The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Hup Thiem en vooral Waw!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu gaat de topsport beginnen. Hup Djoko en vooral Murray!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-06-2016, 03:15 PM)Ad Wim Wrote: Hup Djoko en vooral Murray!

Hup Ad
Kei Nishikori





Reply
Wawrinka begint wel heel goed zeg.

Het is nu na 2 games al mooier om naar te kijken dan de 2 uur van net. Aardig niveau meteen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu is iedereen weer weg hier?

Andy overleeft en breakt vervolgens.
Djoko easy uiteraard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawie speelt goed maar Andy alsnog beter...ziet er goed uit dus
Kei Nishikori





Reply
Wat een dom gelul over wel of niet topsport. Mannen zijn toch fitter dan vrouwen, mannen rennen toch harder, mannen slaan harder. Kiki heeft zoveel gespeeld de laatste tijd.... Ik heb meer van Kiki genoten dan het hele saaie mannentoernooi zonder enig hoogtepunt. 

Hup Andy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ai, dat had de set moeten zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nice Andy!
Kei Nishikori





Reply
(03-06-2016, 02:35 PM)maartendinkelman Wrote: Wat doen jullie Bertens te kort zeg met een kuitblessure. Eindelijk weer een Nederlandse die presteert en prima speelt.

Precies, groot respect.
Uiteraard is dit topsport, ze staan in de halve finale op een groot podium. Anderen hebben dit niet gehaald. En buiten dat heeft Bertens dit toernooi laten zien dat ze uitstekende ballen kan spelen, kijk b.v. eens naar de tiebreak tegen Keys.
Reply
Haha, die Thiem. Next big thing, dan mag je wel iets meer games halen dan dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is dan het leuke aan het mannentennis? Geen enkele spannende pot
Kei Nishikori





Reply
Dit is natuurlijk flauw. Zeg dat na zondag nog maar eens.
Niemand bagatelliseert haar prestatie hier, maar er mag toch wel commentaar gegeven worden op het niveau?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zondag gaat ook in drie....

Tuurlijk mag er kritiek zijn maar niet op een wedstrijd waar ze niet fit is omdat ze al drie weken op rij achtereen speelt
Kei Nishikori





Reply
Die kritiek was er in eerdere partijen ook al.
En ik zeg ook niks over haar inzet vandaag. Vond het er alleen echt niet uit zien bij vlagen, en had het dan vooral over Williams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray 0 UEs in de 3e set, wow.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, en geeft dan compleet de set weg.
En Wawrinka doet net alsof ie het gehaald heeft, puur geluk deze game en 4 fouten van Murray.
Beetje tof lopen doen met fistpumps en sprintjes tussen punten. Haha, drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En toch verliezen, go Waw!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(03-06-2016, 04:52 PM)Ad Wim Wrote: Dit is natuurlijk flauw. Zeg dat na zondag nog maar eens.
Niemand bagatelliseert haar prestatie hier, maar er mag toch wel commentaar gegeven worden op het niveau?

Negatiever en pessimistischer dan jij ken ik niet  Confused
Reply
Was gelukkig tijdelijk, meteen weer de easy break.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-06-2016, 05:22 PM)Ad Wim Wrote: Haha, en geeft dan compleet de set weg.
En Wawrinka doet net alsof ie het gehaald heeft, puur geluk deze game en 4 fouten van Murray.
Beetje tof lopen doen met fistpumps en sprintjes tussen punten. Haha, drol.

Dito voor deze break voor Murray! 
Hup Stan!
Reply
(03-06-2016, 05:26 PM)NickHop27 Wrote:
(03-06-2016, 04:52 PM)Ad Wim Wrote: Dit is natuurlijk flauw. Zeg dat na zondag nog maar eens.
Niemand bagatelliseert haar prestatie hier, maar er mag toch wel commentaar gegeven worden op het niveau?

Negatiever en pessimistischer dan jij ken ik niet  Confused

Even objectief als altijd weer. Volgens mij is CC negatiever...
Ik vind het een prachtige prestatie, maar ben ook objectief en nuchter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray speelt toch wel erg sterk nu hoor.
Laat Djoko zondag maar komen, wordt een leuk potje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als serena dik en log oogt is het geen topsport maar dat Wawrinka naar de Hunkemöller moet hoor ik niemand over
Kei Nishikori





Reply
Klasse Andy! Respect.
Reply
Klasse Andy. Ik ga nog even alle berichtjes teruglezen over de kansen die Wawrinka toegedicht werden, en hoe mijn jaar klaar is na een GS waarin ik 260 punten minder haal. Hele weekend huilen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar sta je dan Ad? Ik kan je niet vinden....
Geen zin om nog verder te scrollen!
Reply
Bijltjesdag. Kansloze dag. Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko is de volgende!

Prima toernooi van waw. Keuze voor hem meer dan waargemaakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-06-2016, 06:08 PM)centre court Wrote: Djoko is de volgende!

Prima toernooi van waw. Keuze voor hem meer dan waargemaakt.

90 punten, feli.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: