The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FEY-ADO
#31
Maar het was wel degelijk een assist van De Guzman Big Grin

Nu maar hopen dat ze dat bij CM ook gezien hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Jeetje, KNFB weer dit.... :wink:
Reply
#33
Hallo!!!

Ik moest van hoef iets over mijn eigen tiempie schrijven!! Nou, hier komt ie dan!

Vanwege het wintertoernooi was ik vanmiddag verplicht om met dit mooie weer lekker een balletje te slaan, broodjes kroket te eten en bier te drinken. Lijkt me toch leuker dan een combitrip van 40 euro en 6 uur, voor een potje voetbal van 2x45 min. 30 km verderop.

Enfin, het verslag op Talpa was een beeld dat ik al weken zie. ADO start aardig, krijgt enkele kansen, vergeet te scoren en roept daarmee het noodlot over zich af. Goal of geen goal van Hofs, ADO moet zelf weer eens de eerste goal gaan maken. De tweede was een mooie goal over rechts, maar dat krijg je ook als je een braziliaan met een drol in z'n broek linksback zet en de derde was een overtreding van wederom Tienienjo.

ADO mag zich richten op de 17e plek en dat wordt nog lastig genoeg, zolang a-strateeg Lexie de scepter blijft zwaaien.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#34
Bedankt :wink: Maar wat was mijn eerste nuttige bijdrage dan?
Reply
#35
EJR Wrote:De tweede was een mooie goal over links

die was over rechts hoor! :wink:
Reply
#36
waf Wrote:
EJR Wrote:De tweede was een mooie goal over links

die was over rechts hoor! :wink:

Ik lag op de bank met m'n kop ondersteboven... :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#37
Hoef Wrote:Bedankt :wink: Maar wat was mijn eerste nuttige bijdrage dan?

Voor deze keer mats ik je, maar je moet wel heel snel eens iets zinnigs gaan bijdragen hier hoor hoef! Afgesproken? :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#38
:-k :-k :-k :-k :-k :-k , toch maar niet
Reply
#39
Zo kan het dus ook.

Treincombiregeling goed verlopen
NS Chartertrains en KLPD Spoorwegpolitie zijn na evaluatie van de treincombiregeling rond de wedstrijd Feyenoord – ADO Den Haag tot de conclusie gekomen dat deze goed is verlopen.
Met name het algehele rookverbod in de trein is door supporters van ADO Den Haag goed nageleefd.

NS Chartertrains en KLPD Spoorwegpolitie danken de supporters dan ook voor hun medewerking.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#40
EJR Wrote:Zo kan het dus ook.

Treincombiregeling goed verlopen
NS Chartertrains en KLPD Spoorwegpolitie zijn na evaluatie van de treincombiregeling rond de wedstrijd Feyenoord – ADO Den Haag tot de conclusie gekomen dat deze goed is verlopen.
Met name het algehele rookverbod in de trein is door supporters van ADO Den Haag goed nageleefd.

NS Chartertrains en KLPD Spoorwegpolitie danken de supporters dan ook voor hun medewerking.

tsja, de enige reden dat ze niks gesloopt hebben was dat de kaartjes te duur waren voor de hersenlozen.

het is een verdraaid end reizen, maar hagenezen die zich aan een rookverbod houden? cry
Reply


Forum Jump: