The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Casablance / Houston
3e mp Odesnik, maar nu op eigen service

Come on, John!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Luizebaantje!

Voordat mensen verkeerde ideeen krijgen, dit is ook bij mijn werk niet echt normaal, het is nu gewoon extreem druk :wink:

same here

normaal valt het bij mij ook wel mee.

John verliest Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja idd, baggerzooi ](*,)

Ik ga pitten, morgen 7u present :-({|=
Reply
isner verliest de tb met 7-5 Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Haas never in doubt =D>

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Montanes - Ferrero

Hewitt - Phau

als finales svp.




ps. Haaaaas Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Excelsior - Emmen: 0-2 Hakkuh

Asjeblieft zeg, rot op met die kut club uit Emmen. Als er één ploeg is waarvan ik hoop dat ze nooit weer een punt pakken is dat dat veredeld amateurclubje uit Emmen met die nep-supporters.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kuiper Notworthy Notworthy

Jij Veendammer?
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Excelsior - Emmen: 0-2 Hakkuh

Asjeblieft zeg, rot op met die kut club uit Emmen. Als er één ploeg is waarvan ik hoop dat ze nooit weer een punt pakken is dat dat veredeld amateurclubje uit Emmen met die nep-supporters.


Dooooooooooooooooooordt Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja feli Bocaloca, mooie overwinning gisteren, en op naar die playoffs nu! Dat zullen mooie partijen worden in de Rijnmond derby Icon_twisted
Reply
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ volgende week winnen van Oniworld en RKC weer een keer gelijk en t is feest aan de Krommedijk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Precies, hoewel RKC tegen ons moet en dus wel zullen winnen.
Reply
mindlight Wrote:Kuiper Notworthy Notworthy

Jij Veendammer?

Nee ook niet. Maar veendam vind ik niet erg die mogen wel winnen.
Ik ben een rasechte Hoogevener met een blauw-wit hart.
En de clashes uit het verleden Hoogeveen-Emmen (4000 man publiek) vergeet ik nooit meer. Haat en nijd.
Hoogeveen zou in die tijd naar het betaalde voetbal, maar de leden hebben het toen tegen gehouden (en terecht denk ik nog steeds). Emmen is toen in de plaats van Hoogeveen gegaan, terwijl ze dat jaar onderaan in de hoofdklasse stonden.
Maar de meesten op de tribune bij ons vinden het leuk als Emmen verliest. Dus we hebben wel een redelijk leuk jaar. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ja schitterend zijn regiopotten! Wel jammer dat door de overgang van Emmen die wedstrijden er nu niet meer zijn, tenzij jullie wat verder in de beker komen natuurlijk.

Maar Emmen is ook gewoon niks, Veendam daarentegen vind ik een van de leukste uitwedstrijden van het seizoen. =P~
Reply
klasse serra. eindelijk die montanes eruit. nu is andreev aan de beurt. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kut andreev Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Idd JCF was net iets beter. Die zal het toernooi wel winnen. Vanaf nu zeg ik : COME ON WAYNE !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andreev stond met 6-3 voor in de tb...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja erg jammer want toernooiwinst voor Andreev had bijna zeker goud voor mij opgeleverd.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker hoor Wayne. Op naar de 180 punten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
klasse ferrero!! Hakkuh !! Nu hewitt nog!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Lekker hoor Wayne. Op naar de 180 punten

180 punten lijkt me lastig....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Effe in de warrie, maar 150 is ook prima Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
250 toch?
Reply
prima. 3 vd 4 finalisten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hewitt, wat ben je aan het doen?
Van 6-2 3*-0 naar 6-2 3-5*
Reply
En 7-5, keurig Hewitt =D>
Reply
Standen en medailles zijn bijgewerkt. 3e gouden al voor Monsterachtig. Zeer knap! Met mijn zilveren ben ik uiterst tevreden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Op tijd weer wakker, mooie gravelpot.
Feli Monsterachtig, Stille en de nummer 3!
Reply
Feli Monsterachtig, zeer knap om nu al je derde gouden medaille te winnen. Ook feli aan Stille en RB.
Reply


Forum Jump: