The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitiemanager 2007/2008
:lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Beste Bredanaar,

Uiteraard heeft u helemaal gelijk, maar aangezien u een PSV-supporter bent, hebben wij een vraag voor u:
Heeft u die brief helemaal zelf geschreven? Wat knap!

met sportieve groet,
Team Sportdreams.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
zak door de stront sukkel
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkel

hahahahahahahahhahahahahahahaa :lol: :lol: :lol: :lol: =D> =D>
The great old Ludwig von...
Reply
Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkel

\Big Grin/ (hehe) :puh: :hap:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
T zou je opa maar zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkels

Als je alleen die woorden in je berichtje naar SD had geschreven, had je een kwartier overgehouden om de geraniums water te geven!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Beste Bredanaar,

Helaas moeten wij uw team schrappen uit de algemene ranglijst van Competitieteam daar u kwetsende spreekwoorden gebruikt tegen overige deelnemers. Hiertegen kunt u niet in beroep gaan.

met sportieve groet,
Team Sportdreams.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkels

Als je alleen die woorden in je berichtje naar SD had geschreven, had je een kwartier overgehouden om de geraniums water te geven!

:lol:
Reply
Bocaloca Wrote:T zou je opa maar zijn

en ook boca verrast me: hij maakt een goeie grap!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Beste Bredanaar,

Helaas moeten wij uw team schrappen uit de algemene ranglijst van Competitieteam daar u kwetsende spreekwoorden gebruikt tegen overige deelnemers. Hiertegen kunt u niet in beroep gaan.

met sportieve groet,
Team Sportdreams.

PS: :puh:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
o wat een fantastische 2 pagina's forum...
tranen over mijn wangen hier op mijn werk.
Dank Bredanaar....
The great old Ludwig von...
Reply
graag gedaan kerel :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
gittermaster Wrote:o wat een fantastische 2 pagina's forum...
tranen over mijn wangen hier op mijn werk.
Dank Bredanaar....

Hier ook.

Ik wacht tot Bredanaar weer uit die tent komt. Daar laat ie zich prima uitlokken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol: :lol: :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:mail gestuurd:
Quote:Beste SD,

Ik doe al vele jaren mee het het spel competitiemanager en ik moet zeggen met veel plezier tot nu toe.
Echter: Door een fout van SD is de database afgelopen vrijdag niet op tijd gesloten, waardoor het voor managers nog mogelijk was wijzigingen aan te brengen in de wetenschap van het resultaat van de wedstrijd VVV-NAC. Dat hebben jullie blijkbaar niet terug kunnen zetten. Hebben jullie dan ook geen back-up meer gemaakt tussen vrijdagmiddag 18.00 uur en 20.30 uur? Dat vind ik slordig en verwijtbaar, zeker bij een professioneel geleid spel, waarvoor betaald wordt. Vooral managers die zwaar op NAC-spelers hebben gegokt worden door de beslissing van jullie om de resultaten van deze wedstrijd niet mee te laten tellen, zwaar gedupeerd.
Dat jullie beslissing dient om het spel zuiver te houden zoals jullie stellen vind ik om voornoemde redenen onjuist.

Daarom verzoek ik jullie vriendelijk doch dringend om deze beslissing te herzien in het enige juiste, zuivere, vertrouwengevende besluit: de afgelopen ronde annuleren en iedere deelnemer zijn betaalde credit teruggeven.
Een foutje kan gemaakt worden, maar moet dan toch in volle eer en geweten door de veroorzaker worden hersteld?

Ik hoop op een positief gevolg,

Een sportieve groet,

Ik lees nergens in dit mailtje dat je tijdens de wedstrijd nog je team hebt aangepast. Naast een valsspeler ben je ook nog eens een vuile huichelaar.

Enfin, ik val net midden in dit topic.

Ik begreep vanmiddag na de update ook al niet waarom Peter geen punten heeft gekregen voor Het Leed en de Graaf. Maar nu wel! Onze held Peter heeft tijdens VVV-NAC zijn team nog aangepast! Dat is eerlijk zeg! =D>


Mijn gouden regels gaan iig ook deze keer weer op:

- Never rely on SD
- Nooit op de vrijdagavondwedstrijd spelen.
- Geen brabanders vertrouwen.
- Altijd Robbie Wielaert aanvoerder maken als ie tegen z'n ouwe cluppie speelt! Hakkuh

Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
net een beetje bij aan het komen van een flinke griep. verveelde me inderdaad te pletter. toch lekker gtelachen. Bedankt allemaal. =D> =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:toch lekker gtelachen.

Als boeruh met kiespijn zeker?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie.

Als je dan ook beslist om de captain deze ronde niet te laten meetellen, dan zou het nog kunnen idd....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
nee ik moest niezen toen ik dat schreef :roll: . Hoest met de kreupelziekte trouwens?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Wat een vermaak hier :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie.

Als je dan ook beslist om de captain deze ronde niet te laten meetellen, dan zou het nog kunnen idd....

Ja en ook alle verdedigers en middenvelder niet meetellen (Leed en de Graaf). Xtragaap4de
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Zouden er ook veel hele slimmerds zijn zoals EJR, die deze beslissing als enige juiste zagen, maar die dan juist op vrijdagavond hun NAC of VVV spelers UIT hun team hebben gezet en spelers van nog te spelen teams hebben opgesteld?
Die valsaards worden nu toch JUIST bevoordeeld met de SD-beslissing. #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Zouden er ook veel hele slimmerds zijn zoals EJR, die deze beslissing als enige juiste zagen, maar die dan juist op vrijdagavond hun NAC of VVV spelers UIT hun team hebben gezet en spelers van nog te spelen teams hebben opgesteld?
Die valsaards worden nu toch JUIST bevoordeeld met de SD-beslissing. #-o

Ik had idd Amaoh en het Leed, maar die heb ik er op donderdagnacht nog uitgekieperd in de veronderstelling dat VVV wel sterk voor de dag zou komen en omdat het een vrijdagavondwedstrijd was natuurlijk. :razz: Vrijdag heb ik de hele dag met mijn reet op een zeiljacht op het IJsselmeer gedobberd, waarna ik mij in de avond te goed heb gedaan aan de heerlijke gespijzen van het havenrestaurant Berriesz in Medemblik.

Van openstaande databases en valsspelers heb ik dus helemaal niets meegekregen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:leuter, leuter

Hè pssssssst....


:puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wat een spelletje al niet teweeg kan brengen
Reply
Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch?

Dan hebben deze slimmeriken zicht ingedekt tegen de sancties die SD tegen valsspelers. Daar is niets mis mee. Je team, met voorkennis, veranderen na 18.00 uur wel.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch?

Dan hebben deze slimmeriken zicht ingedekt tegen de sancties die SD tegen valsspelers. Daar is niets mis mee. Je team, met voorkennis, veranderen na 18.00 uur wel.

dat is toch geen voorkennis, dat is nakennis.
Reply
waf Wrote:
EJR Wrote:
Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch?

Dan hebben deze slimmeriken zicht ingedekt tegen de sancties die SD tegen valsspelers. Daar is niets mis mee. Je team, met voorkennis, veranderen na 18.00 uur wel.

dat is toch geen voorkennis, dat is nakennis.

wat jij wil...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: