The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Friendly: FC CT - AGOVV
#31
Mukkus Wrote:Rondje van mij!

Vietjes Wrote:En terecht! Die zingende Serviër moet toch door iemand op z'n plaats gezet worden.

Barkeeper! Doe maar een biertje minder!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
:lol:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#33
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Quote: 1 GK Sjaak Born 6 4 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 - 4 6

Kan iemand mij uitleggen waarom ik in godsnaam een kopduel ben aangegaan (die ik overigens wel win) :eeeek:

uitkomen he. Wink Balletjes voor Acda wegkoppen.

En terecht! Die zingende Serviër moet toch door iemand op z'n plaats gezet worden.

Was buiten de 16. Ik hou de tegenstander zodat Sjaak koppend redding kan brengen. Wie doet het meeste werk? Milad. Wie krijgt de credits? Sjaak.
Maar daar maalt Milad niet om, hij gunt het Sjaak. Alles voor het team!


Blablabla.
Wie maakt hier de doelpunten?
Onno!
Dus lullen jullie maar 3 slagen in de rondte van "ik ben goed, nee ikke".
Gewoon de bal inleveren bij Onno en het komt allemaal goed.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#34
Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
[quote="Mukkus"]Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).[/quote]


:lol: :lol: :lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#36
werkschapen bedoel je neem ik aan?
Reply
#37
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Quote: 1 GK Sjaak Born 6 4 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 - 4 6

Kan iemand mij uitleggen waarom ik in godsnaam een kopduel ben aangegaan (die ik overigens wel win) :eeeek:

uitkomen he. Wink Balletjes voor Acda wegkoppen.

En terecht! Die zingende Serviër moet toch door iemand op z'n plaats gezet worden.

Was buiten de 16. Ik hou de tegenstander zodat Sjaak koppend redding kan brengen. Wie doet het meeste werk? Milad. Wie krijgt de credits? Sjaak.
Maar daar maalt Milad niet om, hij gunt het Sjaak. Alles voor het team!

Wacht ff.... Sjaak moet het koppend oplossen omdat het middenveld loopt te slapen Milad ! Dat wij zeer goed samenwerken komt dan mooi uit, volgende keer kan jij weer opstomen en die ene perfecte breedtepass geven omdat je weet dat Sjaak achter je staat.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#38
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

Zoals jullie kunnen zien is deel 1 van mijn doelstelling binnen. Milad speelt in dienst van de ploeg. Nu nog even die beledigingen eruit en Milad weet zijn plaats weer.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#39
Even voor de record;

DL Giel van de Poel 4 4 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 5% 0 6

Vier keer passen 100% perfect, 1 tackel, 100% perfect en een Assist, 100% perfect.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#40
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

De Klop ziet zichzelf liever in de categorie Raspaardjes en Paradepaarden.
Jammer dat de rest van het team dat niet ziet. Eddie beloofd bij deze dat hij tegen de angstgegener Older het verschil zal gaan maken. Moet ie natuurlijk wel een keer een hele wedstrijd aan de bak mogen want in die halve potjes is het natuurlijk lastig uitblinken
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#41
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

Zoals jullie kunnen zien is deel 1 van mijn doelstelling binnen. Milad speelt in dienst van de ploeg. Nu nog even die beledigingen eruit en Milad weet zijn plaats weer.

Milad speelt al sinds het begin in dienst van de ploeg....sodemietert toch op. Wie ben jij eigenlijk?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

De Klop ziet zichzelf liever in de categorie Raspaardjes en Paradepaarden.
Jammer dat de rest van het team dat niet ziet. Eddie beloofd bij deze dat hij tegen de angstgegener Older het verschil zal gaan maken. Moet ie natuurlijk wel een keer een hele wedstrijd aan de bak mogen want in die halve potjes is het natuurlijk lastig uitblinken

Daar hou ik je aan. Anders wordt het het abatoir, gaan we paarderookvlees van je maken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

De Klop ziet zichzelf liever in de categorie Raspaardjes en Paradepaarden.
Jammer dat de rest van het team dat niet ziet. Eddie beloofd bij deze dat hij tegen de angstgegener Older het verschil zal gaan maken. Moet ie natuurlijk wel een keer een hele wedstrijd aan de bak mogen want in die halve potjes is het natuurlijk lastig uitblinken

Daar hou ik je aan. Anders wordt het het abatoir, gaan we paarderookvlees van je maken.

Lever die ballen nou maar bij klop in dan komt alles dik voor mekaar. Kans dat ie nog eens een 24 meter schot loslaat :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#44
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

De Klop ziet zichzelf liever in de categorie Raspaardjes en Paradepaarden.
Jammer dat de rest van het team dat niet ziet. Eddie beloofd bij deze dat hij tegen de angstgegener Older het verschil zal gaan maken. Moet ie natuurlijk wel een keer een hele wedstrijd aan de bak mogen want in die halve potjes is het natuurlijk lastig uitblinken

Daar hou ik je aan. Anders wordt het het abatoir, gaan we paarderookvlees van je maken.

Lever die ballen nou maar bij klop in dan komt alles dik voor mekaar. Kans dat ie nog eens een 24 meter schot loslaat :wink:

Scoor je hem dan wel ? :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#45
Box Brother Wrote:
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

De Klop ziet zichzelf liever in de categorie Raspaardjes en Paradepaarden.
Jammer dat de rest van het team dat niet ziet. Eddie beloofd bij deze dat hij tegen de angstgegener Older het verschil zal gaan maken. Moet ie natuurlijk wel een keer een hele wedstrijd aan de bak mogen want in die halve potjes is het natuurlijk lastig uitblinken

Daar hou ik je aan. Anders wordt het het abatoir, gaan we paarderookvlees van je maken.

Lever die ballen nou maar bij klop in dan komt alles dik voor mekaar. Kans dat ie nog eens een 24 meter schot loslaat :wink:

Scoor je hem dan wel ? :wink:

Die kans is zeerzeker aanwezig :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#46
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Hohoho, ik zeg nergens dat ik goed ben.....Acda speelt in het belang van het team. Aldus dat aloude gezegde: Je hebt werkpaarden (Acda), sierpaarden (Onno) en kreupele paarden (Klop).

Zoals jullie kunnen zien is deel 1 van mijn doelstelling binnen. Milad speelt in dienst van de ploeg. Nu nog even die beledigingen eruit en Milad weet zijn plaats weer.

Milad speelt al sinds het begin in dienst van de ploeg....sodemietert toch op. Wie ben jij eigenlijk?

Niet boos worden, ik bedoel het allemaal als grapje, maar omdat je vraagt krijgt u antwoord. Ik ben een vriend van Depor, Box en Fysio en ben sinds kort gediplomeerde Graficus.

Maar voor de rest ben ik een teamgenoot, die op dezelfde plek als jij aast. Linksback. Waardoor ik dit wel een grappige manier vond van een leuke conncurentie strijd. :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#47
hehe je moet mukkus niet al te serieus nemen hoor Wink
milad neukt toch de hele dag schapen dus erg fit kan ie nooit zijn
Reply
#48
Gaat ie nog serieus reageren ook nog! Die Lelydorpelingen ook..... :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Ik ben ook nog is gemoedelijk geworden in Brabant.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#50
Mukkus Wrote:Gaat ie nog serieus reageren ook nog! Die Lelydorpelingen ook..... :lol:

ik zit te denken aan een kam en scheren ofzo :roll:

Volgende keer kan Milad erop rekenen dat de ballen niet alleen van voren komen, er kan zomaar verkeerd uitgetrapt worden...

is dat al eens gedaan ? Een bal chirugisch uit een anus verwijderen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#51
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:Gaat ie nog serieus reageren ook nog! Die Lelydorpelingen ook..... :lol:

ik zit te denken aan een kam en scheren ofzo :roll:

Volgende keer kan Milad erop rekenen dat de ballen niet alleen van voren komen, er kan zomaar verkeerd uitgetrapt worden...

is dat al eens gedaan ? Een bal chirugisch uit een anus verwijderen ?

Op de eerste training die ik meedoe met CT gaan de stalen noppen onder de kicksen....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#52
O ja, hoor. Giel kan het weer niet alleen af. Die gaat meteen zijn vriendjes bellen....zielig hoor. Gutteguttegut, wat zielig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Bellen hoeft niet. Je haalt zelf de woede op je nek door mij een beetje aan te vallen. Maar ik ben klaar met deze discussie. Het gaat om de bal, die niet ons netje, maar wel meerdere malen in het andere netje. Want daar zijn we het neem ik aan over eens.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#54
Mukkus Wrote:O ja, hoor. Giel kan het weer niet alleen af. Die gaat meteen zijn vriendjes bellen....zielig hoor. Gutteguttegut, wat zielig.

Fuck Milad!!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: