The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
Heel erg netjes!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik verwacht binnen een half uur een twitterbericht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse! Tegen Kremer moet ze ook wel kunnen winnen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
dat dachten we in memphis ook na een goede 1e ronde.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ik verwacht binnen een half uur een twitterbericht.

Ze is familie?
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:ik verwacht binnen een half uur een twitterbericht.

Ze is familie?

dit doet ze altijd als ze iets gepresteerd heeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:ik verwacht binnen een half uur een twitterbericht.

Ze is familie?

dit doet ze altijd als ze iets gepresteerd heeft.

vandaar dat jij nooit twittert zeker.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:ik verwacht binnen een half uur een twitterbericht.

Ze is familie?

dit doet ze altijd als ze iets gepresteerd heeft.

vandaar dat jij nooit twittert zeker.

ik twitter alleen als ik gefaald heb. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wanneer beginnen de tennistoernooien voor jou weer dan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Wanneer beginnen de tennistoernooien voor jou weer dan?

ik speel eind maart/begin april een voorbereidingstoernooi op de competitie.

dan 7 weken competitie.
1x tussendoor met pinksteren het dr. van leeuwentoernooi (4 sterren A-toernooi)
mooi om sowieso het finaleweekend eens te gaan kijken!!!

daarna moet ik nog even kijken.

zal wel iets van 5/6 toernooien in de zomer gaan spelen, als ik een beetje in vorm blijf... (dat wordt steeds lastiger :8: )

En jij?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Wanneer beginnen de tennistoernooien voor jou weer dan?

ik speel eind maart/begin april een voorbereidingstoernooi op de competitie.

dan 7 weken competitie.
1x tussendoor met pinksteren het dr. van leeuwentoernooi (4 sterren A-toernooi)
mooi om sowieso het finaleweekend eens te gaan kijken!!!

daarna moet ik nog even kijken.

zal wel iets van 5/6 toernooien in de zomer gaan spelen, als ik een beetje in vorm blijf... (dat wordt steeds lastiger :8: )

En jij?

Toevallig dat ik volgende week mijn 1e toernooi weer ga spelen. CC en Scholten zullen ook meedoen. Ik heb mezelf in de 4 ingeschreven, aangezien ik lekker in vorm ben en iedereen zich hier een niveau hoger inschrijft dan hoort, lijkt 't.

Verder zal ik bijna alle OGTC toernooien gaan spelen in HE5 niveau. stuk of 5/6.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beetje hetzelfde dus.

Ik schrijf me bij een paar toernooien ook voor de HE4 in, omdat er vaak meer 5 dan 4 spelers meedoen.

We moeten anders snel maar eens een keer een pot gaan spelen op gravel!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ik verwacht binnen een half uur een twitterbericht.

Duurt verrassend lang.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
15.37 uur:

MisaKrajicek I won 3-6, 6-4, 6-3! This win means a lot to me, thanks for all the support Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan dit er direct achteraan...

MisaKrajicek My prayers go out to my lifetime idol @serenawilliams ! Get well soon Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog een postief bericht: Misa is van plan om naar Nederland te komen om te trainen met de knltb en met Richard.


Michaella to get Wimbledon touch
2011/03/01



MICHAELLA Krajicek (right) is planning to train under her half-brother, Richard, a former Wimbledon champion, in her quest to achieve her dream in the sport.
Michaella, who is from the Netherlands, and her brother, have worked together before and also played in an exhibition doubles match two years ago.

Richard has always been there for the World No 150 whenever she needs advice on her game.


"We share a special relationship. I plan to head back to the Netherlands to work with the Dutch Tennis Federation and also with Richard," said Michaella, who is based in Bradenton, the United States, at the Bukit Kiara Equestrian & Country Resort yesterday.


Michaella started her campaign in the BMW Malaysian Open with an impressive 6-3, 6-2 win over doubles partner Tatjana Malek of Germany.

The 22-year-old, who once pulled out from the third round of the Australian Open, took a fellow-player's advice against warming up too long under the heat before her first-round match at the BMW Malaysian Open.


"A friend told me that if I warm up too long here, I will get too tired for my match. It was really warm today (yesterday) and luckily I took my friend's advice," said Michaella, who has won three tour titles.

Michaelle and Tatjana are the top seeds in the doubles competition and the pair will start their campaign against Japan's Shuko Aoyama and Taiwan's Chan Chin Wei today.

"It will be our first experience as a pair in a competition. I've known her for quite a while and know her game well. I think we will be able to play well as a pair tomorrow (today)," she added.



Read more: Michaella to get Wimbledon touch <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nst.com.my/nst/articles/l_ple_e/Article#ixzz1FYBfnCG2">http://www.nst.com.my/nst/articles/l_pl ... z1FYBfnCG2</a><!-- m -->
Reply
Krajicek-Kremer 6-2 2-0 =D>
Reply
En Krajicek in de halve finale van een WTA-toernooi. Klasse!
Reply
Nu morgen tegen Dokic, dit zal normaal wel het eindpunt zijn. Maar je weet nooit [-o<
Blue White Army!
Reply
Ze speelt heel erg goed wat ik er gister van gezien heb. Op basis hiervan zou ik niet weten waarom Dokic het eindstation zou moeten zijn!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dokic eindstation als je Kleybanova uit het toernooi slaat? Hmm, ben daar nog niet zo zeker van...
Reply
Regen in Maleisie, even geduld nog voor de kraai!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Krajicek 5-1 achter. Al 14 UE
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jammer. 26 36 eraf.
Ze had dr dag niet. Hopelijk kan ze nu de vorm vasthouden en nog meer aansprekende resultaten neerzetten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Krajieck gaat met Laudin op pad AMSTERDAM - Tennisster Michaëlla Krajicek, die sinds kort uit een diep dal lijkt te klimmen, wordt in de komende weken tijdens ITF-toernooien in Spanje en Engeland begeleid door Marian Laudin.

Michaëlla Krajicek Foto: AFP Laudin, die net als Krajieck Tsjechische roots heeft, had de huidige Nederlandse nummer twee ook al in haar jeugdjaren onder zijn hoede.

Fitnesstrainer Allistair McCaw, met wie Krajicek in de afgelopen jaren intensief samenwerkte, zal op tennisgebied geen rol meer spelen in de begeleiding van de voormalige nummer dertig van de wereld.

Krajicek is momenteel de nummer 128 van de wereldranglijst, maar presteerde onlangs knap door de halve finale te halen van het WTA-toernooi in Kuala Lumpur.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu is het definitief.
Misa is weer single

[list=]Michaëlla Krajicek weer single

Michaëlla Krajicek en Allistair McCaw op de tribune bij een basketbalduel.
UPDATE ROTTERDAM - Tennisster Michaëlla Krajicek heeft vanochtend via Twitter en Facebook ,,wat privénieuws'' met haar fans gedeeld. De 22-jarige Nederlandse liet weten dat de relatie met haar fitnesscoach Allistair McCaw voorbij is.



,,We zijn niet langer samen'', gaf ze te kennen. ,,We zijn in december, vlak voor kerstmis, uit elkaar gegaan. Ik vertel het nu pas, omdat het voor mij niet gepast en ook niet gemakkelijk was om het eerder bekend te maken. Allistair en ik hebben drie geweldige jaren met elkaar beleefd. We blijven goede vrienden en wensen elkaar het beste voor de toekomst.''

De liefdesrelatie tussen de Zuid-Afrikaanse coach en Krajicek was in het begin nog min of meer geheim. Ruim twee jaar geleden liet Fedcupcaptain Manon Bollegraf zich in een onbewaakt ogenblik nogal negatief uit over hun verhouding. [/list]Daarop bedankte de huidige nummer 128 van de wereldranglijst voor de nationale ploeg. Eind vorig jaar stelde Krajicek zich weer beschikbaar voor Oranje na een verzoenend gesprek met Bollegraf.

Marian Laudin, assistent-bondscoach van de KNLTB, zal Krajicek voorlopig begeleiden op de komende challengertoernooien in Engeland en Spanje. Ze werkte in haar jeugd al samen met de oudgediende, die volgende maand met pensioen gaat.

Laudin trainde in het verleden ook haar broer Richard, die in 1996 Wimbledon won.
Reply
Goed nieuws!!! De laatste tijd gaat het al een stuk beter met haar. Hopen dat ze via de Challengers veel punten kan binnenharken en zo weer de top 100 in kan duiken. Potentie is er genoeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En die McCaw zet vervolgens deze foto op z'n twitter: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://yfrog.com/h30dl9j">http://yfrog.com/h30dl9j</a><!-- m -->

Tuurlijk, nog steeds goede vrienden.cry Wat een treurig ventje zeg.
Reply
wie is die gast dan? dat is toch die mccaw niet of wel?

toch wel een lekker hapje die kraai....
Reply


Forum Jump: