16-02-2009, 11:18 PM
Haha, die Buurs, waar zou ie toch zijn zonder zijn eeuwige geluk?

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM teams 2009
|
Haha, die Buurs, waar zou ie toch zijn zonder zijn eeuwige geluk?
![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
centre court Wrote:wow youzhny ook gewoon 8x gekozen. die gaat er gewoon nog af hoor. Het zal toch niet. Lang over nagedacht en toch maar besloten dat hij er in moest. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
16-02-2009, 11:19 PM
andre Wrote:Ik heb 2 toernooien links laten liggen, kijken hoe dat uitpakt. Heel gewaagd idd, maar het kan zomaar goed uitpakken. Steppie en Fish waren mij veel te riskant, dat zijn echt notoire afhakers na een goede week. Andreev nog wel over getwijfeld.
16-02-2009, 11:19 PM
![]()
16-02-2009, 11:20 PM
Ik ben de enige met Vassallo A.
Ik heb hem op mijn papiertje het toernooi laten winnen. :lol: Dus ik kon het niet maken om hem niet in mijn team op te stellen. Kom op Vassallo, laat me niet in de steek. =D> =D>
16-02-2009, 11:27 PM
Ik zie nu trouwens dat Tampie ook meedoet, maar hij heeft maar een half team..
16-02-2009, 11:28 PM
Gaat Tampie ook een team maken
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2009, 11:35 PM
Je wilt echt iedereen tegen je in het harnas jagen hè? Wat doe je hier eigenlijk nog? Heb je het niet door dat echt helemaal niemand je mag? :crazy:
God, wat ben ik blij dat je er niet was donderdag zeg...
16-02-2009, 11:37 PM
Ad Wim Wrote:Je wilt echt iedereen tegen je in het harnas jagen hè? Wat doe je hier eigenlijk nog? Heb je het niet door dat echt helemaal niemand je mag? :crazy: jij bent volgens mij 1 van de weinigen die mij niet mag. en ik zal je gerust stellen: ik mag jou ook totaal niet. en ik vind het vrij kansloos om een team te maken, terwijl je niet meespeelt... en dan ook nog een half team ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2009, 11:39 PM
Ik de enige die je niet mag?
![]() Met je oogkleppen :crazy: En je gevoel, en je hond [gay]
16-02-2009, 11:42 PM
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Je wilt echt iedereen tegen je in het harnas jagen hè? Wat doe je hier eigenlijk nog? Heb je het niet door dat echt helemaal niemand je mag? :crazy: Ik vind het vrij kansloos om iemand af te kraken die een team maakt, gewoon voor de lol. Wees nou maar heel gelukkig dat hij niet meespeelt, dan zou je nog een plekje lager eindigen. En Ad 1 van de weinigen die jou niet mag? ![]()
16-02-2009, 11:43 PM
buurs Wrote:en ik vind het vrij kansloos om een team te maken, terwijl je niet meespeelt... Dit interesseert me niet zoveel, belangrijker is of die 10E is overgemaakt. :razz:
16-02-2009, 11:44 PM
jou neem ik helemaal niet serieus :lol:
zie iedere week die teams van jou ![]() ga jij nou gewoon bij excelsior zitten kijken op de maandagavond. dan doe je nog iets nuttigs ![]()
16-02-2009, 11:47 PM
buurs Wrote:jou neem ik helemaal niet serieus :lol: Op maandagavond nog wel? :lol: En het feit dat je naar mijn teams kijkt, geeft aan dat je me toch wel serieus neemt! Of ik daar weer blij mee moet zijn is iets anders.... =;
16-02-2009, 11:47 PM
Tegen hem zeggen iets nuttigs te gaan doen, doe die oogkleppen eens af en kijk naar jezelf man. Je zit de hele dag en avond tennis te volgen, drol :lol:
En weer mensen waarderen op hoe goed ze zijn in een spelletje. Maar logisch, voor jou is er ook niks anders :cry:
16-02-2009, 11:48 PM
mindlight Wrote:buurs Wrote:jou neem ik helemaal niet serieus :lol: de beloften spelen op maandagavond.... maar jij weet verder natuurlijk helemaal niks van sport. en ik zie alleen jouw scores en dan weet ik genoeg.
16-02-2009, 11:51 PM
buurs Wrote:mindlight Wrote:buurs Wrote:jou neem ik helemaal niet serieus :lol: Ja conclusies trekken op basis van getallen moet inderdaad jouw specialiteit zijn, gezien je baan en posts. Waar heb jij je huidige vriendin op geselecteerd dan? Marktwaarde? Was het een koopje?
16-02-2009, 11:53 PM
mindlight Wrote:buurs Wrote:mindlight Wrote:buurs Wrote:jou neem ik helemaal niet serieus :lol: Mijn vriendin kost niks, want ik kan wel op een normale manier een vriendin vinden. Voor jou zal dat een probleem worden ben ik bang. Logisch dat je daarom over geld begint...
16-02-2009, 11:54 PM
Zo kan-ie wel weer mensen.
16-02-2009, 11:55 PM
Ik zal de verstandigste zijn.
16-02-2009, 11:55 PM
Mooi =D>
16-02-2009, 11:57 PM
buurs Wrote:Ik zal de verstandigste zijn.En het nog geloven ook ![]()
17-02-2009, 12:06 AM
Tsja niet in getallen uit te drukken he, dan is alle houvast weg
![]()
17-02-2009, 12:33 AM
ON Topic: Was weer een geweldige last minute wissel. Nieminen, Young, Chela eruit, Andreev erin. Waar ben ik dit jaar mee bezig?
17-02-2009, 12:33 AM
Idd Andre, ik reken echt op je hoor! Jij pakt de titel dit jaar =D>
17-02-2009, 12:34 AM
andre Wrote:ON Topic: Was weer een geweldige last minute wissel. Nieminen, Young, Chela eruit, Andreev erin. Waar ben ik dit jaar mee bezig? Ai, dat blijkt dan een hele pijnlijke wissel te zijn idd. :|
17-02-2009, 12:35 AM
andre Wrote:ON Topic: Was weer een geweldige last minute wissel. Nieminen, Young, Chela eruit, Andreev erin. Waar ben ik dit jaar mee bezig? Wat een wissel idd :o !
He i’m back, koploper FTM 2018!
17-02-2009, 12:37 AM
andre Wrote:ON Topic: Was weer een geweldige last minute wissel. Nieminen, Young, Chela eruit, Andreev erin. Waar ben ik dit jaar mee bezig?Vooral met experimenteren :|
17-02-2009, 12:53 AM
andre Wrote:ON Topic: Was weer een geweldige last minute wissel. Nieminen, Young, Chela eruit, Andreev erin. Waar ben ik dit jaar mee bezig? Gelukkig,ik heb wel gekozen voor Nieminen, Young en Chela. Ik zat ook te dubben, maar dan met Robredo. Ik heb hem laten staan, maar ik wilde hem inwisselen voor Ferrero, Bellucci en Cuevas.
17-02-2009, 09:04 AM
Zit net te kijken, en hoe heb ik Kim kunnen missen?! #-o
|
« Next Oldest | Next Newest »
|