The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
Zoiets ja, 6-4 6-4 hooguit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zeg ook niet dat het ongunstig is, maar als je denkt dat het enige invloed heeft op zijn weg naar de finale, snap je er weinig van en/of probeer je je keus te rechtvaardigen/recht te lullen.
Nee dat is niks recht lullen...Dat was mijn beargumentatie om hem niet te nemen...Zag hem niet winnen van en Potro en Federer/Soderling en Nadal...

Net zeg je nog dat hij misschien wel liever wilde spelen en nu geef je gewoon toe dat het niet ongunstig is...een groot verschil in een kwartier.

Maar je kunt toch gewoon blij zijn als je Nadal hebt...Snap ik best hoor. Dat is ook waarom andere niet gereageerd hebben, doe vinden het wel best en doen geen rare uitspraken.
Goed lezen en geen gekke dingen zeggen. En ik ben niet echt blij nee, zou niet weten waarom als ik er voor 95% vanuit ga dat ie dit toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat komt dan weer niet overeen met je inschatting dat Potro quote 7 of 8 had moeten hebben. Voor 95% kans voor Nadal verdient Potro dan toch zeker een quote 18 of hoger.
Reply
En dan sloeg die 95% niet eens op deze wedstrijd maar zelfs op de toernooizege.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klopt, maar even om het simpel te houden.

Kansen van Nadal op een toernooiwinst worden structureel overschat. Ik hou het op niet meer dan 75% in dit soort toernooien qua bezetting. Die nederlaag zal alleen plaatsvinden als Nadal op een bepaalde manier fysiek niet in orde is. Een zware wedstrijd tegen Potro zou daaraan kunnen bijdragen. De kans op een nederlaag tegen Potro is klein, maar het kan hem in de loop van het toernooi toch echt wel opbreken. Ad merkt wel terecht op dat Nadal morgen sowieso een 'rustdag' had met de pot tegen Gimeno (Llodra), dus het effect is daardoor kleiner.

Ik herinner het me niet meer precies, maar de nederlaag tegen Soder op RG kwam toch ook door fysiek ongemak (en een uitstekende Soder)?
De nederlaag tegen Federer in Madrid kan op het conto van de zware pot tegen Djoko worden geschreven, en de nederlaag tegen Ferrero in Rome op de 2 weken ervoor in Barcelona en Monte Carlo (hoewel maar 1 driesetter in 10 potjes). 2007 Hamburg versloeg Federer hem echt op klasse.

Pfff wat een track record ook zeg. Als hij nu het Clay Slam haalt inclusief Barcelona..... wel extreem knap.
Reply
Tsonga moet er wel echt uit nu, die laffe keuze.
Reply
Soders pakt de tb, 10-8 op zijn 7e setpoint.
Reply
10-8 Soderling in de TB. Het wil maar niet meezitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben niet zo van de statistiek, dat weet je. Maar als ik zeg dat ik in dit toernooi maar één iemand (Djokovic) zie die ook maar een beetje in de buurt komen om Nadal te verslaan, en dan moet Djoko de dag van zijn leven hebben en de omstandigheden zeer in zijn voordeel zijn, dan vind ik de kans wel groter dan 75% dat Nadal het toernooi wint. Is het ineens 20% minder, omdat er een kans is dat Nadal fysiek ongemak tegen komt?
En de vorige keren had ie idd blaren door heel veel spelen achter elkaar en tegen Federer had ie 4,5 uur gespeeld de dag ervoor. 4,5 uur, wanneer zie je dat nou in een best-of-three? En wie kan dat in deze draw tegen Nadal?

Het fysieke aspect moet je bij Nadal altijd in het achterhoofd houden, maar ik zie geen enkel spoor daarvan dit toernooi, zeker niet met een week rust vorige week. Volgende week vind ik het ietsjes anders.
En Nadal is dus denk ik de enige die Nadal kan verslaan op gravel, dat zei ik in MC ook al.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:10-8 Soderling in de TB. Het wil maar niet meezitten.
Gimeno op weg naar een QF in een TMS, dat is niet bepaald tegen zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben niet zo van de statistiek, dat weet je. Maar als ik zeg dat ik in dit toernooi maar één iemand (Djokovic) zie die ook maar een beetje in de buurt komen om Nadal te verslaan, en dan moet Djoko de dag van zijn leven hebben en de omstandigheden zeer in zijn voordeel zijn, dan vind ik de kans wel groter dan 75% dat Nadal het toernooi wint. Is het ineens 20% minder, omdat er een kans is dat Nadal fysiek ongemak tegen komt?
En de vorige keren had ie idd blaren door heel veel spelen achter elkaar en tegen Federer had ie 4,5 uur gespeeld de dag ervoor. 4,5 uur, wanneer zie je dat nou in een best-of-three? En wie kan dat in deze draw tegen Nadal?

Het fysieke aspect moet je bij Nadal altijd in het achterhoofd houden, maar ik zie geen enkel spoor daarvan dit toernooi, zeker niet met een week rust vorige week. Volgende week vind ik het ietsjes anders.
En Nadal is dus denk ik de enige die Nadal kan verslaan op gravel, dat zei ik in MC ook al.

Ik kan er weinig tussen krijgen, behalve dat ik naast Djoko ook (zij het in mindere mate) een goede Potro of Ferrer wel kansen toedicht. Federer is inmiddels eigenlijk per definitie kansloos tegen Nadal op gravel.

Eigenlijk moet je dan ieder gravel toernooi gewoon 1000 euro op Nadal zetten. Hij krijgt voor dit toernooi gewoon een quote van 1.4.
EV = 5%*0 en 95%*1400 = 1330. Easy money.
Ik heb ook wel eens het idee dat de bookies het niet juist inschatten. Maar ze zijn ook weer niet gek, natuurlijk. Als ze daar steevast mee het schip ingaan, stellen ze dat wel bij.
Pak de toernooien vanaf 2007 er maar bij, pakweg 20 toernooien en 4x niet gewonnen. Maar door omstandigheden die je hier op voorhand niet verwacht. Maar stel nou dat eerst een Potro het hem moeilijk maakt, dan een Gasquet, dan Soderling en in de finale komt hij tegen een fitte Djoko.... Ach..... Niet heel waarschijnlijk allemaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben niet zo van de statistiek, dat weet je.

Trouwens, dit hoor ik je vaker zeggen, maar dit is gewoon huis-tuin-en-keuken-kansberekening. Statistiek is dat geleuter over variantie waar ik vanmiddag een post aan wijdde.
Het zou hetzelfde zijn als ik bij een spelfout zeg dat ik niet zo van de literatuur ben.
Reply
Volgens mij was de quote van Nadal voor het toernooi iets van 1.67 op toernooiwinst. Dat lijkt me best aantrekkelijk. Maar bookmakers die interesseren zich niet of jij easy money kan maken. De quote wordt mede bepaald door de inzetten op andere tennissers. Als daar genoeg op ingezet is, kan de quote op Nadal best redelijk zijn opdat zij zeker winst maken.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:10-8 Soderling in de TB. Het wil maar niet meezitten.
Gimeno op weg naar een QF in een TMS, dat is niet bepaald tegen zitten.

Gimeno wordt op 6-1 *4-5 gebroken voor de set terwijl Llodra daarvoor nog niet 1x ook maar in de buurt van een break is geweest. Dat bedoel ik dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Llodra is een koning!
Reply
Tyfus Gimeno, wat doe je nou man?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ik kan er weinig tussen krijgen, behalve dat ik naast Djoko ook (zij het in mindere mate) een goede Potro of Ferrer wel kansen toedicht. Federer is inmiddels eigenlijk per definitie kansloos tegen Nadal op gravel.

Ferrer is ook kansloos tegen Nadal op gravel....heeft geen wapens om Nadal te verslaan.
Potro en Djoko wel op deze baan.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben niet zo van de statistiek, dat weet je.

Trouwens, dit hoor ik je vaker zeggen, maar dit is gewoon huis-tuin-en-keuken-kansberekening. Statistiek is dat geleuter over variantie waar ik vanmiddag een post aan wijdde.
Het zou hetzelfde zijn als ik bij een spelfout zeg dat ik niet zo van de literatuur ben.
Het grappige is dat ik tijdens mijn eerste studie hardcore wiskunde heb gehad, met daarin ook hardcore kansberekening en statistiek (stochastische shit, combinatoriek, etc.).

Maar ik geloof alleen niet zo dat het in het tennis zo makkelijk toe te passen is, zeker niet op Nadal op gravel. Als ie elke wedstrijd 95% kans heeft om te winnen, kom je uiteindelijk op een toernooiwinstkans van 77% uit, en dat vind ik dus te weinig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als ie elke wedstrijd 95% kans heeft om te winnen, kom je uiteindelijk op een toernooiwinstkans van 77% uit, en dat vind ik dus te weinig.

Hij kan het wel!!! Aha!

Betekent dus dat Nadal in veel wedstrijden meer kans heeft dan 95%. Maar niet tegen Potro.
95% kans om het toernooi te winnen, is natuurlijk teveel.
Reply
Volgens de wetten van de wiskunde is het te veel, maar niet voor m'n gevoel. En zoals ik in MC al zei, tot de finale wint ie alles voor 100%, dan kun je wel op 95% uitkomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjonge jonge wat een gezwam zeg over die percentages
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja als je niveautje Tiny en Lau gewend bent valt het allemaal niet mee. Godverdegodverdegodver.
Reply
Ik ben echt benieuwd wat Beest kan vanavond. Hij heeft de drie eerdere gravelontmoetingen tussen de twee gewonnen, maar dit is wel een andere Djokovic.
Ik denk dat het afhangt van de condities. Is het dak dicht, dan zeker Djokovic, anders geef ik Beest een zeer goede kans.

Helaas kan ik er niets van zien, lijkt me de partij van het toernooi tot een eventuele Nadal-Djokovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko wint met 6-3 6-4 oid.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Tja als je niveautje Tiny en Lau gewend bent valt het allemaal niet mee. Godverdegodverdegodver.

Idd krijg er huilbuien van! Altijd dat gezeik met die percentages... Zoveel jaar gedaan en weet het nog niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
HF worden Nadal-Soderling en Berdych-Djokovic :eten: Als Ferrer wint dan ben ik de Sjaak
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:HF worden Nadal-Soderling en Berdych-Djokovic

Ik denk het ook. Misschien dat Federer voor een stuntje kan zorgen.
Reply
Belucci pakt 1e set tegen Berdych na tie-break.....
Reply
1e set ging vol op serve met geen breakkansen. In de TB een uitstekende Bellucci met veel druk van achteruit. Berdych heeft het in de 2e set een stuk zwaarder op zijn serve
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jammer dat het nu vrijdag is en er niemand op het forum aanwezig is om over deze partij te praten. Zeker te weinig belangen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: