The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Tja, die houdt het 3 games vol, als ze al de baan op gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko-Thiem lijkt me straight forward.
Wel pittig voor die jongens dat ze 4 dagen achter elkaar best-of-5 spelen.
Hopelijk krijgen ze vandaag alles af, zodat iedereen gewoon zondag met een dag rust in gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
d'r training ging redelijk goed, hopelijk blijft dat zo tijdens de wedstrijd!
Reply
(03-06-2016, 11:56 AM)Ad Wim Wrote: Tja, die houdt het 3 games vol, als ze al de baan op gaat.


Precies die zal het in elk geval willen gaan proberen...tegen beter weten in. Maar wie weet valt het mee...
Reply
Waar is het publiek...?
Kei Nishikori





Reply
die 3 games die ze speelt gaan in ieder geval voorspoedig...
Reply
Gaan voorspoedig ja..zolang Serena geen dropshots slaat.
3 games en nog niet eens een poging tot een korte bal...hoe dom/slecht geinformeerd ben je dan zeg haha ! Bduh cry Idontgetit
Reply
tja dat kan ze gewoon niet. Serena kan 1 ding en dat kan ze heel goed, hard slaan in de hoeken
Reply
Serena oogt ook niet fit
Kei Nishikori





Reply
Dan maar op eigen service!
Reply
Ai wat een mazzelgame
Reply
aijjj wat een netbal en punt daarop de blessure
Kei Nishikori





Reply
Sjezus, die netbal op 30-15. Kan aardig belangrijk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een rare pot joh. Allebei staan er ongeïnspireerd bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een mazzel voor Williams. Bertens was veel beter! Serena loopt er weer bij. Alle deuces games gaan naar haar.
Reply
nou tiebreak, nu dan!
Reply
Ik ben echt wel voor bertens hoor maar je zit toch wéér naar niks te kijken? Bertens loopt niet op goede of korte ballen en serena staat er wat nonchalant bij wetende dat het toch wel goed komt. Desnoods met een set en break achter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
aiiiiiiiiiiiii !! zo jammer dit, toch wat kansjes

ben bang dat 2e set snel gaat nu
Reply
Aijj die bal op 5-5 was veel te wild. Zelden gezien deze week bij haar
Kei Nishikori





Reply
Tsja. Wat een kansen. Als je van deze williams al niet wint. Bertens ook echt maar op 80%, zo zonde, was ze maar fit geweest. 

Nu kansloos verhaal. 

En die beunhaas van een commentator vindt het allemaal "jammer". Cruciale en slechte ballen vind ie allemaal jammer. Snapt er weinig van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-06-2016, 02:03 PM)centre court Wrote: Ik ben echt wel voor bertens hoor maar je zit toch wéér naar niks te kijken? Bertens loopt niet op goede of korte ballen en serena staat er wat nonchalant bij wetende dat het toch wel goed komt. Desnoods met een set en break achter.


yup, ik heb me afgelopen dagen ook weer regelmatig dood geergerd aan het vrouwentennis. Alleen Basczinsky al gister, Bertens loopt letterlijk op geen enkele dropshot, zelfs niet op degene die op de servicelijn vallen. Wat doet zij? Ze slaat er max 1 per game.
Nu ook Serena, elke volley is mis zo ongeveer, elke dropshot is scheef.
Reply
Kiki gewoon de betere..2 sp gehad...zo zonde !
En wat een irritant wijf blijft Serena toch ook he pfff Icon_evil
Reply
Ze weert zich iig kranig, maar dit is inderdaad niet echt topsport.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat doen jullie Bertens te kort zeg met een kuitblessure. Eindelijk weer een Nederlandse die presteert en prima speelt.
Reply
(03-06-2016, 02:35 PM)maartendinkelman Wrote: Wat doen jullie Bertens te kort zeg met een kuitblessure. Eindelijk weer een Nederlandse die presteert en prima speelt.
Kei Nishikori





Reply
Ik vind het te weinig topsport om echt warm voor te lopen. Itt bijv max en de wielrenners.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-06-2016, 02:45 PM)centre court Wrote: Ik vind het te weinig topsport om echt warm voor te lopen. Itt bijv max en de wielrenners.

Grappig. Dat vind ik nou helemaal niks. Snelste auto wint en daarachter zijn teamgenoot.
Kei Nishikori





Reply
Helaas niet fit...mooie ervaring en op naar meer

Hup Andy!!
Kei Nishikori





Reply
Jammer, maar zeker goed partij gegeven! Hopelijk kan ze nu gewoon die weg vinden richting de top20. Zou heel fijn zijn als we weer een Nederlander krijgen die het regelmatig weer goed doet op de tour
Reply
Zonde maar geweldig toernooi gespeeld!
Respect ook hoe ze bleef knokken ondanks de blessure  Eusa_clap Eusa_clap
Reply


Forum Jump: