The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de Week (21-30)
#6
Jansoe
[Image: jansoe1.jpg]
[Image: jansoe2.jpg]

Naam
René Jansen

Leeftijd
24 lentes jong

Woonplaats
Het eeuwig mooie Elspeet. Een klein dorpje op de veluwe tussen Harderwijk en Apeldoorn.

Teamnaam in Hattrick
Jansoe United
[Image: logo.jpg]

Hattricker sinds…
17-11-2004

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
Ik kwam in aanraking met het nieuwe forum ergens vorig jaar. Het forum was toen al een poosje aan de gang, doordat het forum van sportdreams gekapt was.Heb me toen opnieuw aangemeld en begon toen het subforum hattrick eens een beetje te volgen. Ik had er al wel eens van gehoord, maar het leek me niet echt geweldig.

Toch maar eens een team aangevraagd om te kijken wat het precies inhield. Vanaf moment 1 actief bezig geweest en na ongeveer 2 maand ook supporter aangevraagd. Sindsdien echt verslaafd.[/i]

Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Zeer verschillend. Ik log elke dag wel even in en het venster staat ook meestal wel open, maar het ligt er echt aan. Heb ik nieuwe spelers nodig dan besteed ik er langer aan dan wanneer mijn selectie op dat moment wel oke is en ik geen geld heb voor nieuwe spelers. Maar gemiddeld zo 10 tot 15 uur per week zit toch zeker wel in de richting. Met in sommige weken vreselijke uitschieters naar boven.

Wat vindt je het meest interessante onderdeel in Hattrick?
Het totaalplaatje. Van het pullen van een jeugdspeler, de training tot de wedstrijden toe. Juist het spel als geheel maakt het (voor mij althans) een vreselijk interessant en verslavend spel. Op vrijdag vroeg inloggen om te kijken hoe ver mijn vorm nu weer is gedaald, of ik nog poppers heb. Zaterdagnacht/zondagmorgen altijd weer een spannend moment om te kijken wat voor jeugdspeler je pullt. Op zondagavond live de verschillende wedstrijden volgen etc etc.

Hoe ben je aan de teamnaam Jansoe United, c.q. forumnaam Jansoe gekomen?
Tsja, Jansoe is een nickname van me. Ik werd (en wordt nog steeds) meestal aangesproken met mijn achternaam. Jansen.. Op een of andere blauwe avond werd dat een beetje verdraaid naar Jansoe. Ach, die nick heb ik toen maar gehouden. Vond het wel leuk klinken. smileVoor mijn Teamnaam heb ik toen maar het altijd originele United er achter geplakt.

Je hebt als nieuwe Hattricker direct gekozen voor het trainen van spitsen. Veel managers beginnen echter met verdedigen of positiespel. Wat is de reden achter je keuze?
Om heel eerlijk te zijn: geen reden. Omdat ik aan het begin nog niet zo veel van het spel afwist, heb ik er gewoon eigenlijk "zomaar" voor gekozen om spitsen te gaan trainen. Een echte keuze is het dus niet eens geweest. Als ik nu opnieuw zou beginnen, zou ik, met alle dingen die ik nu weet, beginnen met verdedigen trainen. Levert toch het meest op aan het begin en de lage divisies moet je ook wel met 5 verdedigers door kunnen komen.

Ruim een half jaar na je start met Jansoe United was je al in staat om aankopen van een miljoen euro of meer te doen. Dat is niet veel managers gegeven! Zijn die aankopen mede te danken aan je lucratieve verkopen van spitsen?
Die aankopen hebben wel te maken met het trainen van spitsen. Maar eigenlijk meer met de vreselijke mazzel met de jeugdpulls. Heb vanaf het begin geld gestoken in mijn jeugdopleiding en dat heeft echt zijn vruchten afgeworpen. Pulls na 1 seizoen met een opbrengst van een paar 100k waren meer regel dan uitzondering. Mede hierdoor kreeg ik een leuk bedrag om spelers te kopen. Daarnaast heeft ook mijn beginteam er mee te maken gehad. Ik had in mijn startteam best een paar leuke spelers. Die heb ik meteen verkocht zodat ik vrij veel geld overhad om betere trainees voor te kopen.

Je middenveldratings zijn erg goed, je spitsen trainen lekker door, je hebt een prima coach en een toekomstig coach is ook al in huis, en als klap op de vuurpijl heb je nog een superreeks met overwinningen neergezet! Ken jij eigenlijk wel tegenslag in Hattrick?
De grootste tegenslag was toch wel vorig seizoen met 10 walk-overs. Dat was zo vreselijk saai dat ik er even over heb nagedacht om er maar weer mee te kappen. Maar echte tegenslagen? Nee, die heb ik tot nu toe eigenlijk nog niet gehad. Weinig blessures; kan me zelfs niet voorstellen dat ik tot nu toe ook maar 1 trainee geblesseerd heb gehad. Daarnaast heb ik inderdaad een superreeks neergezet van 36 competitie overwinningen op rij, maar ik ben wel realistisch. Die reeks moet je ook weer niet te veel overschatten. In eerste instantie was de IX waar ik in zat gewoon dramatisch. Geen één andere manager had volgens mij echte trainees. De VIII was helemaal drama met 5 van de 7 teams als walk-over team. Daarnaast heb ik in de VII ook een redelijk makkelijke loting gehad. Voor mij begint het spel pas echt volgend seizoen, wanneer ik ga beginnen in de VI. Dan moet ik laten zien wat ik ECHT waard ben.

Je bent twee maal achtereen kampioen geworden, met dit seizoen het derde kampioenschap op rij. Gefeliciteerd! Gaat het sprookje verder in divisie VI, of zijn er ingrijpende veranderingen nodig?
Het sprookje zal in eerste instantie denk ik niet doorgaan in de VI, ben volgend seizoen allang blij als ik me handhaaf. Maar we zullen wel eens zien of we misschien voor een stuntje kunnen zorgen.

Ten eerste worden een paar trainees te oud om door te trainen. Ze zitten nu tegen een pop aan en zullen begin volgend seizoen verkocht worden. Hiervoor komen nieuwe jongere en betere trainees in de plaats en daarnaast zal mijn middenveld versterkt worden. Ik zit te denken aan 2 keer wonderbaarlijk PM of 1 keer wonderbaarlijk en 1 keer briljant. Ligt ook een beetje aan hoeveel geld ik in totaal ongeveer te besteden zal hebben.[/i]

Je club heet Jansoe United, je stadion de Jansoe United Arena en de fanclub The Jansoenians. Niet echt een mix van variërende namen…
Nee, inderdaad. Maar om heel eerlijk te zijn is me dat nu ook niet echt iets waar ik me zorgen over maak. Naam van de club veranderen kost supporters, en dat is dus zonde want die supporters zorgen wel voor een van je belangrijkste inkomens: stadioninkomsten. De naam van mijn supportersschare scheelt me dus helemaal niet. Het is leuk om een grappige naam te verzinnen, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verder voor nut heeft. En de naam van je stadion veranderen kost volgens mij ook geld, dus dat is ook gewoon zonde. Het zijn mijns inziens niet echt dingen om me ECHT druk over te maken dus… Smile

Lamme Lennie, de laatste HMvdW legt je de volgende vraag voor: “Net als ik ben je nog niet zo heel lang bezig en heb je een redelijk gemakkelijk begin gehad. Je hebt het SD-record van meeste overwinningen op een rij (36). Denk je dat iemand dit record ooit nog zal verbreken?"
Ja, en wel de vraagsteller zelf! Hij zit op het moment dat ik dit typ al op 15 overwinningen op rij en als hij gewoon de tips van het forum goed tot zich neemt, ben ik er 100% van overtuigd dat LL mijn record zou kunnen verbreken. Je hebt in de lagere divisies namelijk zo'n grote voorsprong op de rest van de Hattrickers dankzij het forum. Dat moet LL gewoon gaan redden.

Op welke persoonlijke prestatie(s) in Hattrick ben je het meest trots?
Toch wel dat ik 3 keer op rij kampioen ben geworden. Tis dan wel in de IX, VIII en de VII, maar toch 3 keer kampioen.

Wat zijn je grootste blunders als Hattricker geweest?
Te veel geld uitgeven aan bepaalde spelers denk ik toch wel. Te weinig letten op specialiteiten en populariteit etc. Voor de rest zou ik in eerste instantie niet echt kunnen zeggen wat ik ECHT fout heb gedaan.

Van welke ploeg of manager wil je het liefst winnen?
FC Elspeet. Jongen bij mij uit het dorp. Speelt op dit moment bovenin de V mee en heeft een vreselijke grote mond. Volgens hem zal ik hem nooit voorbij kunnen komen. Reden genoeg dus om een keer van hem te willen winnen Smile.

Welke veranderingen zou je graag zien in Hattrick?
De invloed van het middenveld is mijns inziens nog steeds te groot ten opzichte van de andere linies. Die invloed mag best nog iets minder. Daarbij zou ik graag willen dat de Transfervergelijking eens goed onder de loep wordt genomen. Spelhervatten wordt niet meegenomen, passen bij verdedigers wordt niet meegenomen, specialiteiten worden niet meegenomen. Op deze manier wordt er bij de vergelijking appels met peren vergeleken. Dus of dit eens een keer gaan aanpassen, of gewoon die hele vergelijking afschaffen.

Als je moest kiezen uit de volgende twee opties, wat zou het dan worden?
*Een jeugdpull (veldspeler) met TSI 3 800 pullen in week 1.
*Je eerste wedstrijd in divisie VI met 6-0 winnen.
Jeugdpull natuurlijk. Totaal geen moeilijke keuze. Met hetgeld dat ik krijg van mijn YP kan ik de eerste wedstrijd in de VI ook wel winnen schat ik Smile. Dus dan heb ik 2 vliegen in 1 klap.

Hoe zie je de toekomst voor Jansoe United in de komende 2 seizoenen?
Kan ik op dit moment nog niet al te veel over zeggen denk ik. Eerst maar eens zien wat de sterkte is van de VI waar ik in terecht kom. Volgend seizoen is handhaving in ieder geval het belangrijkste. Het seizoen daarop zien we wel weer verder.

Welk SD-team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?
FC Kralingen. Heel knap om te promoveren van de VI naar de V en dan daar ook gewoon weer "makkelijk" kampioen te worden met geweldige ratings. Topprestatie.

Waar gaat je team eindigen in de SD Cup, volgend seizoen?
Waarschijnlijk op dezelfde plaats als de afgelopen editie: Eerste ronde eruit. Maar we hopen natuurlijk op een gunstige loting en op een stuntje.

Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?
Lezen, lezen, lezen… echt! Aan het begin is de basis het belangrijkste van het spel. Van daaruit een goed trainingsschema opstellen op een bepaalde stat. Tja, en luister ook naar de meer ervaren mensen en hun tips. Op die manier baan je je haast automatisch een weg naar boven.

Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?
Kort gezegd: Nee.


Bakke © 2005
IKF Networks
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by Antidote - 27-11-2005, 11:31 PM
[No subject] - by Antidote - 31-01-2006, 01:29 AM
[No subject] - by Antidote - 31-01-2006, 01:34 AM
[No subject] - by Antidote - 01-02-2006, 12:53 AM
[No subject] - by Antidote - 01-02-2006, 12:59 AM

Forum Jump: