The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Paris
Wawrinka faalt maar weer eens hopeloos.
Reply
1-1 maar berdych eerste breakpoint al gemist
Reply
Simon breekt. Helaas moet ik hier met buurs mee juichen.
Reply
Belangrijkste pot van het jaar en niemand op het forum?
Reply
ik ben er!
Reply
Berdych mist weer een bp
Reply
en nog een tweede ook...hij weet niet erg door te drukken
Reply
ik kijk wel, maar moet ook zorgen voor m'n dochter Wink

simon mist intussen 6 gp voor 5-3

toch de game

berdych komt er beter in
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ai, simon mist 2 sp bij 5-3*

nu 3e sp

allez!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
pfff, 3 sp gemist

5*-4

ik zet geld in op een break

met een perfecte game de set naar gilles!

tot zover ging het gister ook goed bij anderson.

jij wel vasthouden, gilles!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Thomas!!
Reply
zal toch niet dat berdych 2 dagen op rij een set achterstand gaat ombuigen, terwijl hij maandag WTF speelt?
Reply
Berdych benut nu wel gelijk z'n eerste breakpoint, kijken of hij het vast kan houden
Reply
als simon trouwens het toernooi wint, is hij 1e reserve voor volgende week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(02-11-2012, 04:26 PM)_Tampie Wrote: zal toch niet dat berdych 2 dagen op rij een set achterstand gaat ombuigen, terwijl hij maandag WTF speelt?

Ik hoop heel erg van wel. Zowel voor dit als een ander spel hangt er veel van af.
Reply
Ik weet het niet hoor, Berdych kan hier relatief makkelijk 1000 punten pakken, daar moet hij op de WTF veel meer moeite voor doen, als het m uberhaubt al zou kunnen lukken.
Reply
Berdych doe alsjeblieft je best eens!!! Je kan een hele hoop verknallen vandaag.
Reply
Ik denk niet dat Berdych zich daar nog heel erg voor gaat inspannen.
Reply
(02-11-2012, 04:46 PM)Mac Wrote: Ik weet het niet hoor, Berdych kan hier relatief makkelijk 1000 punten pakken, daar moet hij op de WTF veel meer moeite voor doen, als het m uberhaubt al zou kunnen lukken.

Na de WTF speelt hij ook nog de davis cup finale

Maar Berdych lijkt me niet iemand die tankt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
quote 2.78 nu voor berdych.... ik zit nu zwaar op Simon maar ik vertrouw het toch ook niet helemaal.
Reply
15-40 Doh Laatste 14 punten gingen er 10 naar Simon.

Berdych FUFUFUFUFUFUFUFU
Reply
ik heb hem maar uitgecasht na de break, even relaxed het laatste gamepje kijken.
Reply
lol 0-30...
Reply
en 0-40...
Reply
en weer deuce! tja dan verdien je het ook niet
Reply
haha blij dat ik gecasht heb
Reply
gilles verneukt zn eerste mp
Reply
heerlijk eerste mp voor Gilles

prima Simon. feli buurs!
Reply
en afgelopen! knap van simon maar als Berdych zijnde een *4-2 voorsprong niet om kunnen zetten...erg zwak
Reply
Waarom lacht Berdych nu nadat hij verloren heeft? Die zak heeft hem gewoon laten lopen Angry
Reply


Forum Jump: