14-05-2010, 02:28 PM
Dat Soderling verloor bevreemdt mij steeds minder. Almagro is in topvorm!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Madrid
|
14-05-2010, 02:28 PM
Dat Soderling verloor bevreemdt mij steeds minder. Almagro is in topvorm!
14-05-2010, 02:30 PM
Dat het er ooit uit ging komen was duidelijk, jammer dat ik 'm juist deze week niet heb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
14-05-2010, 02:30 PM
Almagro ineens weer in goede doen. lachwekkend (die ik hem niet heb!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
14-05-2010, 02:39 PM
Die Almagro joh, binnen het uur klaar. Hier had verdorie Nando moeten staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
14-05-2010, 03:44 PM
Allez Gael! =D>
14-05-2010, 04:21 PM
centre court Wrote:Die Almagro joh, binnen het uur klaar. Hier had verdorie Nando moeten staan.Het falen van Verdasco kost me de weekwinst, maar nadelig is het niet voor mij. Mooi dat het vertrouwen in Almagro eindelijk eens beloond wordt, al twijfelde ik dit keer ook. Het is dat Lopez qua budget net niet paste.
14-05-2010, 06:51 PM
Kut Almagro, ben een trouwe aanhanger van 'm, maar vond het 1,5 week geleden een keer welletjes. Nu word ik hard afgestraft ](*,)
14-05-2010, 07:22 PM
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?! =D> En dan doelde Ad met het gokken op het weglaten van Verdasco, lijkt me. Niet om te gloryhunten dit, maar mooi dat Ad precies Gulbis en Almagro noemt.
14-05-2010, 07:37 PM
Waarom denk je dat ik het presteren van Almagro zo overdreven benadruk deze week?
![]() Ad Wim Wrote:Almagro gaat er natuurlijk gewoon af tegen Soderling, lijkt me een slechte keuze.
14-05-2010, 07:54 PM
_Tampie Wrote:Haha, hoe zielig. Wat een held zeg, dat nu zeggen terwijl ik er eerder al twee keer om vroeg =D>Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-05-2010, 07:56 PM
mindlight Wrote:Waarom denk je dat ik het presteren van Almagro zo overdreven benadruk deze week?Ik doe die uitspraken iig, en ga niet m'n gelijk halen met niet eens gemaakte voorspellingen... En het is hier ook een soort hardcourt, dus niet zo gek dat Almagro het goed doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-05-2010, 08:52 PM
Jij doet inderdaad uitspraken, maar komt daar vervolgens niet op terug als deze niet blijken te kloppen.
Ahh, als het een soort HC is verbaast het me dat Ferrer het zo goed doet, en ik zie dat ook niet direct zo sterk terug als ik naar de beelden kijk (dwz. het is geen Amerikaans gravel).
14-05-2010, 08:53 PM
Gulbis gaat trouwens lekker, zouden zomaar eens 4 halve finalisten in een TMS kunnen worden, ongekend voor mijn doen
![]()
14-05-2010, 08:55 PM
Daar heb ik jullie wel voor, om die uitspraken terug te halen. Helaas worden de juiste voorspelling gek genoeg nooit terug gehaald...
En verbaasde het je niet dat Ferrer het zo lastig had met Baghdatis? En het is gewoon kneitersnel, dat zie je bij elke partij. Voornamelijk ook omdat het dak vaak dicht is en het op hoogte ligt.
14-05-2010, 08:57 PM
Ach, het was dat Tampie ze terughaalde, maar ik zit me al dagen in te houden op dat gebied. En nooit? Je overdrijft hier een beetje, maar dat geeft niet. Ik zal in de toekomst wat vaker onjuiste uitspraken van je terug halen, aangezien ik blijkbaar zo bij je te boek sta.
Dat Ferrer het lastig had verbaasde me niet nee, dat Ferrer nu weer in een SF staat des te meer. De Ferrer weken duren lang dit jaar.
14-05-2010, 09:00 PM
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Haha, hoe zielig. Wat een held zeg, dat nu zeggen terwijl ik er eerder al twee keer om vroeg =D>Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?! Ik was niet zoveel op het forum, waar vroeg je om? Ach, zielig.... ik wist dat je iets geroepen had over de alternatieven voor Verdasco, maar wist niet meer welke. Grappig dat juist de genoemde de jokers blijken te zijn. Beetje zelfspot Ad, is toch niet teveel gevraagd?
14-05-2010, 09:01 PM
Idd erg logisch, dat je ze nog vaker gaat terug halen. Je doet maar lekker.
En leuk dat je je verbaast over Ferrer, bedankt dat je ons met ons deelt. Ik wist niet dat je zo geïnteresseerd in hem was. Trouwens ook een mooie manier om te ontwijken dat je zelf mis zat wat betreft hem...
14-05-2010, 09:03 PM
_Tampie Wrote:Heeft helemaal niks met zelfspot te maken dit.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Haha, hoe zielig. Wat een held zeg, dat nu zeggen terwijl ik er eerder al twee keer om vroeg =D>Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?! Ik vroeg precies wat je hierboven neer had gezet. En als je daarop nou een passend antwoord had gegeven, kon je nu prima je gelijk halen. Nu is het een beetje zielig idd.
14-05-2010, 09:04 PM
Jij geeft aan dat je onder andere mij ervoor hebt om onjuiste uitspraken terug te halen. Ik zag mezelf tot nu toe niet in die hoedanigheid, maar ben uiteraard bereid me naar mijn nieuwe rol te voegen.
Waar zie jij staan dat ik Ferrer er vroeg uit zag vliegen? Of ben je nu mijn ongelijk aan het bewijzen op basis van nooit gemaakte voorspellingen? En uiteraard ben ik geïnteresseerd in Ferrer. Iemand die hier dagelijks als "het beest" omschreven wordt, trekt vanzelf mijn aandacht.
14-05-2010, 09:08 PM
mindlight Wrote:Jij geeft aan dat je onder andere mij ervoor hebt om onjuiste uitspraken terug te halen. Ik zag mezelf tot nu toe niet in die hoedanigheid, maar ben uiteraard bereid me naar mijn nieuwe rol te voegen.Dat klopt ja, moet ik daar voorbeelden van geven? Dat wordt dan morgen, want ik moet over een uurtje weg. Ik meen me ergens te herinneren dat je het ergens vorig jaar niet zo zag zitten in Ferrer, maar dat kan ook op een forumdag geweest zijn. En ik mag hopen dat het niet komt doordat hij hier door meerdere mensen 'beest' genoemd wordt, wat ie overigens natuurlijk wel gewoon is gezien deze streak.
14-05-2010, 09:09 PM
Ad Wim Wrote:Idd erg logisch, dat je ze nog vaker gaat terug halen. Je doet maar lekker. Overigens geef ik hier mijn ongelijk toch ruiterlijk toe, zonder dat ik iemand heb moeten aanwijzen om mijn onjuiste uitspraak terug te halen: mindlight Wrote:Die is inderdaad, geheel tegen mijn verwachting in, erg goed bezig (op gravel). Ben benieuwd, als hij ook RG zo weet te knallen gaat het erg hard omhoog.
14-05-2010, 09:11 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Jij geeft aan dat je onder andere mij ervoor hebt om onjuiste uitspraken terug te halen. Ik zag mezelf tot nu toe niet in die hoedanigheid, maar ben uiteraard bereid me naar mijn nieuwe rol te voegen.Dat klopt ja, moet ik daar voorbeelden van geven? Dat wordt dan morgen, want ik moet over een uurtje weg. Ik zie het zeker niet zitten in Ferrer, niet al te lang geleden was jij ook niet al te positief over hem trouwens (understatement). Maar zijn huidige streak is zeker erg knap, al zegt dat niet veel op langere termijn. Edit, die voorbeelden zijn niet nodig, ik haal wel eens wat terug, maar zeker niet consequent, en ook zeker niet alleen maar als het onjuist is. Jammer dat jij het wel zo ziet.
14-05-2010, 09:15 PM
Gvd, gaat die klote Gulbis me nu weer een kutweek bezorgen?
![]()
14-05-2010, 09:16 PM
Voorlopig is hij het even helemaal kwijt.
14-05-2010, 09:18 PM
Dat klopt, maar dat komt omdat ie begin dit jaar heel slecht presteerde voor zijn doen. Ik heb het altijd in hem zien zitten en eind vorig jaar dacht ik nog dat ie dit jaar richting top 10 zou gaan.
En prima dat je daar je ongelijk toegeeft, maar dat deed je eerder vanavond dus niet, of wel heel verkapt. Ik geef trouwens ook wel regelmatig mijn ongelijk toe, iets waarvan jij zegt dat ik het niet doe, maar daarvan heb je blijkbaar geen zin om quotes terug te halen.
14-05-2010, 09:19 PM
Federer is wakker, mooi. Nu doorhalen, voor meerdere fronten.
14-05-2010, 09:25 PM
Ik doelde op dit geval (lees: deze week), en niet in het algemeen. Mits je erop geattendeerd wordt geef je inderdaad je ongelijk wel toe. Je gaat trouwens maar op de helft van mijn post in.
Ik ga toch niet na iedere winstpartij van Ferrer mijn ongelijk opnieuw toegeven? 1x lijkt me vooralsnog voldoende. Na RG wellicht nog een keer, en daarna is het toch wel klaar met hem. En als onderdeel van mijn nieuwe rol hier een post van 23 augustus 2007: Ad Wim Wrote:Nieminen mist 2 bp's voor 5-1, Ferrer is echt een ongelofelijke drol :letitallout:
14-05-2010, 09:26 PM
Gulbis lijkt weer op de 2009 Gulbis momenteel. Alles uit of in het net. Fedex staat ook weer wat beter te spelen.
14-05-2010, 09:27 PM
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Heeft helemaal niks met zelfspot te maken dit.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Haha, hoe zielig. Wat een held zeg, dat nu zeggen terwijl ik er eerder al twee keer om vroeg =D>Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?! Ik heb je een keer antwoord gegeven, waarbij ik aangeef dat ik er met Karlo naast zat. En vreesde dat Verdasco nog redelijk wat schade kon aanrichten. Daarmee kwam ik echter goed weg. En Almagro en Gulbis waren niet degenen die gesneuveld waren in mijn team ten faveure van Verdasco. Dat zouden Karlo, Wawrinka en nog iemand geweest. En als jij vraagt wat ik met spelers in mijn team moet.... antwoord laat me raden: punten halen, of is dat vreemd?
14-05-2010, 09:29 PM
Met 4 goede punten op rij alsnog de game naar Gulbis, netjes!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|