The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2007
#31
Klote McEwen! Verlies weer kostbare punten met mijn kopman op deze manier.

Vandaag de nummers 1,4,8,15 en 16, waar ik niet tevreden mee ben Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#32
1,4,8,10,15,16. Waar is die Hunter ineens mee bezig???
Reply
#33
kratovsk Wrote:1,4,8,10,15,16. Waar is die Hunter ineens mee bezig???

Met het innemen van verboden middelen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Gekke etappe morgen. Vorig jaar legde Pereiro in zo'n etappe de basis voor zijn tweede plek (en misschien zelfs zijn zege). Het zou leuk zijn als er morgen weer een klassementsrenner, geen topfavoriet maar iemand als Moreau, Karpets, Rogers of Savoldelli, wegzit. Wie gaat hem dan halen? Zal iemand nu al een deel van zijn ploeg willen opofferen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad Wim Wrote:Gekke etappe morgen. Vorig jaar legde Pereiro in zo'n etappe de basis voor zijn tweede plek (en misschien zelfs zijn zege). Het zou leuk zijn als er morgen weer een klassementsrenner, geen topfavoriet maar iemand als Moreau, Karpets, Rogers of Savoldelli, wegzit. Wie gaat hem dan halen? Zal iemand nu al een deel van zijn ploeg willen opofferen?


rogers en karpets zullen wel mogen gaan... die andere 2 zeker niet.
Reply
#36
Mooi, CSC doet er niet alles aan om de trui te behouden:

Quote:13:18 - CSC’s Director - "We’ve decided to step back..."
“I think there’ll be a nice race with a lot of attacks," said Kim Anderson about the stage to Autun. When asked what he expects to happen, the director of the CSC team said the format is going to different from the first four road stage. "It might take a bit longer before the escape is established.
"That could be very hard for us and we’ve decided to take a step back and not do everything to keep the jersey.
"We won’t be disappointed if we don’t keep the overall lead. We’ve had a good start to the Tour but now it’s time to consider our main objective. We want to focus on Frank (Schleck) and Carlos (Sastre) and keep them protected for Saturday and Sunday’s stages.
"It’s a good profile for Stuart (O’Grady) and Jens (Voigt) – we’ll try to put either of them in the group – or even Fabian but I don’t think he’ll be allowed."

Auge heeft het al geprobeerd maar helaas terug gehaald. Chavanel is nu vooruit, die heb ik dus niet :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Godver, Chavanel, Gilbert, Bonnet en misschien Cheula lijken het te gaan doen vandaag, ze hebben al 4 minuten voorsprong. Daar heb ik dus niemand van Sad

Trouwens ook eigenlijk alleen maar over Chavanel getwijfeld, maar ik dacht dat hij zich misschien zou sparen voor de bergen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
er zijn toch 2 chavanellen?
Reply
#39
Dit is wel de Sylvain. Hijs nu Virtueel gele trui drager
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
waf Wrote:er zijn toch 2 chavanellen?
Die andere, Sebastien, is de sprinter, dit is de ontsnapper of hoe je hem ook wil noemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
ik denk dat het gewoon een massasprint wordt vandaag......
Reply
#42
Het zou best een sprint kunnen worden, maar geen massasprint. Verschillende sprinters zaten in de problemen op die 2e categorieklim:

Quote:16:30 - Hushovd distancé
Les sprinteurs ont des dificultés dans cette ascension : Napolitano et Cavendish sont aussi en retrait...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Het zou best een sprint kunnen worden, maar geen massasprint. Verschillende sprinters zaten in de problemen op die 2e categorieklim:

Quote:16:30 - Hushovd distancé
Les sprinteurs ont des dificultés dans cette ascension : Napolitano et Cavendish sont aussi en retrait...

ja, nou en, sluiten ze straks weer aan, even ouderwets recupereren en gaan met die banaan.
Reply
#44
Beetje linkeballen na het ijzervreten en sprinten maar :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Ik denk dat er op die laatste klim nog wel wat mensen wegspringen. Beetje risico nemen in de afdaling en je hebt de etappe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Vino gaat effe meer dan een minuut verliezen zo :|

Vier Rabo's voorin op de laatste klim, die gaan nog wat ondernemen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Wegmann ontsnapt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Wegmann weg?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
pozzato voor freire en eindelijk benatti.

brammetje tankink ook top 10!
Reply
#50
Vino op meer dan 1 minuut :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#51
Benatti lekker. Twijfelde er nog over maar had m beter kunnen hebben dan O' Grady... Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#52
Jansoe Wrote:Vino op meer dan 1 minuut :lol:

Tsja, toch lullig om op een dergelijke manier tijd te verliezen. Ik ken de beelden nog dat Lance op Jan wachtte of andersom.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#53
Pakt ie wel weer terug. Kan me niet anders voorstellen dan dat Astana deze tour wint dus...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#54
Waar ik me over verbaas is het feit dat Vino in een treintje terug werd gereden door 6 van zijn teamgenoten, maar dat al deze helpers op ruim 3 minuten van Vino over de streep komen. Lekker treintje #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
Lamme Lennie Wrote:Waar ik me over verbaas is het feit dat Vino in een treintje terug werd gereden door 6 van zijn teamgenoten, maar dat al deze helpers op ruim 3 minuten van Vino over de streep komen. Lekker treintje #-o

opvallend idd. hoewel rabobank flink aan het stoempen was met boogerd, menchov en dekker. astana ziet er niet zo goed uit nog. zeker als ook kloden afhaakt...
Reply
#56
wiggings in zn eentje vooruit...dat wordt dus weer een massasprint
naast freire ook hushovd en mc ewen niet fit...
Reply
#57
Ach, na die val won McEwen gewoon en in de dagen erna ook 6e en 7e.
En Hushovd won ook gewoon eergisteren nog. Die sprinters zijn gewoon vermoeid, maar dit is voorlopig hun laatste kans, dus ze zullen wel wat extra geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
al meer dan een kwartier...kijken welke ploegen er gaan rijden
Reply
#59
Hij is alleen, die hebben ze zo terug gehaald. En het is nog ver.

Boonen heeft weer groen, dat kan nog een leuke strijd worden, samen met Zabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Ach, na die val won McEwen gewoon en in de dagen erna ook 6e en 7e.
En Hushovd won ook gewoon eergisteren nog. Die sprinters zijn gewoon vermoeid, maar dit is voorlopig hun laatste kans, dus ze zullen wel wat extra geven.

McEwen won zondag en viel maandag. Dat hij 6e en 7e werd kwam juist door zijn val, anders had hij echt wel korter gezeten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: