The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2013
Als Wawje nu nog even Nadal eraf slaat is het FTM goud binnen.
Reply
Ik gok meer op Migue, al is Grandje ook nog een gevaarlijke klant.

(04-06-2013, 09:06 PM)buurs Wrote: Jullie noemen Fed GOAT, terwijl hij tegen de hele top 4 een negatieve hth heeft Eusa_think

Hij heeft de meeste slams gewonnen in de tijd van Roddick en Hewitt.
En Tim Henman.
Reply
Ik bedoelde subleague goud, ik heb alleen DaanvL voor me en die heeft geen Wawrinka. Voor FTM goud ben ik idd kansloos.
Reply
Blijft natuurlijk volstrekt belachelijk dat die mannenpartijen gelijktijdig gepland worden....Bduh
Reply
(04-06-2013, 09:06 PM)buurs Wrote: Hij heeft de meeste slams gewonnen in de tijd van Roddick en Hewitt.

Dat toch maar eens even nagekeken. IN 2005 won Nadal Roland Garros voor het eerst, maar was daarnaast vrijwel onzichtbaar in de Slams. In 2006 is hij afwezig in Australiƫ, opnieuw winst in Parijs, Finale Wimbledon en QF in US Open wel echt doorgebroken mijns inziens.

Als ik dan ga kijken hoeveel Slams Federer won in de tijd voor RG 2006, dan kom ik tot 7.
Tel ik zijn aantal slams DAARNA, dan kom ik tot 10.

Conclusie: Onzin en totaal niet waar.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wou er ook nog eens naar gaan kijken Jansoe, is inderdaad een kortzichtig standpunt van Buurs. Al vind ik die HtH tegen de top 4 maar vooral de kansloze manier waarop Nadal hem tegenwoordig owned wel een echte afbreuk doen aan zijn status van GOAT. Maar hij compenseert dat m.i. voldoende met zijn overige prestaties.
Reply
Er komt om GOAT te zijn meer bij kijken dan enkel potjes tegen je grote rivaal winnen. Constant presteren, fit blijven, etc. Dat hij tegenwoordig inderdaad van de baan geblazen wordt door Nadal is ook geen faire vergelijking gezien het leeftijdsverschil. Het zou mooi zijn om te zien door wie Nadal allemaal verslagen wordt als hij dertiger is, maar we weten allemaal dat zijn knieƫn er voor zorgen dat hij dat niet eens haalt.
Reply
Subleague goud binnen en kom er net achter dat Gasguet mijn FTM-goud heeft verspeeld tegen Wawrinka..
Reply
(06-06-2013, 08:55 AM)DaanvL Wrote: Subleague goud binnen en kom er net achter dat Gasguet mijn FTM-goud heeft verspeeld tegen Wawrinka..

Dat laatste is pijnlijk, scheelt 25 euro.
Reply
Zou de tweede opeenvolgende Grandslam overwinning zijn voor Baak met FTM! Forza Baak
Reply
En wat zijn de verwachtingen voor vanmiddag??
Ik vind het lastig....Nadal en Ferrer denk ik licht favo maar een andere winnaar zou me zeker niet verbazen
Reply
Nadal en Djoko gaan gelijk op. Al 25 min bezig en het staat 2-2..
Reply
Nadal mist open kans op bp, nu wel deuce.

Alsnog eerste bp vd wedstrijd.
Reply
EN de break
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dit gaat Djoko niet winnen.
Reply
Break Nadal in de tweede en nu eindelijk eerste bp Djoko.
Reply
Djoko van 2-3* naar 6-3 en toen was het ineens weer gelijk.
Reply
Wat een pot zeg!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan staat Rafa op 6-1!
Reply
Djoko is een koning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aij Nadal...2-0 achter in de vijfde set...Nu moet je opstaan.
Reply
Vamos!!
Reply
Er blijft natuurlijk maar 1 koniing #rafa
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(07-06-2013, 04:33 PM)Ad Wim Wrote: Djoko is een koning.

Schaakmat!
Reply
Tsongaaaa....wakker worden !
Pffff wat begint die slap zeg...zal veel agressiever en aanvallender moeten wil hij hier een kans hebben.
Reply

Er is maar 1 koning!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waar zijn ze nou die types die zeiden dat Ferrer de finale niet zou halen omdat ie hier nog nooit gepresteerd had?

(07-06-2013, 09:47 PM)buurs Wrote:

Er is maar 1 koning!

Als djoko op *4-3 ad-40 het net gewoon niet aanraakt wordt het 5-3 en wint ie gewoon. Zat dichtbij elkaar. Topsport, 2 giganten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer als backup voor Federer bewijst uitstekend zijn waarde. Door het falen van Federer geen topweek maar een keurige middenmoot plek.
Reply
Wat een geweldige wedstrijd gisteren. Heerlijke matchup is het toch, Nadal-Djoko. Kent zijn gelijke niet imo.

En die Nadal.... wat een mentale gigant is het toch. Respect hoor, niet normaal.
Reply
Zou er ooit eerder een GS finale zijn geweest waarbij de uitkomst van tevoren zo zeker was? Quote voor Ferrer is 8! Ik denk niet dat Baghdatis en Tsonga bijvoorbeeld dermate kansloos werden geacht in hun enige GS finale, wellicht zelfs Martin Verkerk niet.
Reply

Forum Jump: