27-03-2011, 07:47 PM
16 UE voor Ferrer is vrij veel maar toch heb ik het gevoelt dat hij wel aardig staat te spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Miami
|
16 UE voor Ferrer is vrij veel maar toch heb ik het gevoelt dat hij wel aardig staat te spelen
Zeker, 2e zal makkelijker gaan denk ik.
27-03-2011, 07:51 PM
Het is nog geen absolute top, maar met dit spel moet ie de SF kunnen halen. En tegen die tijd is het hopelijk wel top.
Dit is wel echt een ideale baan voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-03-2011, 07:53 PM
Yep daarom heb ik hem ook genomen. Niet te snel, hoge stuit en dan gaat het vooral om vastheid. Nu wel 4 UE achter elkaar pff
27-03-2011, 07:53 PM
Damn, dat moet ik ook niet zeggen natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-03-2011, 07:54 PM
Mocht David winnen dan speelt ie tegen de winnaar van Llodra-Granollers. Wie denken jullie dat er het het meeste kans heeft tegen het beest?
27-03-2011, 07:55 PM
Llodra, Granollers heeft sowieso geen kans. Dat is gewoon Ferrer, maar dan 5 niveaus minder.
27-03-2011, 07:58 PM
Laten we hopen dat Schiavone het in 2 sets klaart. Clijsters niet voor 21 uur, maar die zal wel binnen 90 min van die Spaanse winnen. Ik verwacht wel wat van Delpo-Soderling en wil er graag een groot stuk van zien
27-03-2011, 08:00 PM
Is er iets met Buurs gebeurt???...het is zo stil
27-03-2011, 08:00 PM
En dan weer 4 dramaballen vanaf 15-40, het kan nog echt wel beter ja.
27-03-2011, 08:01 PM
Ik denk dat zowel Llodra als Granollers geen enkele kans heeft tegen Ferrer, dan acht ik Devvarman nog kansrijker.
27-03-2011, 08:01 PM
Stille Wrote:Is er iets met Buurs gebeurt???...het is zo stilHet kan hem niets meer schelen ![]()
27-03-2011, 08:02 PM
Oh ja dat was het. Dom van mij :
![]()
27-03-2011, 08:02 PM
Baak is ook vrij stil. Zou er kermis zijn?
27-03-2011, 08:09 PM
Beest speelt veel te wild. Hopelijk is ie wat dingetjes aan het proberen.
27-03-2011, 08:17 PM
Niveau is behoorlijk gedaald.
27-03-2011, 08:21 PM
Die Devvarman laat blij vlagen best aardige dingen zien nu.
27-03-2011, 08:22 PM
Stille Wrote:16 UE voor Ferrer is vrij veel maar toch heb ik het gevoelt dat hij wel aardig staat te spelen gevoeld moet hier wel met een d natuurlijk :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
27-03-2011, 08:23 PM
Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Is er iets met Buurs gebeurt???...het is zo stilHet kan hem niets meer schelen dat klopt idd. vanmiddag gewerkt. daarna getennist. nu nog even werken met tennis op de achtergrond. ftm is op dit moment bijzaak.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
27-03-2011, 08:27 PM
Matige 2e set, jammer.
27-03-2011, 08:28 PM
buurs Wrote:Goh, zou het te maken hebben met dat het niet goed gaat...Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Is er iets met Buurs gebeurt???...het is zo stilHet kan hem niets meer schelen
27-03-2011, 08:30 PM
Stille Wrote:Baak is ook vrij stil. Zou er kermis zijn? Grootste gedeelte van Baak zit te pokeren. Vandaag hebben we 'slechts' met 5-1 verloren, dus alle reden voor een klein feestje.
27-03-2011, 08:35 PM
Tuurlijk Beest, eitje. Op naar de finale!
27-03-2011, 08:49 PM
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Is er iets met Buurs gebeurt???...het is zo stilHet kan hem niets meer schelen Joh, ik zit momenteel ook 90 uur per week te werken, maar even een post hier plaatsen tussendoor is toch altijd mogelijk? FTM is overigens altijd bijzaak hier...
27-03-2011, 08:53 PM
Ik heb medelijden met jullie harde werkers :wink:
27-03-2011, 08:55 PM
mindlight Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Is er iets met Buurs gebeurt???...het is zo stilHet kan hem niets meer schelen ik post toch ook regelmatig tussendoor?
27-03-2011, 08:57 PM
Het mooie is dat je nu zegt dat het je weinig scheelt maar diep in je hart denk je wel anders. Iedereen zit wel eens in een periode dat het even niet loopt
27-03-2011, 08:57 PM
Stille Wrote:Ik heb medelijden met jullie harde werkers :wink: hoeft niet hoor. ik heb veel plezier in m'n werk en word er goed voor beloond. :wink:
27-03-2011, 08:58 PM
ik krijg trouwens volgende week een I Pad 2 van m'n baas cadeau als een soort bonus
![]()
27-03-2011, 09:00 PM
Dat is het voordeel als je hard werkt. Ik verdien niet veel maar ja lekker boeiend...als je maar plezier in het leven hebt en je kan betalen wat nodig is en daarnaast leuke dingen kan ondernemen. Ik vind het allemaal gescheten zo :yeah:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|