 20-12-2008, 12:09 AM
Re: Forummer van de week - by Davydoff - 20-12-2008, 01:32 PM

Forum Jump: