The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
welke grote jongens gaan dan wel rendabel worden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor Wimbledon begon dacht ik dat Berdych een goede kans had om voorbij Nadal te komen,maar nu heb ik daar mijn twijfels over.
Reply
centre court Wrote:welke grote jongens gaan dan wel rendabel worden?
Federer, Roddick, Nalbi of Baghdatis, Eiwit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:welke grote jongens gaan dan wel rendabel worden?
goede vraag...als berdych 50 punten pakt vind ik hem rendabel. al zullen mensen als zib dan rendabeler zijn.
federer alleen rendabel als hij het toernooi wint...veels te grote gok in mijn ogen.
bahgdatis en nalbandian gaan onderling bepalen wie er rendabel wordt en wie niet.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:welke grote jongens gaan dan wel rendabel worden?
Federer, Roddick, Nalbi of Baghdatis, Eiwit.
Federer sowieso niet hoor, volgens jouw definitie.
Reply
Federer inderdaad net niet rendabel. Maar Kolemans, je weet inmiddels toch wel dat Federer op gras geen gok is? Ik had hem bijna genomen. Had ik niet zoveel frustratie gehad over die kleintjes die nipt verliezen. Maar het lijkt er wel op dat hem niet nemen niet de beste tactiek is deze Wimbledon. Maar dan zal Eiwit de kwart moeten halen sowieso en Bjorkman van Arthurs moeten winnen etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer meldde zich wel af voor halle...toch een beetje vermoeidheid...dan toch sneller een (kans op) blessure.
en een roddick in bloedvorm kan misschien stunten.
heb haas nog niet zien spelen...maar wordt ook niet heel makkelijk.
moet het nog zien
Reply
Als we van jouw max. 33 euro per punt om rendabel te worden uit gaan moeten ze de volgende punten minimaal halen:

Federer 227. Kan dus nooit rendabel zijn.
Nadal 158.
Djoko 91.
Roddick 89.
Gasquet 57.
Berdych 57.
Hewitt 47.
Baghdatis 45.
Nieminen 37.
Nalbi 34.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
jongens als tipsa, monfils, tsjonga, mathieu en kiefer worden de echt rendabele jongens. gasten als zib noem ik niet rendabel, al zal hij 't cijfertechnisch gezien best zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
je begon leuk aan dat rijtje...jammer dat mathieu en kiefer er achteraan kwamen
Reply
Enig idee wanneer we weer gaan spelen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik baal alleen van tipsa, die had ik moeten hebben. aan mathieu heb ik nooit gedacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Enig idee wanneer we weer gaan spelen?

morgen lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Morgen wordt er sowieso niet gespeeld, het wordt dus maandag.
Reply
centre court Wrote:ik baal alleen van tipsa, die had ik moeten hebben. aan mathieu heb ik nooit gedacht.
Ik vind het ook een misser, maar jezus hij stond op de deadline nog 2-2 tegen fucking Peya, dus dacht echt niet dat hij zover zou komen.

PHM een flinke gok, durfde ik bij MV wel te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
phm in vorm maar zag hem toch niet als sterkste daar.

tot over twee weken jongens!
Reply
ciao kool!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
omyaca Wrote:Morgen wordt er sowieso niet gespeeld, het wordt dus maandag.
Nu definitief.
Reply
Ad Wim Wrote:Federer inderdaad net niet rendabel. Maar Kolemans, je weet inmiddels toch wel dat Federer op gras geen gok is? Ik had hem bijna genomen. Had ik niet zoveel frustratie gehad over die kleintjes die nipt verliezen. Maar het lijkt er wel op dat hem niet nemen niet de beste tactiek is deze Wimbledon. Maar dan zal Eiwit de kwart moeten halen sowieso en Bjorkman van Arthurs moeten winnen etc.

Nee hoor
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je de rest van de post leest, begrijp je dat de tweede 'niet' er abusievelijk staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
walkover voor federer omdat haas weer een blessure heeft. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Spijtig, het zit die jongen niet mee. Hij zei na de wedstrijd tegen Tursunov nog dat hij kansen zag tegen Federer :roll:

Maar voor jou is het wel gunstig CC, ik zou maar hopen dat Federer erin blijft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op baan 19 staan 10 partijen gepland :lol: :lol: :lol: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan het weerbericht :|

Monday:
After a bright start showers will develop and become heavy at times with a risk of thunder, but with a few sunny intervals as well. Light to moderate southwesterly winds. Maximum temperature 21 deg C (70 deg F).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En dan het weerbericht :|

Monday:
After a bright start showers will develop and become heavy at times with a risk of thunder, but with a few sunny intervals as well. Light to moderate southwesterly winds. Maximum temperature 21 deg C (70 deg F).

Die eigenwijze Engelsen weigeren op zondag te spelen, maar hadden dat gezien de verwachtingen misschien beter wel kunnen doen. Wordt vooral voor de jongens onderin het schema problematisch en Federer is de lachende derde....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Inderdaad ongelofelijk dat ze daar aan vast blijven houden. Dit kan gewoon echt heel nadelig worden voor sommigen, en dan moet je wel gaan nadenken wat nou in godsnaam belangrijker is: traditie of het belang van de spelers.

Leuk stukje trouwens over Sander Groen net in Studio Sport.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Inderdaad ongelofelijk dat ze daar aan vast blijven houden. Dit kan gewoon echt heel nadelig worden voor sommigen, en dan moet je wel gaan nadenken wat nou in godsnaam belangrijker is: traditie of het belang van de spelers.

Leuk stukje trouwens over Sander Groen net in Studio Sport.

Hij is lid bij ons op de club. heb het stukje niet gezien. Ging zeker over de vele dubbeltoernooien die hij nog speelt met bekende toppers?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Meer over dat hij de eerste was met wie Federer een toernooi won, was wel geinig. En hij schijnt zijn 'comeback' gemaakt te hebben in Duitsland in een veteranencompetitie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Op baan 19 staan 10 partijen gepland :lol: :lol: :lol: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Last matches on any court can be moved :Big Grin
Reply
Nadal moet de derde ronde nog spelen en Federer zit al in de kwartfinale. Als dat geen voordeel is.
Reply


Forum Jump: