The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles Almelo - PSV
#31
Succes in Praag iig. Als er maar mooi gevoetbald wordt he :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
O, dat hoeft helemaal niet altijd. Maar een aantal seizoenen achter elkaar zo voetballen lijkt me een ander uiterste en ook vreselijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:O, dat hoeft helemaal niet altijd. Maar een aantal seizoenen achter elkaar zo voetballen lijkt me een ander uiterste.

Haha, lul toch niet zo slap man. PSV speelt genoeg wedstrijden mooi voetbal. Verschil met Ajax is dat ze het soms wat zakelijker aanpakken in 'moeilijkere' wedstrijden. Zou Ajax mss ook eens moeten doen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Misschien wel ja, maar niet ten koste van alles. Zal vast weer genieten zijn vanavond bij De Wedstrijden om naar PSV te kijken.
Maar we zien het allemaal wel dit seizoen, zeker als Appelvlaai en/of Aissatti geblesseerd raken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ajax en PSV speelden allebei even beroerd vandaag tot aan de 0-1. Alleen bij Ajax viel die 0-1 wat eerder.
Reply
#36
Net of de 83e minuut zo enorm vlak voor tijd is. :roll:

Lucky ajax scoorde altijd in de 93e minuut. dan vind ik dit nog iets anders.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Misschien wel ja, maar niet ten koste van alles. Zal vast weer genieten zijn vanavond bij De Wedstrijden om naar PSV te kijken.
Maar we zien het allemaal wel dit seizoen, zeker als Appelvlaai en/of Aissatti geblesseerd raken.

Ik moet het ook nog maar zien als Huntelaar en Saurez geblesseerd raken :roll: . Stomme drol die je er bent!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:Misschien wel ja, maar niet ten koste van alles. Zal vast weer genieten zijn vanavond bij De Wedstrijden om naar PSV te kijken.
Maar we zien het allemaal wel dit seizoen, zeker als Appelvlaai en/of Aissatti geblesseerd raken.

Ik moet het ook nog maar zien als Huntelaar en Saurez geblesseerd raken :roll: . Stomme drol die je er bent!
Hahahaha, hoe bedoel je frustratie! Undecided

Ajax bovenaan :nanana:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:Misschien wel ja, maar niet ten koste van alles. Zal vast weer genieten zijn vanavond bij De Wedstrijden om naar PSV te kijken.
Maar we zien het allemaal wel dit seizoen, zeker als Appelvlaai en/of Aissatti geblesseerd raken.

Ik moet het ook nog maar zien als Huntelaar en Saurez geblesseerd raken :roll: . Stomme drol die je er bent!
Hahahaha, hoe bedoel je frustratie! Undecided

Waarom zou ik gefrustreerd zijn? Drie punten meenemen in een lastige uitwedstrijd doet me slechts glimlachen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
'Gewoon' drie punten in de tas, verder geen woorden meer aan vuil maken! :-#
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#41
Ekslem Wrote:Succes in Praag iig. Als er maar mooi gevoetbald wordt he :roll:

:-$ Huntelaar is na vandaag weer in topvorm dus Praag moet nu simpel kunnen worden opgerold.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#42
Gefeliciteerd Ekslem en Peter.
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Dit is de eerste 1-0 vlak voor tijd, er zullen er nog veel volgen.
"gewoon" 0-2 hoor :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#44
Ad Wim Wrote:Vind je het heel gek?! Anti-voetbal van PSV altijd. Dit is de eerste 1-0 vlak voor tijd, er zullen er nog veel volgen.

Was jij de hele voorbereiding niet de eerste om te beamen dat PSV een bagger achterhoede heeft? Hoe kun je dan nu in vredesnaam beweren dat PSV vaak zakelijk met 1-0 zal gaan winnen? Komend weekend is de voorhoede (Farfan, Lazovic, Perez) terug en zal het toch echt eerder 3-1 of 5-2 dan 1-0 of 3-0 worden, iets wat voor heel dit seizoen zal gelden vrees ik (meteen een keer de nul is lekker, maar toch vertrouw ik het nog niet zo achterin).
Reply
#45
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter.

Bedankt, kun je mss jou mening over de wedstrijd geven? Heb zelf helaas allen om 7 uur de samenvatting gezien en daarin leek het dat zowel Heracles als PSV nauwelijks een kans heeft gecreerd totaan de 0-1 (saai duel?) waarbij PSV dus gewoon de gelukkigste was.

Ben zelf erg blij met deze zege. 5 basisspelers afwezig en toch 'gewoon' Heracles uit met 0-2 winnen is gewoon prima. Gelukkig is volgende week de selectie weer compleet.. dan kan het seizoen en het op elkaar ingespeeld raken voor PSV echt beginnen.
Reply
#46
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter.

Bedankt, kun je mss jou mening over de wedstrijd geven? Heb zelf helaas allen om 7 uur de samenvatting gezien en daarin leek het dat zowel Heracles als PSV nauwelijks een kans heeft gecreerd totaan de 0-1 (saai duel?) waarbij PSV dus gewoon de gelukkigste was.

Ben zelf erg blij met deze zege. 5 basisspelers afwezig en toch 'gewoon' Heracles uit met 0-2 winnen is gewoon prima. Gelukkig is volgende week de selectie weer compleet.. dan kan het seizoen en het op elkaar ingespeeld raken voor PSV echt beginnen.

5 basisspelers ?
Reply
#47
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter.

Bedankt, kun je mss jou mening over de wedstrijd geven? Heb zelf helaas allen om 7 uur de samenvatting gezien en daarin leek het dat zowel Heracles als PSV nauwelijks een kans heeft gecreerd totaan de 0-1 (saai duel?) waarbij PSV dus gewoon de gelukkigste was.

Ben zelf erg blij met deze zege. 5 basisspelers afwezig en toch 'gewoon' Heracles uit met 0-2 winnen is gewoon prima. Gelukkig is volgende week de selectie weer compleet.. dan kan het seizoen en het op elkaar ingespeeld raken voor PSV echt beginnen.

5 basisspelers ?

Rechterkant centrale verdediging (Kromkamp-Da Costa) en de complete aanval (Farfan-Lazovic-Perez) ? Alcides, Addo, Mendez, Koné en Bakkal zijn natuurlijk 5 prima vervangers, maar normaliter kunnen zij net zo goed met zn 5en de PSV-bank vormen. De brede selectie is de kracht van PSV, het verschil tussen de bank en de basiself zou alleen eigenlijk wat groter moeten zijn en das dan weer de zwakte. Feyenoord bijvoorbeeld heeft mss een ietsje betere basiself, maar kan blessure niet op niveau opvangen, de bank is meteen beroerd. Ajax idem dito.
Reply
#48
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter.

Jammer D'r an.
Maar wij hebben wel in Rotterdam gewonnen, laat dat een troost zijn en dan bedoel ik het verlies van Excelsior natuurlijk.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#49
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter.

Bedankt, kun je mss jou mening over de wedstrijd geven? Heb zelf helaas allen om 7 uur de samenvatting gezien en daarin leek het dat zowel Heracles als PSV nauwelijks een kans heeft gecreerd totaan de 0-1 (saai duel?) waarbij PSV dus gewoon de gelukkigste was.

Ben zelf erg blij met deze zege. 5 basisspelers afwezig en toch 'gewoon' Heracles uit met 0-2 winnen is gewoon prima. Gelukkig is volgende week de selectie weer compleet.. dan kan het seizoen en het op elkaar ingespeeld raken voor PSV echt beginnen.

Volgens Jan Reker is de selectie volgende week helemaal niet compleet....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#50
Wat zei hij dan (behalve dat Farfan twijfelachtig is)? Lazovic komt terug van zijn schorsing en Perez haalt het ook vrij zeker. Dacht ik tenminste. Van de 2e keus (Vayrynen iig) zullen we mss wat missen, maar dat doet er niet veel toe.
Reply
#51
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is de eerste 1-0 vlak voor tijd, er zullen er nog veel volgen.
"gewoon" 0-2 hoor :wink:


ajaks heeft dat 1-0 vlak voor tijd (of in de blessuretijd) uitgevonden cry
Bangkok resident.
Reply
#52
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter.

Bedankt, kun je mss jou mening over de wedstrijd geven? Heb zelf helaas allen om 7 uur de samenvatting gezien en daarin leek het dat zowel Heracles als PSV nauwelijks een kans heeft gecreerd totaan de 0-1 (saai duel?) waarbij PSV dus gewoon de gelukkigste was.

Ben zelf erg blij met deze zege. 5 basisspelers afwezig en toch 'gewoon' Heracles uit met 0-2 winnen is gewoon prima. Gelukkig is volgende week de selectie weer compleet.. dan kan het seizoen en het op elkaar ingespeeld raken voor PSV echt beginnen.

Gisteren had ik daar absoluut geen zin in maar nu wel. Ik vond het geen saai duel, beide ploegen speelden om te winnen. PSV was in de eerste helft sterker maar wist inderdaad niet veel kansen te creeëren. Als PSV'er kan ik mij overigens wel voorstellen dat het duel niet zo boeiend was. Voor het publiek in het Polman Stadion was elke doelpoging van Heracles alweer een reden om er weer is vol achter te gaan staan. Koné was in de eerste helft nog het dichtste bij een doelpunt toen hij oog in oog met Pieckenhagen kwam te staan. Maar onze fenomenale doelman is er weer en maakte er een corner van. Kunstgrasknuffelaar Affelay werd hard aangepakt maar voetbal is nog altijd een contactsport en soms ging hij wel heel erg graag naar de grond. Enfein, 0-0 bij rust waarin PSV een overwicht had en het gevaarlijkste was.

In de tweede helft begon Heracles sterker en sterker te worden en een aantal fraaie combinaties zorgden ervoor dat PSV terug moest. Heel gevaarlijk werd Heracles niet maar de aanvalsdrift zorgde er wel voor dat PSV niet meer echt een combineren toe kwam. Het was voor Heracles-begrippen gewoon echt even genieten soms. Looms en Klavan maakten er uitstekend gebruik van dat ze allebei linksback en linkshalf kunnen spelen. Looms op Klavan, Klavan speelt door en Looms laat opeens zijn gezicht zien op de helft van PSV terwijl Klavan de verdedigende taken overnam. Boakye liet ook geregeld zijn gezicht zien op de helft van PSV. Het zegt wel wat als Heracles dat spel kan laten zien tegen landskampioen PSV. Zowel over PSV als over Heracles. Ricky van der Bergh speelde ook een goede wedstrijd en wist een paar slimme steekpasjes op Everton te geven. Ricky was vlak voor de 0-1 zelf nog dichtbij een doelpunt met een afstandschot.

Het doelpunt van Affelay viel uit de lucht, zo'n droog schot die er zomaar inwaait. Een minuut eerder wou Heracles net de boel dichtgooien (tot mijn ergernis) door Everton te wisselen voor Daelemans. Die 0-1 was dus meteen de doodsteek want voorin had Heracles niet meer veel om het PSV nog lastig te maken. Toch ontsnapte PSV nog toen een schot van Gluscevic voorlangs ging. De 0-2 was enkel voor de statistieken en viel in de laatste paar seconde toen Heracles alleen nog maar aan aanvallen dacht. Een zuivere counter dus.

Idiote gele kaart voor Gomes overigens, hij kwam verhaal halen maar dat wordt met de nieuwe regels meteen bestraft met geel. Dat is toch van de zotte.

Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter.

Jammer D'r an.
Maar wij hebben wel in Rotterdam gewonnen, laat dat een troost zijn en dan bedoel ik het verlies van Excelsior natuurlijk.

En daar ben ik jullie dankbaar voor :wink:
Gezien ons lastige openingsprogramma was een gelijkspel een mentale opkikker geweest maar helaas. En als je zo dicht bij een stunt bent tegen het grote PSV komen die tegenstreffers in de slotfase wel aan. Maar al met al ben ik wel tevreden, Heracles heeft goed gespeeld en kan ik niets verwijten. De Graafschap daarentegen verdedigde wel heel dramatisch. VVV was ook kansloos maar dat waren wij vorig jaar ook in het DSB-stadion, dat wil nog niks zeggen. Sparta heeft ook geen net resultaat geleverd, van Vitesse hoef je in eigen huis niet te verliezen. Willem II heeft daarentegen een goed winstpunt gepakt. Ach de competitie duurt ook nog zolang, maar het spel van gisteren geeft vertrouwen voor wat komen gaat.

Nog gefeliciteerd trouwens, eindelijk eens goed uit de startblokken!
Reply
#53
Mooi relaas Lippe. Ben het er alleen niet helemaal mee eens dat het iets over PSV zegt dat ze het lastig hadden. Net als tegen Ajax ontbrak zo goed als de gehele voorhoede, dan heb je het altijd lastig waar je ook speelt. Komend weekend (en daarna in Enschede) mag PSV laten zien waar het staat als iedereen fit is. Zie je Willem II trouwens echt als concurrent? Als Hamdaoui daar een seizoen fit blijft hebben zij mi echt een team dat niet in degradatienood terecht zal komen. Denk dat NAC bijvoorbeeld minder is dan Willem II.
Reply
#54
Kone was er gewoon bij hoor en die wist weer een mooie kans om zeep te helpen :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:Kone was er gewoon bij hoor en die wist weer een mooie kans om zeep te helpen :Big Grin

Iedereen weet dat kone niet anders doet, behalve Peter en een zooi turken.
Bangkok resident.
Reply
#56
Peter Wrote:Mooi relaas Lippe. Ben het er alleen niet helemaal mee eens dat het iets over PSV zegt dat ze het lastig hadden. Net als tegen Ajax ontbrak zo goed als de gehele voorhoede, dan heb je het altijd lastig waar je ook speelt.

Het veldspel was ook niet bijzonder indrukwekkend, Heracles voetbalde leuk mee. Wel levert PSV met de blessures voorin aan stootkracht in, dat ben ik met je eens. Ik was ook vrij verbaasd dat Koeman sprak van een zeer goede eerste helft. Heracles startte de tweede helft met een extra aanvaller (voor een middenvelder) omdat Brood vond dat PSV juist onzeker oogde. Maar PSV heeft ongetwijfeld meer dreiging voorin met een fitte Farfan, Perez en Lazovic. Dan zal het veldspel ook wel rustiger en vooral beter worden.

Peter Wrote:Zie je Willem II trouwens echt als concurrent? Als Hamdaoui daar een seizoen fit blijft hebben zij mi echt een team dat niet in degradatienood terecht zal komen. Denk dat NAC bijvoorbeeld minder is dan Willem II.

We zijn de vorige 2 seizoenen boven Willem II geëindigd dus ik zie geen reden om vooraf te denken dat ze geen concurrent zijn. Willem II heeft al 2 jaar lang een begroting wat niet in degradatienood terecht mag komen. Ik zie Willem II ook niet degraderen maar ik noem het wel degelijk een concurrent. Jij noemt Hamdaoui, ik noem Everton. Is ook een spits wat op een hoger niveau kan spelen. NAC en NEC zie ik ook als clubs die moeten oppassen. Toch zie ik ons niet hoger eindigen dan hun. Heracles heeft een aardige selectie maar wel een krappe. Bij blessures komen wij meteen in de problemen.
Reply
#57
Peter Wrote:Wat zei hij dan (behalve dat Farfan twijfelachtig is)? Lazovic komt terug van zijn schorsing en Perez haalt het ook vrij zeker. Dacht ik tenminste. Van de 2e keus (Vayrynen iig) zullen we mss wat missen, maar dat doet er niet veel toe.

Dat Farfan nog twee weken zou duren en dat Perez zeer twijfelachtig is en waarschijnlijk nog wel een weekje extra nodig heeft....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#58
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Wat zei hij dan (behalve dat Farfan twijfelachtig is)? Lazovic komt terug van zijn schorsing en Perez haalt het ook vrij zeker. Dacht ik tenminste. Van de 2e keus (Vayrynen iig) zullen we mss wat missen, maar dat doet er niet veel toe.

Dat Farfan nog twee weken zou duren en dat Perez zeer twijfelachtig is en waarschijnlijk nog wel een weekje extra nodig heeft....

Perez heeft gisteren alweer de hele training meegedaan en is fit. Paar keer flink trainen deze week en ook de conditionele achterstand moet weg te werken zijn. Farfan boekt idd zonder duidelijke reden weinig vooruitgang bij zijn individuele training (kan mss ook komen door de aardbeving in zijn land, Farfan is bang dat er evt. familie of vrienden door getroffen zijn maar had moeite ze te bereiken door de chaos daar). Reker weet er gewoon niks van. :razz:
Reply
#59
Quote:Perez inzetbaar tegen NEC
Kenneth Perez is weer volledig hersteld van zijn knieblessure. De PSV’er kwam drie weken niet in actie door de kwetsuur, maar traint sinds maandag weer meer met de groep. Vorige week trainde de Deen nog apart.

Tegenover PSV TV zegt Perez blij te zijn weer op de trainingsvelden terug te zijn. "Je merkt nog wel dat je wat aan je knie hebt gehad, het moet nog iets sterker worden maar in principe gaat het goed. Het was een heerlijke training, veel afwerken op doel en dat is altijd het leukste", aldus de aanvaller.

Perez denkt dat hij komend weekend inzetbaar is in het duel met NEC. "Als het goed gaat maak ik zaterdag mijn debuut voor het thuispubliek."
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: