The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
waf Wrote:ongelooflijk, als dit zo is. tijdens het toernooi de regels aanpassen ten faveure van de neuzen. hoe duidelijk wil je het allemala nog hebben?

als het om de jc schaal gaat moeten de psvee supporters gewoon thuisblijven, maar ook nu zwicht men weer voor de neuzenlobby in zeist en wordt er weer wat anders uit de hoge hoed getoverd.

ik zie nu al dat veel feyenoordsupporters de wedstrijd in rotterdam willen boycotten en woedend zijn. ben benieuwd waar dat op uitloopt.

Hej strontmongool, ten faveure van jullie vuile kakkerlakken.

2e wedstrijd thuis, lekker eerlijk, terwijl de Kuip al "gereserveerd" was voor 25 april.

Klassenjustitie waar weer de beste club van Nederland de dupe van is geworden, dit om de kloof naar Feyenoord niet zo groot te laten lijken.


Ik hoop dat IEDEREEN na deze laffe beslissing beide wedstrijden zal boycotten, genomen 10 dagen voor aftrap.
Reply
In ieder geval op een demonstratie bij Maasgebouw vanavond
Make tea, not war
Reply
Dugarry Wrote:
waf Wrote:ongelooflijk, als dit zo is. tijdens het toernooi de regels aanpassen ten faveure van de neuzen. hoe duidelijk wil je het allemala nog hebben?

als het om de jc schaal gaat moeten de psvee supporters gewoon thuisblijven, maar ook nu zwicht men weer voor de neuzenlobby in zeist en wordt er weer wat anders uit de hoge hoed getoverd.

ik zie nu al dat veel feyenoordsupporters de wedstrijd in rotterdam willen boycotten en woedend zijn. ben benieuwd waar dat op uitloopt.

Hej strontmongool, ten faveure van jullie vuile kakkerlakken.

2e wedstrijd thuis, lekker eerlijk, terwijl de Kuip al "gereserveerd" was voor 25 april.

Klassenjustitie waar weer de beste club van Nederland de dupe van is geworden, dit om de kloof naar Feyenoord niet zo groot te laten lijken.


Ik hoop dat IEDEREEN na deze laffe beslissing beide wedstrijden zal boycotten, genomen 10 dagen voor aftrap.

Lol, ik neem aan dat je een geintje maakt. Het gebeurd niet zo vaak hoor maar in dit geval is het toch wel in het voordeel van Ajax om eerst thuis te spelen. Ajax loopt thuis gewoon over feyenoord heen (lees solide 2-0 ofzo) en hoeft uit alleen maar een beetje tegen te houden en heeft ook nog eens het team om het dan lekker uit te voetballen omdat ze de ruimte zullen krijgen.

Overigens denk ik niet dat dit nou zo veel uitmaakt want over 2 wedstrijden gezien zal Ajax gewoon wel die beker pakken of ze nou eerst thuis of uit spelen, of zelfs 2 x uit spelen doet er niet toe.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Schandalige beslissing!!!!

Kesler enkele weken geleden: "feyenoord wil niet over 2 wedstrijden spelen...en het lijkt me ook niet eerlijk om gedurende het seizoen van de beker de regelementen aan te passen"

Wat een drol
Make tea, not war
Reply
Wat een idiote beslissing.... Je kan niet tijdens het toernooi de regels aanpassen. Gaat de UEFA zometeen de CL-finale ook ergens anders organiseren als deze wordt toegewezen aan de Kuip en Ajax de finale haalt??

Zoals ik al eerder in dit topic schreef moet je gewoon een neutraal stadion pakken als Feyenoord de beker haalt. Ga dan lekker ballen in Eindhoven, Enschede, Arnhem of desnoods in Heerenveen. Dit is toch te zot voor woorden??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:ongelooflijk, als dit zo is. tijdens het toernooi de regels aanpassen ten faveure van de neuzen. hoe duidelijk wil je het allemala nog hebben?

als het om de jc schaal gaat moeten de psvee supporters gewoon thuisblijven, maar ook nu zwicht men weer voor de neuzenlobby in zeist en wordt er weer wat anders uit de hoge hoed getoverd.

ik zie nu al dat veel feyenoordsupporters de wedstrijd in rotterdam willen boycotten en woedend zijn. ben benieuwd waar dat op uitloopt.

Hej strontmongool, ten faveure van jullie vuile kakkerlakken.

2e wedstrijd thuis, lekker eerlijk, terwijl de Kuip al "gereserveerd" was voor 25 april.

Klassenjustitie waar weer de beste club van Nederland de dupe van is geworden, dit om de kloof naar Feyenoord niet zo groot te laten lijken.


Ik hoop dat IEDEREEN na deze laffe beslissing beide wedstrijden zal boycotten, genomen 10 dagen voor aftrap.

Lol, ik neem aan dat je een geintje maakt. Het gebeurd niet zo vaak hoor maar in dit geval is het toch wel in het voordeel van Ajax om eerst thuis te spelen. Ajax loopt thuis gewoon over feyenoord heen (lees solide 2-0 ofzo) en hoeft uit alleen maar een beetje tegen te houden en heeft ook nog eens het team om het dan lekker uit te voetballen omdat ze de ruimte zullen krijgen.

Overigens denk ik niet dat dit nou zo veel uitmaakt want over 2 wedstrijden gezien zal Ajax gewoon wel die beker pakken of ze nou eerst thuis of uit spelen, of zelfs 2 x uit spelen doet er niet toe.


Klopt ja, daarom verkiezen alle coaches er voor om altijd eerst uit te spelen.... #-o

Met zo'n verstand zullen jullie inderdaad geen partij zijn 2 mei :wink: :razz:
Reply
Box Brother Wrote:Wat een idiote beslissing.... Je kan niet tijdens het toernooi de regels aanpassen. Gaat de UEFA zometeen de CL-finale ook ergens anders organiseren als deze wordt toegewezen aan de Kuip en Ajax de finale haalt??

Zoals ik al eerder in dit topic schreef moet je gewoon een neutraal stadion pakken als Feyenoord de beker haalt. Ga dan lekker ballen in Eindhoven, Enschede, Arnhem of desnoods in Heerenveen. Dit is toch te zot voor woorden??

Staat momenteel niet ook gewoon in de regels dat de finale in de Kuip is??
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Box Brother Wrote:Wat een idiote beslissing.... Je kan niet tijdens het toernooi de regels aanpassen. Gaat de UEFA zometeen de CL-finale ook ergens anders organiseren als deze wordt toegewezen aan de Kuip en Ajax de finale haalt??

Zoals ik al eerder in dit topic schreef moet je gewoon een neutraal stadion pakken als Feyenoord de beker haalt. Ga dan lekker ballen in Eindhoven, Enschede, Arnhem of desnoods in Heerenveen. Dit is toch te zot voor woorden??

Staat momenteel niet ook gewoon in de regels dat de finale in de Kuip is??

Ja, kennelijk wel. Had ik al eerder gevraagd en blijkbaar is dit vanwege 'nostalgie' zo gehouden. Toch vind ik dat de bekerfinale voor beide ploegen in een neutraal stadion gespeeld moet worden. Dit geld natuurlijk ook voor andere finale's zoals de JC-schaal e.d.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Dugarry Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:ongelooflijk, als dit zo is. tijdens het toernooi de regels aanpassen ten faveure van de neuzen. hoe duidelijk wil je het allemala nog hebben?

als het om de jc schaal gaat moeten de psvee supporters gewoon thuisblijven, maar ook nu zwicht men weer voor de neuzenlobby in zeist en wordt er weer wat anders uit de hoge hoed getoverd.

ik zie nu al dat veel feyenoordsupporters de wedstrijd in rotterdam willen boycotten en woedend zijn. ben benieuwd waar dat op uitloopt.

Hej strontmongool, ten faveure van jullie vuile kakkerlakken.

2e wedstrijd thuis, lekker eerlijk, terwijl de Kuip al "gereserveerd" was voor 25 april.

Klassenjustitie waar weer de beste club van Nederland de dupe van is geworden, dit om de kloof naar Feyenoord niet zo groot te laten lijken.


Ik hoop dat IEDEREEN na deze laffe beslissing beide wedstrijden zal boycotten, genomen 10 dagen voor aftrap.

Lol, ik neem aan dat je een geintje maakt. Het gebeurd niet zo vaak hoor maar in dit geval is het toch wel in het voordeel van Ajax om eerst thuis te spelen. Ajax loopt thuis gewoon over feyenoord heen (lees solide 2-0 ofzo) en hoeft uit alleen maar een beetje tegen te houden en heeft ook nog eens het team om het dan lekker uit te voetballen omdat ze de ruimte zullen krijgen.

Overigens denk ik niet dat dit nou zo veel uitmaakt want over 2 wedstrijden gezien zal Ajax gewoon wel die beker pakken of ze nou eerst thuis of uit spelen, of zelfs 2 x uit spelen doet er niet toe.


Klopt ja, daarom verkiezen alle coaches er voor om altijd eerst uit te spelen.... #-o

Dat weet ik en daarom zeg ik ook "Het gebeurd niet zo vaak maar in dit geval".

Als het een confro over 2 wedstrijden wordt is de enige manier dat ik Feyenoord een kleine kans zie hebben om te winnen is als ze thuis mogen starten en daar met steun van publiek per ongeluk 1-0 of 2-1 winnen en dan vervolgens op pure wilskracht en met het nodige geluk gelijk spelen in de Arena.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Box Brother Wrote:Wat een idiote beslissing.... Je kan niet tijdens het toernooi de regels aanpassen. Gaat de UEFA zometeen de CL-finale ook ergens anders organiseren als deze wordt toegewezen aan de Kuip en Ajax de finale haalt??

Zoals ik al eerder in dit topic schreef moet je gewoon een neutraal stadion pakken als Feyenoord de beker haalt. Ga dan lekker ballen in Eindhoven, Enschede, Arnhem of desnoods in Heerenveen. Dit is toch te zot voor woorden??

toch gek, je stelt dat je tijdens het tournooi niet de regels mag aanpassen en vervolgens stel je een oplossing voor waarvoor de regels moeten worden veranderd....
Reply
sowieso geen echte oplossing want hoe ga je 20 000 feyenoord en 20 000 ajax fans vervoeren naar eindhoven? Je zit met precies hetzelfde probleem je verplaatst het alleen naar een andere stad.

Ik denk trouwens niet dat er een echt goeie oplossing bestaat voor dit probleem. Elke oplossing heeft z'n voordelen en nadelen en bevoordeeld de ene partij of de andere. Behalve zonder toeschouwers spelen misschien maar goed...dan gaan ze waarschijnlijk in de stad lopen rellen.
Reply
Het is gewoon te triest voor woorden dat R'dam dit niet kan/wil organiseren. Dit soort geintjes kunnen je gewoon het WK van 2018 of 2022 kosten. Als je godver al niet eens een feyenoord ajax met 18000 man kan organiseren, nee dan moet je lekker de WK finale organiseren in een nieuwe kuip met 80.000 man en nog eens vele tienduizenden (engelsen/duitsers/fransen/nederlanders) in de stad.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
inmiddels gelezen dat Ministerie van Binnelandse Zaken ook een vinger in de pap heeft gehad....Onder druk van ministerie is regelement gewijzigd
Make tea, not war
Reply
25 april 2010: Ergens in de bossen van Zeist: 2 balletjes, een doorzichtige kom, een cameraploeg en een paar toeschouwers. Balletje met Feyenoord, balletje met Ajax. Het balletje dat als eerste getrokken wordt, die club wint de KNVB-beker....

Klaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Box Brother Wrote:Wat een idiote beslissing.... Je kan niet tijdens het toernooi de regels aanpassen. Gaat de UEFA zometeen de CL-finale ook ergens anders organiseren als deze wordt toegewezen aan de Kuip en Ajax de finale haalt??

Zoals ik al eerder in dit topic schreef moet je gewoon een neutraal stadion pakken als Feyenoord de beker haalt. Ga dan lekker ballen in Eindhoven, Enschede, Arnhem of desnoods in Heerenveen. Dit is toch te zot voor woorden??

toch gek, je stelt dat je tijdens het tournooi niet de regels mag aanpassen en vervolgens stel je een oplossing voor waarvoor de regels moeten worden veranderd....

Tijdens het toernooi niet. Mijn voorstel is ook niet voor deze jaargang maar voor die in de toekomst. Ajax - Feyenoord zullen toch nog wel vaker voorkomen in de toekomst.

Kan mij voorstellen dat dit niet duidelijk bleek uit mijn post.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mac Wrote:sowieso geen echte oplossing want hoe ga je 20 000 feyenoord en 20 000 ajax fans vervoeren naar eindhoven? Je zit met precies hetzelfde probleem je verplaatst het alleen naar een andere stad.

Ik denk trouwens niet dat er een echt goeie oplossing bestaat voor dit probleem. Elke oplossing heeft z'n voordelen en nadelen en bevoordeeld de ene partij of de andere. Behalve zonder toeschouwers spelen misschien maar goed...dan gaan ze waarschijnlijk in de stad lopen rellen.

hoho, behalve in nijmegen, daar kunnen ze dit wel aan begrijp ik van harrie b.

ik zie ook maar twee oplossingen. of over twee wedstrijden spelen, of een wedstrijd met alleen supporters van de ene ploeg. net zoals bij de fruitschaal een paar jaar geleden zeg maar.

de reglementen voorzien alleen in de laaste mogelijkheid. dan moet je dat volgen, tenzij je ajakkes terwille wilt zijn.

als de reglementen volgend jaar gewijzigd worden heb ik daar geen probleem mee. hoewel het vreemd (en toch weer niet vreemd) blijft dat dat niet gebeurd is na die problemen bij de fruitschaal. toen kon je dit al voorzien.
Reply
Eindelijk eens een goede beslissing van de KNVB. Het zou een veldslag worden. Zo niet in het stadion dan wel er buiten. Je moet er niet aan denken dat Luis er voor de rust al 2 heeft gemaakt. Dan worden die cokesnuivende neuzen (leuke hyperbool) helemaal gek en willen ze hem vermoorden. Met alle gevolgen van dien.
Ik heb een droom.
Reply
Quote:Mochten Ajax en Feyenoord elkaar later dit jaar treffen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal dan zal deze finale waarschijnlijk net als de bekerfinale van dit seizoen ook niet in één wedstrijd uitgevochten worden.

'We willen niet op de muziek vooruit lopen, maar met de bekerfinale in ons achterhoofd lijkt het spelen van één duel niet het ideale scenario', zegt een woordvoerder van de KNVB tegen Voetbal International.

Normaliter wordt de finale om de Johan Cruijff Schaal, een duel tussen de landskampioen en de bekerwinnaar, in één wedstrijd uitgevochten in de Amsterdam Arena. Een ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord is reëel aangezien beide clubs elkaar ontmoeten in de dubbele bekerfinale en Ajax nog nadrukkelijk in de race is voor de landstitel.

De strijd om de Nederlandse Super Cup staat voor komend seizoen vooralsnog gepland op zaterdag 31 juli in de Amsterdam Arena. (Thijs van Veghel).
Reply
Dit is m.i. de enige eerlijke oplossing die genomen kon worden. Het is gewoon niet mogelijk om deze wedstrijd met beide supporters in Rotterdam te spelen. Triest maar waar. Dit gaat zoals Harrie al aangeeft invloed hebben op het organiseren van de WK.

@Waf: in plaats van dat je blij bent dat je nu met je beide zoons naar de bekerfinale kan zonder herrie, is het ook nu weer niet goed. Als het in het voordeel is van Ajax (niet geregistreerde gele kaart van De Zeeuw) moeten op stel en sprong de reglementen worden aangepast, maar als het in het voordeel is van Feyenoord (thuis spelen waarbij tevens ook een veldslag in en rond het stadion wordt verwacht) dan kunnen de regels opeens niet worden aangepast en moeten ze gevolgd worden #-o
Je volgens mij geeft meer om het feit dat Ajax nu gelijke kansen heeft, dan om het feit dat je lekker met je zoons voetbal kan kijken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Dit is m.i. de enige eerlijke oplossing die genomen kon worden. Het is gewoon niet mogelijk om deze wedstrijd met beide supporters in Rotterdam te spelen. Triest maar waar. Dit gaat zoals Harrie al aangeeft invloed hebben op het organiseren van de WK.

Ben het niet met je eens. Enige oplossing die er was is alles te laten hoe het was afgesproken.
De uit-club mag geen supporters meenemen naar de wedstrijd. Dus in dit geval 10.000 kaarten niet verkopen. 1 wedstrijd spelen zoals regelement voorschrijft.
Als de knvb dan nog steeds bang is voor ongeregeldheden en kaarten die in de 'verkeerde' handen vallen dan moeten zij beslissen of ze de kaarten wel of niet in de verkoop doen. Dan maar een wedstrijd voor 10.000 bezoekers.

Maar nee, afspraken worden gewoon fijn opzij gelegd, regelementen aangepast Puke Puke Puke


3 jaar geleden was niemand blij met die klote play offs...maar nee dat mocht toch echt pas na 3 jaar pas geevalueerd worden. Regels zijn regels.

Als nu blijkt dat je met je stomme regels en afspraken (geen bezoekers van ajax naar r'dam en omgekeerd) een verkeerde inschatting hebt gemaakt dan ga als colleges van R'dam en A'dam en KNVB ook maar eens flink op de blaren zitten!!!!
Make tea, not war
Reply
Quote:De uit-club mag geen supporters meenemen naar de wedstrijd.

En hoe had je het willen doen als op papier F uit had moeten spelen?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Quote:De uit-club mag geen supporters meenemen naar de wedstrijd.

En hoe had je het willen doen als op papier F uit had moeten spelen?

naja redeneer lekker door zou ik zo zeggen. Alleen ajax supporters toestaan dus
Make tea, not war
Reply
Lamme Lennie Wrote:Dit is m.i. de enige eerlijke oplossing die genomen kon worden. Het is gewoon niet mogelijk om deze wedstrijd met beide supporters in Rotterdam te spelen. Triest maar waar. Dit gaat zoals Harrie al aangeeft invloed hebben op het organiseren van de WK.

je moet wel lezen en begrijpen wat ik stel he.

ikzelf ben er al tijden voorstander van dat je zonder uitpubliek voetbalt. dat vooropgesteld.

de beste oplossing voor het spelen van een beker finale feyenoord ajakkes is het afwerken in twee duels. de meest eerlijke oplossing is dat uiteraard niet. het is wederom een bevoordeling van ajakkes. ik begrijp dat jij dat inmiddels doodnormaal vindt, ik zal daar nooit aan wennen en daar altijd op blijven foeteren.

de knjb kan kiezen: gewoon 1 wedstrijd, zoals de reglementen voorschrijven, en als het niet haalbaar is met 2 supportersgroepen dan maar met 1 OF de reglementen aanpassen. dat laatste is nu gedaan. het is per definitie oneerlijk om de reglementen tijdens het spel te veranderen. maar half nederland, en dus ook jij, hebben daar kennelijk geen problemen mee. net als de knjb he, omdat het om ajakkes gaat.


Quote:@Waf: in plaats van dat je blij bent dat je nu met je beide zoons naar de bekerfinale kan zonder herrie, is het ook nu weer niet goed. Als het in het voordeel is van Ajax (niet geregistreerde gele kaart van De Zeeuw) moeten op stel en sprong de reglementen worden aangepast, maar als het in het voordeel is van Feyenoord (thuis spelen waarbij tevens ook een veldslag in en rond het stadion wordt verwacht) dan kunnen de regels opeens niet worden aangepast en moeten ze gevolgd worden #-o
Je volgens mij geeft meer om het feit dat Ajax nu gelijke kansen heeft, dan om het feit dat je lekker met je zoons voetbal kan kijken.

blijf voorals ajakkes verdedigen en de feiten verdraaien. blijf vooral de zaak niet objectief benaderen. en blijf vooral suggereren dat ik niet objectief ben.

je verdraait de feiten. wie heeft gezegd dat de reglementen moeten worden aangepast in de situatie de zeeuw? dat heeft de knjb gezegd hoor. ik heb alleen gezegd dat het belachelijk is dat die gele kaart ook achteraf niet blijft staan omdat zo'n neuzenscheids (vermoedelijk expres, het is immers z'n cluppie) dat 'vergeet' te vermelden. dat het belachelijk is dat de reglementen daar uberhaupt niet in voorzien.

ik constateer dat de knjb heeft bedacht dat nu opeens de regelmenten veranderd moeten worden. als het ajakkes bevoordeeld kunnen de reglementen tijdens het spel gewijzigd worden, als het ajakkes benadeeld kan dat niet. dat zijn de feiten vriend.

en ik heb gezegd dat ik voorzie dat de eerstvolgende club die wel de zak is niet ajakkes is, terwijl ajakkes ondertussen weer lekker heeft geprofiteerd. maar dat is een aanname he (hoezeer ook weer geweldig onderbouwd)

lekker met de kinderen naar he voetbal? als de knjb weer eenzelfde soort scheids aanstelt in de aarsrena heeft het weinig zin meer om de kuip te bezoeken. overigens gaat het verhaal dat feyenoorders dit duel sowieso gaan boycotten. je moet maar zien wat daar van komt, er zullen altijd mensen gaan, maar in dit geval kan ik vanwege de oneerlijke beslissing van de knjb dit standpunt goed begrijpen.

en het valt met echt op, dat jij als echte spelletjes man, en dat iedereen die hier altijd maar zit te foeteren op de beslissingen van sd, geen morele bezwaren heeft tegen deze beslissing. dat kan niet anders dan aan een gekleurde bril liggen.
Reply
En ja hoor, uiteraard gaan de onderontwikkelde Feyenoorders weer protesteren bij de Kuip. En natuurlijk gaat dit weer gepaard met een hoop geweld. Ze bevestigen op deze manier alleen dat er een goede beslissing is genomen. #-o

Prima beslissing om er twee wedstrijden van te maken. Halfvolle kuip en rellen is niemand bij gebaat. Bovendien is dit een schitterend affiche, dus twee wedstrijden is alleen maar beter voor de supporters. Wat ik me wel afvraag is wat er met de recette van de wedstrijden gebeurt? Wordt dit niet gedeeld? Zoja, dan is het alleen maar gunstig voor het arme Feyenoord.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:En ja hoor, uiteraard gaan de onderontwikkelde Feyenoorders weer protesteren bij de Kuip. En natuurlijk gaat dit weer gepaard met een hoop geweld. Ze bevestigen op deze manier alleen dat er een goede beslissing is genomen. #-o

dat is natuurlijk ongelooflijk treurig. maar de woede is begrijpelijk en zo uit dat zich bij primaten. en dat wordt gevoed doordat altijd beslissingen genomen in het voordeel van ajakkes. dat jou dat nou niet raakt of interesseert.


Quote:Prima beslissing om er twee wedstrijden van te maken. Halfvolle kuip en rellen is niemand bij gebaat.

je slaat weer een mogelijkheid over he. 1 wedstrijd spelen in de kuip, zonder 'uitsupporters'. daar hoef je de reglementen niet eens voor aan te passen. dat was alleen om die reden al een nog betere beslissing geweest. maar ja, dat is in het nadeel van ajakkes he, stel je toch eens voor.

Quote:Bovendien is dit een schitterend affiche, dus twee wedstrijden is alleen maar beter voor de supporters. Wat ik me wel afvraag is wat er met de recette van de wedstrijden gebeurt? Wordt dit niet gedeeld? Zoja, dan is het alleen maar gunstig voor het arme Feyenoord.
[/quote]

wat is er leuk aan het affiche als feyenoord met 4-0 verliest in de aarsrena? volgens mij gaat de recette naar de knjb (zal ook wel meegespeeld hebben) en krijgen de clubs een vooraf vastgestelde vergoeding. maar dat weet ik niet precies.
Reply
Tripplexxx Wrote:En ja hoor, uiteraard gaan de onderontwikkelde Feyenoorders weer protesteren bij de Kuip. En natuurlijk gaat dit weer gepaard met een hoop geweld. Ze bevestigen op deze manier alleen dat er een goede beslissing is genomen. #-o

Prima beslissing om er twee wedstrijden van te maken. Halfvolle kuip en rellen is niemand bij gebaat. Bovendien is dit een schitterend affiche, dus twee wedstrijden is alleen maar beter voor de supporters. Wat ik me wel afvraag is wat er met de recette van de wedstrijden gebeurt? Wordt dit niet gedeeld? Zoja, dan is het alleen maar gunstig voor het arme Feyenoord.

De winst is voor de KNVB, na aftrek van de huur van de stadions, veiligheidsmaatregelen en andere onkosten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:En ja hoor, uiteraard gaan de onderontwikkelde Feyenoorders weer protesteren bij de Kuip. En natuurlijk gaat dit weer gepaard met een hoop geweld. Ze bevestigen op deze manier alleen dat er een goede beslissing is genomen. #-o

dat is natuurlijk ongelooflijk treurig. maar de woede is begrijpelijk en zo uit dat zich bij primaten. en dat wordt gevoed doordat altijd beslissingen genomen in het voordeel van ajakkes. dat jou dat nou niet raakt of interesseert.


Quote:Prima beslissing om er twee wedstrijden van te maken. Halfvolle kuip en rellen is niemand bij gebaat.

je slaat weer een mogelijkheid over he. 1 wedstrijd spelen in de kuip, zonder 'uitsupporters'. daar hoef je de reglementen niet eens voor aan te passen. dat was alleen om die reden al een nog betere beslissing geweest. maar ja, dat is in het nadeel van ajakkes he, stel je toch eens voor.

Quote:Bovendien is dit een schitterend affiche, dus twee wedstrijden is alleen maar beter voor de supporters. Wat ik me wel afvraag is wat er met de recette van de wedstrijden gebeurt? Wordt dit niet gedeeld? Zoja, dan is het alleen maar gunstig voor het arme Feyenoord.

wat is er leuk aan het affiche als feyenoord met 4-0 verliest in de aarsrena? volgens mij gaat de recette naar de knjb (zal ook wel meegespeeld hebben) en krijgen de clubs een vooraf vastgestelde vergoeding. maar dat weet ik niet precies.[/quote]

Wafje, in de regelementen staat toch alleen een bepaling over competitieduels tussen deze clubs, of heb ik dat mis?

Feyenoord wordt weer zwaar bevoordeeld, ze mogen eerst uit en dan thuis spelen, de wens van iedere club bij een wedstrijd, behalve dan van jou, maar goed, jouw mening en zienswijze moeten we inmiddels met een heel vat zout nemen. Je zet jezelf steeds weer voor schut met je kortzichtige anti-neuzen blik van je.

Echt triest voor je kinderen dat ze een vader hebben die zich drukker maakt om een voetbalclubje dan om zijn bloedeigen kinderen, er van uitganade dat ze niets net als jij van de melkboer zijn :razz:

Het feit dat er bij 1 wedstrijd zonder uitpubliek, in een vol of half vol stadion geen tegenstander zou zijn voor Feyenoord was denk ik de druppel om voor deze optie te kiezen.

Het feit dat de hele finale van 25 april naar Amsterdam gaat is wel belachelijk. In Rotterdam was alles al gepland, waarom niet de 25e in Rotterdam en 9 mei in Amsterdam, heb je daar wel eens over negedacht, of gaat dat die Feyenoord pet van je te boven?
Reply
hoewel ik normaal gesproken zo weinig mogelijk reageer op randdebielen, zal ik dat nu maar even doen.

Dugarry Wrote:Wafje, in de regelementen staat toch alleen een bepaling over competitieduels tussen deze clubs, of heb ik dat mis?

dat heb je mis. daar staat niets over in de reglementen, dat is een afspraak van de burgervaders

Quote:Feyenoord wordt weer zwaar bevoordeeld, ze mogen eerst uit en dan thuis spelen, de wens van iedere club bij een wedstrijd, behalve dan van jou, maar goed, jouw mening en zienswijze moeten we inmiddels met een heel vat zout nemen. Je zet jezelf steeds weer voor schut met je kortzichtige anti-neuzen blik van je.

dus ik moet het als een voordeel zien dat ajakkes niet nog meer bevoordeeld wordt dat het al wordt? aangezien je dit nu al voor de zoveelste keer op dit forum neerkwakt ga ik ervan uit dat je daar zelf nog in gelooft ook. ik zie het trouwens niet als voordeel, ik had liever eerst thuis gespeeld.

Quote:Echt triest voor je kinderen dat ze een vader hebben die zich drukker maakt om een voetbalclubje dan om zijn bloedeigen kinderen, er van uitganade dat ze niets net als jij van de melkboer zijn :razz:

en hoe weet jij dat, dat ik met drukker maak om een voetbal club. dat neem jij, met al je beperkte verstandelijke vermogen gemakshalve maar aan en dan veronderstel je ook nog dat je gelijk hebt. 8-[

Quote:Het feit dat er bij 1 wedstrijd zonder uitpubliek, in een vol of half vol stadion geen tegenstander zou zijn voor Feyenoord was denk ik de druppel om voor deze optie te kiezen.

ah, je hebt opeens gedacht, nu namens feyenoord. laat dat denken maar aan anderen over.

Quote:Het feit dat de hele finale van 25 april naar Amsterdam gaat is wel belachelijk. In Rotterdam was alles al gepland, waarom niet de 25e in Rotterdam en 9 mei in Amsterdam, heb je daar wel eens over negedacht, of gaat dat die Feyenoord pet van je te boven?

prima joh, zal mij jeuken, als het dan toch al oneerlijk moet, dan liever de eerste wedstrijd in de kuip.
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Dit is m.i. de enige eerlijke oplossing die genomen kon worden. Het is gewoon niet mogelijk om deze wedstrijd met beide supporters in Rotterdam te spelen. Triest maar waar. Dit gaat zoals Harrie al aangeeft invloed hebben op het organiseren van de WK.

de beste oplossing voor het spelen van een beker finale feyenoord ajakkes is het afwerken in twee duels. de meest eerlijke oplossing is dat uiteraard niet. het is wederom een bevoordeling van ajakkes. ik begrijp dat jij dat inmiddels doodnormaal vindt, ik zal daar nooit aan wennen en daar altijd op blijven foeteren.

In plaats van een zeer oneerlijke uitsituatie zonder publiek (want dat was de andere optie) wordt het nu verspreid over 2 wedstrijden waarbij Feyenoord ook nog als laatste thuis speelt. Het is een stuk eerlijker geworden, maar nog steeds in het nadeel van Ajax. Ik had het ook een terechte beslissing gevonden als het Feyenoord-Roda was geweest.

waf Wrote:de knjb kan kiezen: gewoon 1 wedstrijd, zoals de reglementen voorschrijven, en als het niet haalbaar is met 2 supportersgroepen dan maar met 1 OF de reglementen aanpassen. dat laatste is nu gedaan. het is per definitie oneerlijk om de reglementen tijdens het spel te veranderen. maar half nederland, en dus ook jij, hebben daar kennelijk geen problemen mee. net als de knjb he, omdat het om ajakkes gaat.

De KNVB heeft in deze situatie de minst slechte beslissing genomen en had dat gedaan bij elke andere club. Iets in me zegt alleen dat je dat niet gelooft, maar dat is verder niet mijn probleem.

waf Wrote:en het valt met echt op, dat jij als echte spelletjes man, en dat iedereen die hier altijd maar zit te foeteren op de beslissingen van sd, geen morele bezwaren heeft tegen deze beslissing. dat kan niet anders dan aan een gekleurde bril liggen.

Zoals gezegd vind ik het de meest logische beslissing. Wat dat te maken heeft met mijn spelletjeshart (die inmiddels al een jaar of 2 dood is wat SD-spellen betreft, maar dat terzijde) is mij een raadsel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:In plaats van een zeer oneerlijke uitsituatie zonder publiek (want dat was de andere optie) wordt het nu verspreid over 2 wedstrijden waarbij Feyenoord ook nog als laatste thuis speelt. Het is een stuk eerlijker geworden, maar nog steeds in het nadeel van Ajax. Ik had het ook een terechte beslissing gevonden als het Feyenoord-Roda was geweest.

ja joh, blijf gewoon stug doorlullen terwijl ik al in de reply van triplex had gezegd dat er nog een optie was: namelijk spelen zonder 'uitpubliek'.

maar als jij het eerlijker vindt dat de reglementen tijdens het toernooi gewijzigd worden, is verder praten overbodig.

Quote:De KNVB heeft in deze situatie de minst slechte beslissing genomen en had dat gedaan bij elke andere club. Iets in me zegt alleen dat je dat niet gelooft, maar dat is verder niet mijn probleem.

in theorie blijkt dat elke beslissing ten voordele ajakkes wordt genomen, dat jij er met een enorm zaadverhaal een nadeel van probeert te lullen moet je natuurlijk zelf weten.

je mag het natuurlij de minst slechte oplossing vinden. je argumenten deugen echter niet. er zijn niet maar 2 opties en je kunt niet uitleggen waarom je tijdens het spel de regels zou veranderen. je mening is dus gebaseerd op drijfzand.
Quote:Zoals gezegd vind ik het de meest logische beslissing. Wat dat te maken heeft met mijn spelletjeshart (die inmiddels al een jaar of 2 dood is wat SD-spellen betreft, maar dat terzijde) is mij een raadsel.

oh, nu is het weer de meest logische beslissing. ik reageerde op de stelling dat je het de meest eerlijke beslissing vond. als je niet begrijpt wat ik met je spelletjeshart bedoel dan zou ik het maar gewoon een keertje teruglezen. als je dat niet begrijpt dan heeft dat ook geen zin om het verder uit te leggen.
Reply


Forum Jump: