The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
En de break...zat er aan te komen.

Dramatisch begin van het jaar als Murray dit weet vast te houden
Kei Nishikori





Reply
Odds nog 1.12 voor Murray nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-01-2015, 01:01 PM)kooltje Wrote: En de break...zat er aan te komen.

Dramatisch begin van het jaar als Murray dit weet vast te houden

Misschien wint Wawrinka, dan valt het mee.
Je bent als een van de weinigen voor alternatieven voor Djoko gegaan.
Als je Murray had gehad ipv Dimitrov (dat zou een beetje mijn team zijn geweest zonder Djoko, ook geen Raonic), dan was het nog prima geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En toch gaat Berdych deze weer in een tb winnen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych heeft inderdaad weer een opleving. Hup Andy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray zit in m'n team, dus ben voor hem deze pot, maar wat een nare onsympathieke vent is het toch op de baan. Daarbuiten vind ik hem wel weer grappig overigens...
Reply
Helemaal mee eens, rabarber.
Maar Berdych is het toppunt van saaiheid, zowel qua tennis als houding op de baan en daar buiten. Dus die heeft ook weinig sympathie bij mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geef toch eens wat vaker een klap op die slappe 2e wta service man. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor de partij is het jammer dat ze maar zelden allebei tegelijk goed zijn.
Maar het is nu wel weer spannend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zonde. bij djoko def berdych had ik 2e gestaan. Nu alweer honderden punten achter. Morgen wordt een kraker tussen Djoko en Waw.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Na de eerste set wel echt goed gespeeld door Murray.
En typisch Berdych weer dit, tegen de toppers op een GS (ik reken Nadal dan even niet mee) niet zijn beste niveau halen.
Heel degelijk tegen de kleintjes, maar nooit doorstoten, terwijl er nu toch wel echt kansen lagen op een finale.

Mooi, de keuze tussen Berdych en Murray iig goed gevallen.
Nu Djoko morgen nog winnen en dan is het een mooi begin van het jaar, itt vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Djoko wint 4e. Als Stan wint, 85e. Kan dus nog prima worden maar ook waardeloos.
Hup Djoko in ieder geval morgen.
Reply
Bwin geeft Djoko-Waw 1.22-4.60. Dat is dan wel weer dikker dan ik zou denken, ik geef Waw toch echt wel een degelijke kans na zijn pot tegen Nishi.
Voor mijn gevoel is het 75-25 Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Murray! De belangrijkste pot valt goed !
Morgen is ook belangrijk, maar hier maak ik me minder druk om...
Reply
Als Djoko gewoon wint sta ik 248e met 1400 punten, slechts 2700 punten achter op de nummer één. Was mijn eerste opzet met Djoko-Wawrinka-Berdych misschien toch slimmer geweest Angel Gelukkig geef ik er niet zo veel om Wink
Reply
"Ik deed alles goed, maar het was tegen Murray vandaag niet genoeg om van hem te winnen", was de conclusie van Berdych. "Ik heb dus ook geen excuses. Ik was er klaar voor, maar soms moet je accepteren dat iemand gewoon beter is."


Ik neem hem nooit meer Huh
Kei Nishikori





Reply
(29-01-2015, 02:56 PM)Ad Wim Wrote: Bwin geeft Djoko-Waw 1.22-4.60. Dat is dan wel weer dikker dan ik zou denken, ik geef Waw toch echt wel een degelijke kans na zijn pot tegen Nishi.
Voor mijn gevoel is het 75-25 Djoko.

1.22 - 4.60 is in verhouding 79-21.. dat is inderdaad veel dikker dan 75-25....
Reply
Daarom staat er ook niet 'veel dikker'.
80-20 en 75-25 zijn toch wel duidelijk verschillend. Krijg je bij die laatste nog maar iets van 3 voor Wawrinka of zo? Dat scheelt toch een hoop met 4.60.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4 bij een perfecte markt, Ad. Dus in de praktijk wat minder, zeg maar 3,7.
Reply
Kom er net in, miste Djoko daar sp?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dramatische TB van Wawrinka, Djoko degelijk. Prima dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Duidelijke tb...daarvoor redelijk gelijkwaardig
Kei Nishikori





Reply
Weinig tijd om te kijken, maar gaat niet goed dit. Wawrinka beter? Goede pot?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gut Gut Stan breekt een keer en Ada in paniek
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mooie punten nu, hoog niveau.
Wawrinka is nu zo goed als ik tevoren vreesde.
Dan is ie echt moeilijk te verslaan. Hopelijk zakt ie volgende set weer in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko erg matig en afwachtend nu, geeft Wawrinka het initiatief die geweldig speelt. Hij moet er wel echt even aan trekken.
Alle lange rally's gaan naar Wawrinka nu, geen goed teken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De statistieken zeggen anders. ontzettend veel fouten van beide... kan niet kijken.
Reply
Het is een goede pot nu. Veel lange rally's en Stan dicteert. Nu een goede verdedigingsgame van Djoko en dan breakt ie ook meteen.
Inderdaad niet heel veel winners, maar dat hoeft ook niet altijd. Zit telkens net nog een racket aan, of net uit, na een lange rally van 20 slagen. Vind ik niet echt een UE.

In ieder geval een leukere pot dan gisteren wmb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee klopt. Maar als je weinig ziet, is dat wel je snel mijn conclusie.
Ze zijn ook heel wissellend met het toekennen van de forced of unforced error.
Reply


Forum Jump: